Jedynka wciąż wygrywa na rynku telewizyjnym, ale nawet w grupie ogólnej dogania ją Polsat - wynika z danych przygotowanych przez NAM dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 6 do 12 lutego 2012 r.
Gryfikacja – duże marki jeszcze bardziej chcą się bawić. Wirtualne bycie razem – telewizja i media społecznościowe są motorem dynamicznego upowszechnienia się narzędzi i technologii wykorzystywanych do interakcji i badań. Mapa kontaktów jako źródło znaczących danych dla pomiarów dotyczących marek - to częśc prognoz dla mediów cyfrowych.
Agora w ramach podjętej z firmą Admeld współpracy będzie oferować reklamodawcom możliwość automatycznego zakupu powierzchni reklamowej m.in. podczas przetargów odbywających się w czasie rzeczywistym (Real Time Bidding).
Według badania IAB AdEx, przeprowadzonego przez PwC, wartość polskiego rynku reklamy on-line w pierwszym półroczu 2011 wyniosła prawie miliard złotych.
Wzrost na rynku produkcji AGD w Polsce, nie przełoży się na zwiększenie budżetów reklamowych w tym sektorze. Według prognoz producenci artykułów gospodarstwa domowego przeznaczą na reklamę w 2011 r. około 130 mln złotych, zmniejszając tym samym budżety o 15 % w porównaniu z 2010 rokiem.
W te wakacje radio zanotowało największą dynamikę wydatków reklamowych wśród marketerów sezonowych. Wydali oni na promocję w radiu 11,1 mln zł – o ponad połowę więcej niż rok temu. Pozostałe media tradycyjne zanotowały spadki, niewielki wzrost w lipcu odnotował Internet.
Prawie 12,8 mln zł wydały w ub.r. biura podróży na reklamę radiową – to 10 proc. ich budżetów reklamowych. Największym radiowym reklamodawcą wśród tour operatorów było TUI Poland – wynika z pierwszego raportu AdBranch opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych.
Zdaniem Deloitte, w 2011 roku telewizja umocni swoją pozycję jako najsilniejsze medium reklamowe. Nie spełni się zatem prognoza mówiąca o tym, że ofensywa portali społecznościowych spowoduje, iż Internet uzyska pierwsze miejsce pod względem przychodów z reklamy. supermedium
Rok 2010 rozpoczął się od wzrostu wydatków na reklamę on-line. W pierwszej połowie br. były one o 18% większe, niż w analogicznym okresie 2009 r. Tym samym Polska znalazła się w pierwszej trójce państw o największym wzroście wydatków na ten cel.
W ubiegłym tygodniu najwięcej na reklamach zarobił Polsat (prawie 37 mln). Tuż za nim znalazła się Jedynka (35 mln) i TVN (33 mln). Dużo gorzej radzi sobie Dwójka (21 mln).
Mimo kryzysu ekonomicznego wydatki na reklamę za pośrednictwem tego medium ciągle wzrastają. Okazuje się jednak, że branża turystyczna nie do końca wykorzystuje ten fakt i możliwości Internetu.
Wydawnictwo Jagiellonia S.A., wydawca Dziennika Polskiego, uruchomiło nowy serwis ogłoszeniowy Grosik24.pl. Za jego realizację odpowiada Empathy Interactive.
Od 22 grudnia 2008 r. do 4 stycznia 2009 r. najwięcej na reklamach zarobił TVN - prawie 69 mln PLN - wynika z raportu AGB Nielsen Media Research (dane cennikowe, nie uwzględniają rabatów). Po TVN-ie, kolejne pozycje zajmują: Jedynka, Polsat i Dwójka.
Agora ogłosiła swoje wyniki finansowe. Przychody Grupy wyniosły 941,8 mln zł (wzrost o 2,4%). Sprzedaż reklam przyniosła 678,1 mln zł (wzrost o 11,6 %), sprzedaż wydawnictw 151,8 mln zł (spadek o 2,1%), a sprzedaż kolekcji 40 mln zł (spadek o 58,4%).
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.