Eurosport przygotował ofertę dla kibiców piłki nożnej, podczas zbliżającego się mundialu w Brazylii. Najświeższe wiadomości będą przekazywane bezpośrednio ze studia, umieszczonego na legendarnej plaży Copacabana. Codziennie kibice będą mogli obejrzeć pięć programów, a analizą meczów zajmą się eksperci światowej klasy.
Ponad 4,6 mln widzów obejrzało w sobotę, 12 października br. mecz Polska – Portugalia w TVP1 i TVP Sport oraz poza domem – była to najliczniej oglądana propozycja programowa minionego weekendu. Łączny udział obu anten w czasie sobotniej transmisji (13 października br.) meczu wyniósł 34 proc. (dane: Nielsen Media+OOH).
Polska reprezentacja piłki nożnej zwycięstwem nad Szkotami w Glasgow zainaugurowała rozgrywki Ligi Narodów 2024/25. Transmisję meczu w TVP1 i TVP Sport oglądało ponad 3 mln widzów. Kolejne 500 tys. osób śledziło rozgrywkę poza domem. Była to najliczniej oglądana pozycja dnia.
Polski Związek Piłki Nożnej, Pierwsza Liga Piłkarska, Telewizja Polska i Betclic ogłosiły plany dotyczące transmisji rozgrywek Betclic 1. Ligi i Betclic 2. Ligi w sezonach 2024/2025, 2025/2026 i 2026/2027. Publiczny nadawca pokaże przez trzy lata niemal 1,5 tysiąca meczów prowadzonych przez piłkarską centralę.
Ekstraklasa w sezonie 2023/24 wypłaciła klubom 280,2 mln zł, a ok. 9,5 mln zł trafiło do PZPN. Środki pozyskane przez spółkę pochodzą głównie ze sprzedaży krajowych i międzynarodowych praw do transmisji TV oraz scentralizowanych praw marketingowych.
Telewizja Polsat nabyła wyłączne prawa do pokazywania przez kolejne trzy lata w Polsce nowego formatu Ligi Europy UEFA i Ligi Konferencji UEFA. Wszystkie mecze będą pokazywane w telewizji i streamingu wyłącznie w kanałach Polsat Sport Premium.
W poniedziałek, 10 czerwca br. reprezentacja Polski wygrała mecz towarzyski z Turcją. Transmisję spotkania w TVP1 w momencie najwyższej oglądalności śledziło 4,2 mln widzów.
Mecz Walia – Polska oglądało w TVP1 i TVP Sport ponad 5 milionów widzów, co przełożyło się na 43,7 proc. udziałów. Transmisja w internecie osiągnęła 1,6 miliona odtworzeni.
W czwartek, 15 lutego br. blisko milion widzów obejrzało na antenach Telewizji Polskiej mecz Legii Warszawa z norweskim Molde FK w ramach Ligi Konferencji Europy.
Piłkarska PKO Bank Polski Ekstraklasa wróciła do gry po blisko dwumiesięcznej przerwie zimowej. Spotkanie pomiędzy Ruchem Chorzów a Legią Warszawa zanotowało duże zainteresowanie.
Zwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy ligowej spółki zatwierdziło sprawozdanie finansowe za rok obrotowy, w ramach którego Ekstraklasa osiągnęła skonsolidowane przychody w wysokości 342,1 mln zł. Akcjonariusze udzielili absolutorium z wykonywanych obowiązków wszystkim członkom zarządu i rady nadzorczej.
Telewizja Polska zdobyła wyłączne prawa do piłkarskich rozgrywek. Fortuna 1. Ligę, 2. Ligę, Fortuna Puchar Polski i Superpuchar Polski w piłce nożnej mężczyzn, Orlen Ekstraligę i finał Orlen Pucharu Polski w piłce nożnej kobiet, a także mecze reprezentacji Polski kobiet, męskich reprezentacji młodzieżowych i reprezentacji w futsalu będą mogli zobaczyć w najbliższych latach widzowie TVP.
Telewizja Polska nabyła prawa do transmisji wszystkich spotkań Rakowa Częstochowa i Legii Warszawa rozgrywanych w fazach grupowych Ligi Europy oraz Ligi Konferencji Europy.
Niedzielną porażkę polskich piłkarzy z Albanią nie śledziła rekordowa liczba widzów. Mimo dużej widowni, kanał TVP1 transmitując mecz uzyskał 31,8 proc. udziału w rynku.
Łączna oglądalność transmisji meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy w TV w sezonie 2022/23 wyniosła 40,2 mln. To oznacza widownię wyższą o 15 proc. niż w poprzednim sezonie. Sporą popularnością najwyższa polska liga piłkarska cieszyła się także w aplikacjach i internecie, gdzie liczba wyświetleń transmisji wyniosła 6,35 mln.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.