28.08.20, 16:00
| telewizja / VOD » informacje | biznes i technologie » sprzęt
Raport: Rozwój TV hybrydowej pozytywnie wpłynie na rynek telewizorów
Pandemia koronawirusa na krótko wpłynęła na spadek produkcji i sprzedaży telewizorów w Polsce. Jak wynika z danych Związku Cyfrowa Polska, najgorszymi miesiącami był marzec i kwiecień. Jednak od maja sytuacja zaczęła się poprawiać. Eksperci ZCP szacują, że w 2021 r. nastąpi szybkie odbicie. 
14.01.20, 08:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Wavemaker: zaledwie 32 programy zgromadziły przed telewizorami ponad 5 mln widzów w 2019 r.
Tylko 32 pojedyncze emisje programów w telewizji przyciągnęły w 2019 r. widownię przekraczającą 5 mln osób – wynika z analizy Wavemaker przygotowanej na podstawie danych Nielsena. W 2009 r. takich emisji było ich ponad 10 razy więcej.
15.07.19, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Platformy VoD coraz popularniejsze. Informacje o końcu tradycyjnej TV są jednak przesadzone
Choć niemal połowa Polaków codziennie ogląda telewizję, to pod względem popularności szybko gonią ją płatne serwisy VoD, z których przynajmniej raz w miesiącu korzysta blisko 70 proc. osób – wynika z badania „Od Netflixa do Fortnite’a – jak Polacy spędzają czas przed ekranem” Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna. 
01.07.19, 22:42
Telewizja i internet – jak wybrać dobry pakiet?
Dostęp do sieci stanowi jedną z podstawowych usług, bez których nie moglibyśmy się już obyć. Skoro jest popyt, to jest i podaż. Dostawców internetu na polskim rynku jest sporo i muszą się nieźle nagimnastykować, by to właśnie ich oferta była tą, która zachęci klienta do skorzystania z usług. 
03.06.19, 08:00
| telewizja / VOD » badania rynku | internet » badania rynku
MediaFarm: spada popularność telewizji wśród dzieci, najmłodsi więcej czasu przeznaczają w sumie na gaming i video w sieci
Znamy wyniki IV edycji badania Dzieci w Sieci Multiscreen zrealizowanego na zlecenie MediaFarm przez Zymetrię. Wyniki badania pokazują, że umacnia się trend migracji dzieci od tradycyjnych mediów w kierunku konsumpcji różnego rodzaju treści w świecie wirtualnym.
01.05.18, 18:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Polacy chętnie oglądają telewizję podczas majówki
Mimo konkurencji ze strony rodzinnego grillowania, wypoczynku na świeżym powietrzu, podczas majówki wzrasta czas poświęcony na oglądanie telewizji. 
09.12.16, 00:08
Tygodnik Medialny nr 601, 9 grudnia 2016 r.
W najnowszym wydaniu Tygodnika Medialnego, m.in. o rynku reklamy, o Milenialsach, a także trzy wywiady,Akademia Skutecznego PR oraz najpopularniejsze informacje z ostatnich siedmiu dni. WERSJA BEZPŁATNA 
21.11.16, 15:18
| telewizja / VOD » badania rynku
Światowy Dzień Telewizji w liczbach
21 listopada obchodzony jest Światowy Dzień Telewizji, święto ustanowione przez ONZ w uznaniu jej globalnego wpływu na kulturę. Aby uczcić Światowy Dzień Telewizji, firmy badawcze z całego świata przygotowały dane obrazujące zasięg i popularność telewizji..
21.11.16, 11:00
| telewizja / VOD » informacje
Prof. Mirosław Filiciak: To nie koniec telewizji
Nawet w dobie internetu pozostaje skutecznym medium, ale czy w przyszłości też tak będzie? Telewizja. O perspektywach jej rozwoju pisze prof. Mirosław Filiciak, kierownik School of Ideas Uniwersytetu SWPS.
