Poradnikzdrowie.pl rozpoczął kampanię wizerunkową w telewizji, internecie, radiu i prasie. Działania reklamowe prowadzone są w związku z przebudową serwisu, zmianą layoutu i odświeżeniem logotypu.
Poradnikzdrowie.pl zmienił layout, odświeżył logotyp i przeszedł na nową platformę wydawniczą. Witryna Grupy ZPR Media została gruntownie przebudowana w oparciu o stworzony na potrzeby Grupy system zarządzania treścią.
Poradnikzdrowie.pl jest od miesięcy niekwestionowanym liderem w segmencie polskich serwisów internetowych o tematyce zdrowotnej. W kwietniu 2015 roku odwiedziło go 3 771 750 realnych użytkowników, którzy wygenerowali 26 094 417 odsłon.
Największy portal o zdrowym stylu życia - poradnikzdrowie.pl - rozpoczął akcję edukacyjno-społeczną pod hasłem „Zakochaj się bezpiecznie”. Projekt skierowany jest do młodych odbiorców i ma na celu promocję bezpiecznych zachowań seksualnych.
Poradnikzdrowie.pl został rozbudowany o serwis tematyczny poświęcony fitnesowi Wformie24.pl. Nowa podstrona uruchomiona została w pierwszych dniach czerwca br.
Poradnikzdrowie.pl to serwis tematyczny zawierający informacje z zakresu zdrowia i urody, został wzbogacony o nową witrynę – forum dyskusyjne Forum.poradnikzdrowie.pl.
Magazyn Peso Perfecto to pismo dla osób ceniących zdrowy i aktywny tryb życia, obecny na rynkach w Portugalii, Francji, Hiszpanii i we Włoszech. Na polskim rynku od 4 lat, w chwili obecnej wydawany będzie przez Metro Publishing.
W marcu 2010 r. rozpoczęła się kampania reklamowa produktów allerco - serii innowacyjnych preparatów emolientowych do kompleksowej pielęgnacji skóry suchej, wrażliwej i skłonnej do podrażnień – z portfolio firmy Pharmena SA.
MURATOR S.A. zamierza zwiększać przychody dzięki działalności internetowej. Spółka pracuje nad uruchomieniem kilku dużych projektów związanych z handlem w sieci. Za ich rozwój odpowiada Dominik Malczewski, który objął w wydawnictwie stanowisko dyrektora ds. e-commerce.
Do połowy nakładu majowego numeru „M jak mama”, wydawnictwo Murator dołączyło płytę „Fit mama – trenuj z nami”. Zawiera ona zestaw ćwiczeń przygotowany specjalnie dla czytelniczek pisma przez instruktorkę fitness Katarzynę Sempolską.
Kwietniowy numer „M jak mama” ukaże się w dwóch wersjach – standardowej oraz w pakiecie z magazynem shoppingowym „Dziecko, zakupy i my” (Murator S.A.).
„Murator” na łamach październikowego wydaniarozpoczyna ogólnopolską kampanię ekologiczną „Zielony dom – buduj i mieszkaj w zgodzie z naturą”, popularyzującą ideę zrównoważonego budownictwa.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.