Firma AMS włączyła się w obchody 600-lecia Łodzi, publikując autorskie treści redakcyjne o historii miasta na cyfrowych ekranach na ulicach miasta i w centrum handlowym Manufaktura.
RMF FM pozostaje najchętniej słuchana stacją w Łodzi - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lutego 2023 r. do 31 lipca 2023 r. (Łódź).
Druga edycja festiwalu showcase’owego Great September, odbędzie się we współpracy z mBankiem, mecenasem wydarzenia. W dniach 14-16 września br. w Łodzi na kilkunastu scenach zagra ponad 100 polskich wykonawców.
Na nośnikach informacyjno-reklamowych łódzkiej Manufaktury zaprezentowana została jej nowa identyfikacja wizualna. Autorem konceptu jest agencja marketingowa Valkea, która również odpowiada za copy wszystkich komunikatów.
Swój wygląd w ciągu roku zmieni aż 250 przystanków w Łodzi. Firma AMS rozpoczyna właśnie rewitalizację łódzkich wiat. Każda z nich ma przypominać „wyspę świetlną”.
Agencja All 4 Comms realizuje kampanię z zakresu influencer marketingu. Do współpracy wybrano trzech youtuberów podróżniczych z Londynu, którzy odwiedzą Łódź i przygotują materiały promocyjne.
mBank oficjalnie otworzył naszpikowaną technologią siedzibę w Nowym Centrum Łodzi. Smartfon jest w niej nieodzowny – służy jako klucz wejściowy, pomaga zarezerwować salę czy odnaleźć miejsce spotkania.
Liderem w Łodzi pozostało Radio RMF FM – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 czerwca 2017 r. do 30 listopada 2017 r. (Łódź).
21 czerwca 2016 r. w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej otwarto Leśną Aleję Gwiazd. Projekt jest częścią kampanii #ŁódźHollyWoods powstałej na zamówienie Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Łodzi.
Radio RMF FM umocniło pozycję lidera na łódzkim rynku radiowym wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 listopada 2015 r. do 30 kwietnia 2016 r. (Łódź).
Ruszył konkurs na logotyp EXPO 2022 w Polsce. Zwycięski logotyp ma służyć promocji Polski, która ubiega się o organizację International EXPO 2022 w Łodzi.
Radio RMF FM jest nowym liderem rynku radiowego w Łodzi - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 czerwca 2015 r. do 30 listopada 2015 r. (Aglomeracja Śląska).
25 września br. w Łodzi otwarte zostanie nowe, wielosalowe kino ogólnopolskiej sieci Helios. Multipleks, posiadający 9 najnowocześniejszych sal z blisko 2 tys. miejsc, zostanie otwarty w Centrum Handlowo-Rozrywkowym Sukcesja.
Radio RMF FM pozostaje liderem łódzkiego rynku radiowego – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 listopada 2014 r. do 30 kwietnia 2015 r. (Łódź).
Radio RMF FM pozostaje liderem wrocławskiego rynku radiowego – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 listopada 2014 r. do 30 kwietnia 2015 r. (Wrocław).
Koncerty Raya Wilsona, zespołu Red Box, Grzegorza Hyżego, a także widowisko Symphonica to największe wydarzenia 9. Urodzin Manufaktury, które zaplanowano na 16 i 17 maja.
Radio RMF FM zachowało pozycję lidera w Łodzi – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 października 2014 r. do 31 marca 2015 r. (Łódź).
Radio RMF FM umocniło pozycję lidera w Łodzi – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 września 2014 r. do 28 lutego stycznia 2015 r. (Łódź).
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.