28.10.16, 12:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Telewizor kontra smartfon. Odpowiedzi najmłodszych konsumentów nie sa już jednoznaczne
Telewizor czy smartfon? O ile w wyborze popularnego urządzenia w domu osoby dorosłe zdecydowanie częściej wskazują telewizor niż smartfon, o tyle odpowiedzi dzieci nie są już tak jednoznaczne – wynika z tegorocznych badań “Kids’ Power 2016”.
12.01.16, 11:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Polacy rekordowo długo przed ekranami TV w 2015 roku
W minionym roku, Polacy spędzili rekordowo długi czas przed ekranami TV - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement.
14.11.15, 00:59
| telewizja / VOD » informacje
Zamachy w Paryżu. Telewizje informacyjne ze specjalnym programem
Stan wyjątkowy w całej Francji. Tragiczne wydarzenia relacjonują stacje telewizje z całego świata.
19.10.15, 12:00
| telewizja / VOD » wywiady
Grzegorz Czapski: Zamierzamy uczynić kanał WP1 flagowym okrętem nowej telewizji na rynku polskim
Rozmowa o planach i ofercie programowej WP1. Rozmowa z Grzegorzem Czapskim, VP Corporate Development, Grupa Wirtualna Polska.
02.07.15, 09:00
| prasa » badania rynku
IMM: Najbardziej opiniotwórcze media w maju
Maj został zdominowany przez tematykę związaną z kampanią wyborczą oraz II turą wyborów prezydenckich. Na fotel lidera rankingu „Najbardziej opiniotwórczych mediów” powróciła Gazeta Wyborcza, wyprzedzając dziennik Rzeczpospolita oraz stację TVN - wynika z najnowszego raportu Instytutu Monitorowania Mediów.
05.06.15, 14:00
| telewizja / VOD » informacje
Raport ZenithOptimedia: konsumpcja mediów
W 2015 roku konsumpcja mediów wzrośnie o 1,4%, a ludzie na całym świecie spędzą ponad 8 godzin dziennie korzystając z mediów – wynika z najnowszego raportu dotyczącego konsumpcji mediów, opracowanego przez ZenithOptimedia.
07.01.15, 08:06
| telewizja / VOD » badania rynku
Badanie MEC: MUX-8 według Polaków
Nowe stacje, a nie wersje HD dotychczasowych; więcej filmów, dokumentów i zagranicznego programmingu – tak widzowie „urządzili” MUX-8 w badaniu MEC.
10.09.14, 23:42
| telewizja / VOD » informacje
Aleks Habdank-Toczyski: Kanały tematyczne w Polsce i krajach CEE – schyłek czy rozkwit
Marzeniem każdego nadawcy jest przyciągnięcie widza i utrzymanie go przy sobie na długie lata. Widz z kolei lubi być zaskakiwany, jest żądny nowości i ciekawych, intrygujących programów. Jak o swój związek z odbiorcami na rynku kanałów tematycznych w krajach CEE walczy Viasat Broadcasting?
02.09.14, 00:45
| telewizja / VOD » informacje
Przywracamy historię do życia w szkołach. Akcja Polsat Viasat History
Polsat Viasat History od września br. będzie emitował godzinne pasmo edukacyjne, spójne z programem nauczania historii w szkołach ponadgimnazjalnych. Patronat nad tą inicjatywą objęło Ministerstwo Edukacji Narodowej.
25.08.14, 14:15
| telewizja / VOD » informacje
TV Łużyce już nie analogowo, jeszcze nie cyfrowo
Na początku sierpnia br. zakończyła się analogowa emisja Telewizji Łużce, która od 2005 roku prowadzona była na kanale 51 z Radiowo-Telewizyjnego Ośrodka Nadawczego Lubań/Nowa Karczma.
18.06.14, 12:03
| telewizja / VOD » informacje
VOX Music TV ze stroną internetową
17 czerwca br. uruchomiona została strona internetowa kanału muzycznego VOX Music TV (Lemon Records Sp. z o.o.).
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty

Referent ds. mediów

Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.