Adres:Media i Kantar zrealizowały na zlecenie Komitetu Badań Radiowych nowy projekt badawczy pod nazwą Total Audio. Badanie ma na celu obserwowanie i analizowanie zmian, które zachodzą w sposobie korzystania z treści audio, dostępnych na polskim rynku zarówno poprzez internet, jak i w sposób tradycyjny.
Krajowy Instytut Mediów zakończył w ekspresowym tempie pierwszą fazę pomiarów treści audio. Badanie to zostało uruchomione w trybie pilnym na wniosek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w styczniu br. według opracowanego przez KIM nowego standardu pomiaru słuchalności treści audio, w tym radia.
Badanie słuchalności radia w Polsce prowadzone jest zgodne ze standardami stosowanymi w większości krajów europejskich. Obecnie w Europie zdecydowanie dominuje metoda Day After Recall (DAR), realizowana zarówno na największych, jak i na niewielkich rynkach radiowych. W Polsce DAR uzupełniany jest panelem dzienniczkowym.
Aż 20,4 mln Polaków słucha codziennie radia. Mimo tak dobrych wyników, radio nie uniknęło korekty słuchalności po wybuchu pandemii, głównie przez odpływ słuchaczy, którzy słuchali radia wyłącznie w samochodzie lub wyłącznie w pracy.
20 września br. Komitet Badań Radiowych przekazał Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji stanowisko w sprawie projektu Telemetria Polska w zakresie badań słuchalności stacji radiowych.
RMF FM jest najpopularniejszą stacją radiową w Polsce, ale zmniejszył się dystans miedzy rozgłośnią a Radiem Zet - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 kwietnia 2014 r. do 30 czerwca 2014 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
Radio Eska i Radio Złote Przeboje zanotowały największy wzrost udziałów wśród sieci radiowych - to najważniejsze wnioski z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 grudnia 2011 r. do 29 lutego 2012 r. (sieci radiowe).
Bezapelacyjnym liderem Aglomeracji Śląskiej jest wciąż RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 listopada 2011 r. do 31 stycznia 2012 r. (Aglomeracja Śląska).
RMF FM jest niekwestionowanym liderem w grodzie Kraka - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 listopada 2011 r. do 31 stycznia 2012 r. (miasto Kraków).
Radio Zet umocniło pozycję lidera w regionie bielskim - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od 1 września do 30 listopada 2011 r. (teren dawnego województwa bielskiego).
Radio RMF FM zahamowało tendencję spadkową. Stacja z Kopca Kościuszki wciąż utrzymuje gigantyczną przewagę nad kolejną stacja w rankingu - wynika z najnowszego badania Radio Track.
Krakowskim liderem pozostaje wciąż RMF FM, któe w tym mieście jest wyjątkowo silne - wynika z najnowszego badania Radio Track dla miasta Krakowa zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od maja do lipca 2011 r.
Zgodnie z przyjętymi zasadami sprzedaży, na sześć tygodni przed wprowadzeniem, Grupa RMF ogłasza cenniki swoich produktów na okres wakacyjny od 27 czerwca 2011 r. do 28 sierpnia 2011 r.
Największy wzrost wśród sieci odnotowała Eska - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie Komitetu Badań Radiowych obejmującego okres od lutego do kwietnia 2011 r. (sieci radiowe).
Rada Nadzorcza Polskiego Radia S.A. przyjęła sprawozdanie z działalności Zarządu V Kadencji w 2010 roku, pozytywnie oceniając jego dokonania w tym czasie. Jednocześnie zarekomendowała Ministerstwu Skarbu Państwa udzielenie absolutorium pełnemu składowi Zarządu Spółki.
Czy łatwo jest wypromować markę mediową? Dlaczego jedne marki przebijają się do serwisów społecznościowych, a innym się to nie udaje? Agnieszka Wasilewska i Jakub Urbaniak, dyrektorzy zarządzający w agencji interaktywnej MRM Worldwide zanalizowali listę polskich top brands na Facebook’u.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.