1 lutego br. ruszyła internetowa kampania wizerunkowa Kas Stefczyka. W ramach kampanii trzy interaktywne banery widoczne będą w takich portalach, jak WP, Onet, Interia, NK i Pracuj.pl.
Ostatnią nowością, którą iplay.pl przygotował dla swoich użytkowników, są "Abonamenty MP3". Dzięki abonamentom użytkownicy mogą pobierać niezabezpieczone MP3 za grosze.
Najważniejsze wdrożone zmiany to poprawa ergonomii, intuicyjność nawigacji po zakładkach, wdrożenie rozwiązań zgodnych z obecnymi standardami rynkowymi, nowa architektura informacji i nowy wygląd stron.
Po udanym wprowadzeniu na rynek marki Original Source, agencja interaktywna byss.pl wdrożyła kolejną odsłonę kampanii dedykowanej niezawierającym rutyny kosmetykom. Zgodnie z przyjętą strategią, uruchomiony został konkurs "Bazgranie".
MODECOM zaprezentował cztery nowe akcesoria komputerowe: czytnik kart pamięci CR-NANO, czytnik kart SIM CR-202, hub USB HUB-UFO4 oraz kamerę internetową SATURN.
Dwutygodnik "Komputer Świat" (Ringier Axel Springer Polska), wydaje zbiór piętnastu programów komputerowych, które trafią do sprzedaży w połowie maja br. 19. kwietnia br. wystartowała kampania promująca nowy produkt.
Telekomunikacja Polska wprowadziła do oferty livebox 2.0, który pozwala na szybsze przesyłanie plików i oglądanie w telewizorze zdjęć czy filmów znajdujących się w komputerze (dzięki technologii DLNA).
Elektroniczne formy książek i czasopism stają się coraz bardziej popularne. Powstają specjalne urządzenia pozwalające czytać tego typu formaty, a coraz więcej gazet udostępnia elektroniczne wersje czytelnikom.
Program 4 Polskiego Radia wydał Polisz Pendrajw - pierwszą w Polsce muzyczną składankę na pendrive'ie. Kompilację będzie można wygrać na antenie Czwórki.
NetArt, właściciel serwisu nazwa.pl, przygotował dla swoich klientów kolejną po Programie Partnerskim propozycję, dzięki której mogą zdobywać nagrody rzeczowe oraz pieniężne.
MODECOM wprowadził do swojej oferty kolejną linię produktów, opartych na licencjach firm Turner Entertainment, Warner Bros. oraz Mattel Inc. Nowe klawiatury serii 5003 zostały ozdobione specjalnie przygotowanymi motywami ze znanymi na całym świecie zabawkami oraz bohaterami kreskówek.
15 marca br. rozpoczęła się międzynarodowa kampania promocyjna soku przecierowego Kubuś przygotowana przez unity grupy Saatchi & Saatchi – Saatchi & Saatchi Direct i Saatchi & Saatchi Digital dla firmy Tymbark (Grupa Maspex Wadowice).
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.