28.12.22, 16:45
| reklama & PR » informacje
Influencerki agencji Spotlight twarzami napoju Partino w sieci Biedronka
Na półki sklepów sieci Biedronka trafiły Partino, czyli nowe bezalkoholowe gazowane napoje, których twarzami zostały influencerki Agencji Spotlight, która odpowiada za przygotowanie kampanii reklamowej.
24.11.22, 14:15
| reklama & PR » informacje
300 młynków Bosch do wygrania w loterii marki Prima w sieci Biedronka
Od 14 do 27 listopada br. w sieci sklepów Biedronka trwa loteria promocyjna pod hasłem „Poczuj świeżość aromatu kawy ziarnistej Prima!”. Nagroda główna to 20 tys. zł. Ponadto do wygrania 300 młynków Bosch w pakiecie z kawą Prima.
04.11.22, 07:00
| prasa » informacje
Tygodnik Kropka TV będzie wydawany dalej
Tygodnik telewizyjno - poradnikowy „Kropka TV” , wydawany od 16 lat na zlecenie Jeronimo Martins Polska i dostępny wyłącznie w sieci sklepów Biedronka, pozostanie na rynku.
12.10.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Kup kawę i graj o Toyotę Aygo X! Rusza loteria marki Jacobs w sieci sklepów Biedronka
Ruszyła loteria marki Jacobs organizowana w sieci Biedronka pod hasłem „Kup kawę i graj o Toyotę Aygo X!”. Nagroda główna w akcji jest Toyota Aygo X.
13.04.22, 12:00
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Eko re/akcja. Nowy cykl programów wideo w ramach akcji #NiechŻyjePlaneta
13 kwietnia br. ruszył nowy cykl programów wideo o nazwie „Eko re/akcja”. Jest to wspólny projekt Ringier Axel Springer Polska i sieci sklepów Biedronka, który powstał w ramach akcji #NiechŻyjePlaneta.
09.01.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Kampania billboardowa zachęca do lepszego traktowania zwierząt w nowym roku
W 22 miejscowościach w Polsce pojawiły się billboardy zachęcające do podjęcia noworocznego postanowienia o rezygnacji z kupowania jaj pochodzących z chowu klatkowego w 2022 roku. Akcja jest częścią kampanii "Jak One To Znoszą?” prowadzonej przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki.
01.01.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Ugly Christmas Sweater. Zimowa edycja piwa Żywiec
Żywiec wprowadził właśnie na rynek limitowaną edycję puszek. Design opakowań nawiązuje do wzorów świątecznych swetrów. 
01.12.21, 19:15
| reklama & PR » informacje
Kasa bez kolejki. Loteria marki Winiary w sieci Biedronka
Marka WINIARY (Nestlè Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiej loterii dla Majonezu Dekoracyjnego marki WINIARY w sieci sklepów Biedronka pod hasłem „Kasa bez kolejki”.
15.11.21, 21:30
| reklama & PR » informacje
Namieszaj w kuchni z Ramą. Konkurs marki dla klientów sieci Biedronka
Firma Upfield organizuje dwutygodniowy konkurs z nagrodami. 15 listopada br. rozpoczął się konkurs przeznaczony dla konsumentów marki Rama. W pierwszym etapie organizowany jest specjalnie dla klientów sieci handlowej „Biedronka”.
06.11.21, 13:00
| biznes i technologie » informacje
Biedronka otworzyła 13 nowych sklepów
Sieć Biedronka uruchomiła 13 nowych placówek w końcówce października. Nowe placówki zlokalizowano m.in. w Opocznie, Lubrzy, Ząbkowicach Śląskich, Pławnie, Urszulinie czy Ińsku, Gliwicach i w Warszawie.
07.10.21, 10:00
| reklama & PR » informacje
More Bananas wesprze Biedronkę
Sieć handlowa Biedronka powierzyła działania na Facebooku krakowskiej agencji kreatywnej More Bananas. Komunikacja ma na celu zaprezentowanie sieci sklepów jako stabilnego i przyjaznego środowiska pracy.
28.07.21, 18:30
| reklama & PR » informacje
Biedronka promuje kartę lojalnościową na Litwie i w Niemczech
Biedronka reklamuje kartę Moja Biedronka na Litwie i w Niemczech. Przez trzy najbliższe dni wysłannicy sieci będą zachęcać do założenia tej karty lojalnościowej w litewskich miastach: Mariampolu i Olicie. Biedronka zaprasza też do założenia karty Niemców i Litwinów przez internet.
22.01.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
Biedronka członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy
Jeronimo Martins Polska S.A., właściciel sieci Biedronka, został członkiem Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. 
24.11.20, 21:54
| reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria Majonezu dekoracyjnego WINIARY w sieci Biedronka
Marka WINIARY (Nestlè Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE całościowe opracowanie akcji promocyjnej dotyczącej Majonezu dekoracyjnego Winiary w sieci sklepów Biedronka pod hasłem „Bądź przy kasie!”.
18.09.20, 07:00
| reklama & PR » informacje
Wavemaker: Orlen, McDonald’s, Lidl i Biedronka najmocniej kojarzone ze wsparciem w czasie pandemii COVID-19
Polscy konsumenci z entuzjazmem przyjmują świadczone przez firmy i marki wsparcie w czasie walki z pandemią. Orlen, McDonald’s, Lidl i Biedronka są najczęściej wymieniane, jako te, które zaangażowały się w rozmaite formy niesienia pomocy – wynika z badania Wavemaker.
17.06.20, 10:00
| prasa » informacje
Cztery lokalne tytuły w pilotażowej ofercie Biedronki
Biedronka uruchomiła pilotażową sprzedaż tygodników lokalnych w wybranych punktach sprzedaży. Pierwsze wydania trafiły na półki 16 czerwca br. W ramach pilotażu w sklepach sieci Biedronka pojawiły się cztery tytuły: „Tygodnik Podhalański”, „Tygodnik Siedlecki”, „Tygodnik Zamojski” oraz „Nowiny Raciborskie”.
28.08.19, 10:00
| reklama & PR » informacje
Gang Słodziaków powraca do Biedronki i zachęca do czytania
Gang Słodziaków powraca do sklepów sieci Biedronka. Ich powrót jest wspierany przez szeroko zakrojoną kampanię marketingową, która ruszyła 26 sierpnia br. 
25.08.19, 17:00
| prasa » informacje
Kropka TV w nowej szacie i z 1. tomem sagi Willa Morena
25 sierpnia br. w sprzedaży pojawiło się relaunchowe wydanie wysokonakładowego tygodnika „Kropka TV” ( w formule magazynu 2 w 1. Do całego nakładu dołączono 1.tom polskiej sagi rodzinnej „Willa Morena” (Edipresse Kolekcje).
26.06.19, 13:00
| reklama & PR » informacje
UNIQUE ONE z konkursem dla marki NESCAFÉ
Pod hasłem „Weź ze sobą NESCAFÉ na wakacje” rozpoczął się konkurs przygotowany przez UNIQUE ONE dla marki NESCAFÉ (Nestlé Polska S.A.) w sieciach sklepów Biedronka.
04.06.19, 21:00
| reklama & PR » informacje
Loteria Wstrząśnij Głodem po nagrodę. NAV agency i Mint Media wspierają loterię marki Danio w sieci Biedronka
Wystartowała loteria „Wstrząśnij Głodem po nagrodę!”, promująca produkty Danio w sieci sklepów Biedronka. Za realizację odpowiadają NAV agency oraz agencja interaktywna Mint Media. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

28.03.2023 r., online.