| kultura |
Wystawa poświęcona polskiej reprezentacji szermierzy niepełnosprawnych
W Muzeum Sportu i Turystyki została otwarta wystawa fotograficzna pokazująca najważniejsze wydarzenia ostatnich lat w szermierce na wózkach.
| biznes i technologie » telefonia
Crunchips z kampanią wspierającą relaunch marki
Marka Crunchips, należąca do firmy Lorenz, wystartowała z kampanią wizerunkową „Crunchokazje”, w której jest prezentowane nowe opakowanie chipsów ze zmienionym logo. Pozycjonowanie oraz główne hasło marki „Jest Crunchips, jest impreza!” pozostaje bez zmian.
| radio |
dlaczego
23.03.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
Fixy Vegeta Natur Na Dwa Sposoby. Kampania marki Podravka Polska
„Fixy Vegeta Natur Na Dwa Sposoby” to gotowe kompozycje dań, które dostępne są w wersji mięsnej lub wegetariańskiej. Kampania promująca ofertę marki trwa od 14 marca br. Spoty dostępne są na kanale YouTube marki Podravka Polska.
07.02.22, 19:30
| reklama & PR » informacje
DOMOSONDA. Nowa kampania firmy APRO Investment
Firma APRO Investment uruchomiła akcję pod hasłem DOMOSONDA. Jej celem było zebranie opinii na temat oczekiwanego przez grupę docelową standardu mieszkań i osiedli. Kampanię przeprowadzono przy wsparciu strategicznym Agencji Brandingowej Brave Brain oraz domu mediowego Media Choice. 
28.09.18, 09:00
| reklama & PR » informacje
Promocje: obniżki cen w dół, konkursy i degustacje w górę. Sukces Gangu Słodziaków
Niezmiennie najpopularniejszą formą promocji jest obniżka ceny produkty czy usługi, jednak w ciągu ostatnich dwóch lat popularność korzystania z tej formy promocji spadła o 14 punktów procentowych – wynika z Monitora Promocji ARC Rynek i Opinia.
07.10.13, 08:19
| reklama & PR » informacje
ZenithOptimedia Group promuje urządzenia marki Brother
ZenithOptimedia Group realizuję kampanię promującą nową serię atramentowych urządzeń wielofunkcyjnych marki Brother.
05.10.13, 14:12
| biznes i technologie » telefonia
Nielimitowane rozmowy w ofercie stacjonarnej T-Mobile
4 października br. startuje nowa oferta T-Mobile – Swobodnie rozmawiaj. Dzięki niej klienci zyskują nielimitowane rozmowy ze wszystkimi krajowymi numerami stacjonarnymi, komórkowymi numerami T-Mobile, numerami stacjonarnymi w Unii Europejskiej oraz numerami stacjonarnymi i komórkowymi w USA i Kanadzie.
01.10.13, 20:54
| reklama & PR » informacje
Biuro Podróży Reklamy przygotuje kampanię promocyjną jednego z austriackich regionów
Agencja Biuro Podróży Reklamy na zlecenie i we współpracy z austria.info przygotuje kampanię promocyjną regionu Sefaus-Fiss-Ladis. Promocja obejmie polskich użytkowników Internetu.
20.06.13, 10:27
| reklama & PR » informacje
Faster & Better obejmuje komunikację marki Grecos Holiday
Agencja Faster & Better będzie odpowiedzialna za obecność marki na kluczowych dla kategorii turystycznej platformach społecznościowych ze szczególnym naciskiem na portal Facebook i fora internetowe.
31.05.13, 11:31
| reklama & PR » informacje
Finał akcji Orzeł Może
We wtorek, 4 czerwca w warszawskiej Sali Kongresowej odbędzie się uroczysty koncert z okazji zakończenia akcji „Orzeł może".
20.05.13, 09:49
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania reklamowa marki Agata Meble
Agata Meble startuje z nową kampanią promocyjną, mającą ma na celu wsparcie rozpoczynającej się akcji „Kupuj, co chcesz, a spłacaj po wakacjach"! Reklama ma na celu wypromowanie wizerunku marki.
06.04.12, 21:16
| reklama & PR |
Dobra Communications dla sieci reklamowej Pixad
Dobra Communications nawiązała współpracę z siecią reklamową Pixad, dla której będzie świadczyć kompleksowe usługi z zakresu public relations. Współpraca rozpoczęła się z początkiem kwietnia br.
06.04.12, 21:15
| prasa |
Szósty zmysł od Agory
„Szósty zmysł” to nowy kwartalnik Agory dostępny na rynku, który powstał z myślą o czytelnikach zainteresowanych niewyjaśnionymi zjawiskami i zdarzeniami.
06.04.12, 21:15
| prasa |
Green Media PR dla Burda Media Polska
Agencja Green Media PR rozpoczęła współpracę z wydawnictwem Burda Media Polska Sp. z o.o. na rzecz miesięcznika "ELLE".
06.04.12, 21:15
| reklama & PR |
Startuje kampania reklamowa sieci serwisów samochodowych Premio
Wiosenna kampania reklamowa sieci Premio ma być spójna z dotychczasowymi działaniami marki. Sieć korzysta ze sprawdzonego hasła: „Kochasz swoje auto? My również!”, które jest już kojarzone przez kierowców.
06.04.12, 21:14
| radio |
50-lecie Trójki w mediach
50-lecie Trójki to sprawa nie tylko tej rozgłośni radiowej, ale wydarzenie istotne dla całego polskiego świata mediów. Według agencji informacyjnej „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” o rocznicy przez ostatnie trzy miesiące informował nie tylko sam jubilat.
06.04.12, 21:13
| reklama & PR |
Codemedia dla TESCO
TESCO prowadzi serwis wielkanocny w portalu Onet.pl. Za kreację, strategię oraz zakup mediów odpowiada Codemedia SA.
06.04.12, 21:11
| reklama & PR |
Wiosenna kampania SALES LINK dla Bridgestone
Agencja field marketingowa SALES LINK realizuje wiosenną kampanię promocyjną dla marki Bridgestone - producenta opon i wyrobów gumowych.
06.04.12, 21:11
| prasa |
Spacerownik Foksal i okolice razem ze stołeczną Gazeta Wyborczą
29 marca br. czytelnicy warszawskiego wydania „Gazety Wyborczej” otrzymają specjalny dodatek - spacerownik pt. „Foksal i okolice”.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.