Już 4 na 5 użytkowników smartfonów w USA chce, by wyniki wyszukiwania były dostosowane do ich lokalizacji. Co więcej, są oni bardziej skłoni kliknąć w reklamę mobilną, gdy oferta przez nią prezentowana, odnosi się do ich aktualnego miejsca pobytu.
Wiele osób, które rozważa zakup nowego telefonu zastanawia się co wybrać: Samsung czy iPhone? Dylemat ten wynika stąd, że oba te telefony mają do zaoferowania swoim użytkownikom naprawdę wiele. Mowa tu o świetnych podzespołach, jakości wykonania a także rozwiązań technologicznych, które ułatwiają codzienne życie. W poniższym materiale przybliżamy zalety obu telefonów. Zapraszamy do lektury.
Ze smartfonów korzysta obecnie aż 42,7 proc. dzieci w wieku 4-9 lat. W grupie między 10. a 15. rokiem życia jest to już 91,5 proc. - wynika z Badania Założycielskiego Krajowego Instytutu Mediów. Dla porównania - wśród osób 65+ smartfona używa 33,4 proc. badanych.
Smartfony stają się komponentem wyższych kategorii SmartHomu, jako interfejs pozwalający na zdalne komunikowanie się z urządzeniami i zarządzanie nimi na odległość. Jednak świadomość klientów w obszarze najnowszych technologii (Asystent Googla, Alexa, AI, VR) jest nadal bardzo słaba.
Po wieczerzy wigilijnej wciąż wygrywa telewizja. Coraz chętniej Polacy sięgają również po smartfony. Przed uroczystym posiłkiem zdecydowanie wygrywa radio – wynika z badania HX Study agencji mediowej Starcom.
Kontakt z mediami Polacy rozpoczynają już w drodze do pracy. W czasie służbowych obowiązków korzystają ze wszystkich mediów, ale najczęściej z radia i smartfonu. Internet w pracy służy do celów prywatnych, głównie do załatwiania bieżących spraw – wynika z najnowszego badania z serii HX Study przygotowanego przez agencję mediową Starcom.
Telewizor czy smartfon? O ile w wyborze popularnego urządzenia w domu osoby dorosłe zdecydowanie częściej wskazują telewizor niż smartfon, o tyle odpowiedzi dzieci nie są już tak jednoznaczne – wynika z tegorocznych badań “Kids’ Power 2016”.
Wystartowała kampania ZTE pod hasłem “Papilarna Rewolucja”. Zdjęcia Omeny Mensah promującej smartfon ZTE Blade V7 Lite można zobaczyć na bilboardach, metroboardach, citylightach, w Internecie, a także w prasie.
Jeszcze do niedawna niedrogie smartfony były właściwie nieosiągalne. Jednak wraz z upływem czasu zmieniają się technologie, a to co było drogie kilka lat temu, dzisiaj jest dostępne przeciętnie zarabiającemu Kowalskiemu. Podczas poszukiwania aparatu w przystępnej cenie trzeba jednak zwrócić uwagę na pewne kwestie.
LG K10, to jeden z najmocniejszych przedstawicieli spośród smartfonów koreańskiego producenta. Dobra jakość wykonania, elegancji wygląd, a przy tym niewielka cena sprawiają, że może śmiało konkurować ze smartfonami innych producentów w podobnej klasie telefonów.
Posiadanie smartfona deklaruje 62 proc. Polek. Ponad połowa użytkowniczek smartfonów rozpoczyna i kończy dzień z telefonem, a 60 proc. nie potrafi wyobrazić sobie bez niego życia. To wyniki badania, które na zlecenie Westwing Home & Living przeprowadziła firma badawcza PMR.
Od kilku lat powtarza się, że nadchodzi rok mobile. Przedstawiciele branży medialnej, marketingowej oraz wszystkich związanych z nowoczesnymi technologiami radzą przygotować się do jego obchodów. To hasło dotyczy rozwoju internetu, a także urządzeń, dzięki którym możemy z niego swobodnie korzystać.
Public relations, obsługa kreatywna oraz IT – to działania związane z premierą nowego modelu myPhone Infinity, którymi zajmuje się agencja marketingu zintegrowanego Mind Progress Group dla polskiego producenta telefonów komórkowych.
Na przestrzeni dwóch lat ponadtrzykrotnie wzrósł odsetek użytkowników tabletów wśród polskich internautów. Już 30 proc. z nich ma tablet, który coraz częściej staje się substytutem komputera.
19 sierpnia br. Warszawa dołączyła do innych miast, w których dzięki oferowanej przez firmę Uber innowacyjnej aplikacji na smartfony pod nazwą uberPOP można korzystać z nowoczesnej usługi wspólnych przejazdów (ang. ridesharing).
Aż dwie trzecie internautów korzysta ze smartfona, a co czwarty jest użytkownikiem tabletu. Rosnącej popularności urządzeń mobilnych z dostępem do sieci towarzyszy wzrost zainteresowania treściami wideo w internecie. Dzięki różnym przydatnym aplikacjom urządzenia mobilne stały się nieodłącznym towarzyszem podróży.
Blisko co drugi użytkownik smartfona w wieku 18-49 lat przegląda zasoby internetu przy jego użyciu co najmniej raz w miesiącu, niezależnie czy robi to w pracy, komunikacji miejskiej czy stojąc w kolejce - wynika z badania przeprowadzonych przez Pentagon Research.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.