| kultura |
Wystawa poświęcona polskiej reprezentacji szermierzy niepełnosprawnych
W Muzeum Sportu i Turystyki została otwarta wystawa fotograficzna pokazująca najważniejsze wydarzenia ostatnich lat w szermierce na wózkach.
| biznes i technologie » telefonia
Crunchips z kampanią wspierającą relaunch marki
Marka Crunchips, należąca do firmy Lorenz, wystartowała z kampanią wizerunkową „Crunchokazje”, w której jest prezentowane nowe opakowanie chipsów ze zmienionym logo. Pozycjonowanie oraz główne hasło marki „Jest Crunchips, jest impreza!” pozostaje bez zmian.
| radio |
dlaczego
23.03.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
Fixy Vegeta Natur Na Dwa Sposoby. Kampania marki Podravka Polska
„Fixy Vegeta Natur Na Dwa Sposoby” to gotowe kompozycje dań, które dostępne są w wersji mięsnej lub wegetariańskiej. Kampania promująca ofertę marki trwa od 14 marca br. Spoty dostępne są na kanale YouTube marki Podravka Polska.
07.02.22, 19:30
| reklama & PR » informacje
DOMOSONDA. Nowa kampania firmy APRO Investment
Firma APRO Investment uruchomiła akcję pod hasłem DOMOSONDA. Jej celem było zebranie opinii na temat oczekiwanego przez grupę docelową standardu mieszkań i osiedli. Kampanię przeprowadzono przy wsparciu strategicznym Agencji Brandingowej Brave Brain oraz domu mediowego Media Choice. 
28.09.18, 09:00
| reklama & PR » informacje
Promocje: obniżki cen w dół, konkursy i degustacje w górę. Sukces Gangu Słodziaków
Niezmiennie najpopularniejszą formą promocji jest obniżka ceny produkty czy usługi, jednak w ciągu ostatnich dwóch lat popularność korzystania z tej formy promocji spadła o 14 punktów procentowych – wynika z Monitora Promocji ARC Rynek i Opinia.
07.10.13, 08:19
| reklama & PR » informacje
ZenithOptimedia Group promuje urządzenia marki Brother
ZenithOptimedia Group realizuję kampanię promującą nową serię atramentowych urządzeń wielofunkcyjnych marki Brother.
05.10.13, 14:12
| biznes i technologie » telefonia
Nielimitowane rozmowy w ofercie stacjonarnej T-Mobile
4 października br. startuje nowa oferta T-Mobile – Swobodnie rozmawiaj. Dzięki niej klienci zyskują nielimitowane rozmowy ze wszystkimi krajowymi numerami stacjonarnymi, komórkowymi numerami T-Mobile, numerami stacjonarnymi w Unii Europejskiej oraz numerami stacjonarnymi i komórkowymi w USA i Kanadzie.
01.10.13, 20:54
| reklama & PR » informacje
Biuro Podróży Reklamy przygotuje kampanię promocyjną jednego z austriackich regionów
Agencja Biuro Podróży Reklamy na zlecenie i we współpracy z austria.info przygotuje kampanię promocyjną regionu Sefaus-Fiss-Ladis. Promocja obejmie polskich użytkowników Internetu.
20.06.13, 10:27
| reklama & PR » informacje
Faster & Better obejmuje komunikację marki Grecos Holiday
Agencja Faster & Better będzie odpowiedzialna za obecność marki na kluczowych dla kategorii turystycznej platformach społecznościowych ze szczególnym naciskiem na portal Facebook i fora internetowe.
31.05.13, 11:31
| reklama & PR » informacje
Finał akcji Orzeł Może
We wtorek, 4 czerwca w warszawskiej Sali Kongresowej odbędzie się uroczysty koncert z okazji zakończenia akcji „Orzeł może".
20.05.13, 09:49
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania reklamowa marki Agata Meble
Agata Meble startuje z nową kampanią promocyjną, mającą ma na celu wsparcie rozpoczynającej się akcji „Kupuj, co chcesz, a spłacaj po wakacjach"! Reklama ma na celu wypromowanie wizerunku marki.
06.04.12, 21:16
| reklama & PR |
Dobra Communications dla sieci reklamowej Pixad
Dobra Communications nawiązała współpracę z siecią reklamową Pixad, dla której będzie świadczyć kompleksowe usługi z zakresu public relations. Współpraca rozpoczęła się z początkiem kwietnia br.
06.04.12, 21:15
| prasa |
Szósty zmysł od Agory
„Szósty zmysł” to nowy kwartalnik Agory dostępny na rynku, który powstał z myślą o czytelnikach zainteresowanych niewyjaśnionymi zjawiskami i zdarzeniami.
06.04.12, 21:15
| prasa |
Green Media PR dla Burda Media Polska
Agencja Green Media PR rozpoczęła współpracę z wydawnictwem Burda Media Polska Sp. z o.o. na rzecz miesięcznika "ELLE".
06.04.12, 21:15
| reklama & PR |
Startuje kampania reklamowa sieci serwisów samochodowych Premio
Wiosenna kampania reklamowa sieci Premio ma być spójna z dotychczasowymi działaniami marki. Sieć korzysta ze sprawdzonego hasła: „Kochasz swoje auto? My również!”, które jest już kojarzone przez kierowców.
06.04.12, 21:14
| radio |
50-lecie Trójki w mediach
50-lecie Trójki to sprawa nie tylko tej rozgłośni radiowej, ale wydarzenie istotne dla całego polskiego świata mediów. Według agencji informacyjnej „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” o rocznicy przez ostatnie trzy miesiące informował nie tylko sam jubilat.
06.04.12, 21:13
| reklama & PR |
Codemedia dla TESCO
TESCO prowadzi serwis wielkanocny w portalu Onet.pl. Za kreację, strategię oraz zakup mediów odpowiada Codemedia SA.
06.04.12, 21:11
| reklama & PR |
Wiosenna kampania SALES LINK dla Bridgestone
Agencja field marketingowa SALES LINK realizuje wiosenną kampanię promocyjną dla marki Bridgestone - producenta opon i wyrobów gumowych.
06.04.12, 21:11
| prasa |
Spacerownik Foksal i okolice razem ze stołeczną Gazeta Wyborczą
29 marca br. czytelnicy warszawskiego wydania „Gazety Wyborczej” otrzymają specjalny dodatek - spacerownik pt. „Foksal i okolice”.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.