W ramach promocji nowej kolekcji maskotek od Biedronki, Lifetube ruszył z kampanią “Produkciaki przejmują…”, do której zaangażował influencerów parentingowych i gamingowych, m.in.: Olgę Frycz, iSuperMWK i Aleksandrę Żuraw.
Do kampanii kosmetyków bebeauty dostępnych w sieci Biedronka zaangażowano prezenterkę Martę Manowską oraz influencerki z branży beauty. Za aktywację obejmującą platformy YouTube, TikTok, Instagram i Facebook odpowiada Lifetube.
3 sierpnia br. w sieci Biedronka ruszyła loteria promocyjna pod hasłem „Ziarna Jacobs w Biedronce”. Nagrodami są ekspresy Philips LatteGo oraz zestawy kaw ziarnistych Jacobs.
Tygodnik „Kropki TV” dystrybuowany wyłącznie w sklepach sieci Biedronka, zwiększa objętość oraz liczbę prezentowanych stacji TV. Zawartość magazynu została poszerzona przy niezmienionej cenie 2,99 zł.
Biedronka w najnowszej kampanii chce opowiedzieć Polakom wyjątkowym językiem o pracy osób, które zatrudnia w 3,4 tys. sklepów. Ruszyła kolejna odsłona kampanii największego pracodawcy w Polsce „Biedronka to MY. Codziennie”.
Na półki sklepów sieci Biedronka trafiły Partino, czyli nowe bezalkoholowe gazowane napoje, których twarzami zostały influencerki Agencji Spotlight, która odpowiada za przygotowanie kampanii reklamowej.
Od 14 do 27 listopada br. w sieci sklepów Biedronka trwa loteria promocyjna pod hasłem „Poczuj świeżość aromatu kawy ziarnistej Prima!”. Nagroda główna to 20 tys. zł. Ponadto do wygrania 300 młynków Bosch w pakiecie z kawą Prima.
Tygodnik telewizyjno - poradnikowy „Kropka TV” , wydawany od 16 lat na zlecenie Jeronimo Martins Polska i dostępny wyłącznie w sieci sklepów Biedronka, pozostanie na rynku.
13 kwietnia br. ruszył nowy cykl programów wideo o nazwie „Eko re/akcja”. Jest to wspólny projekt Ringier Axel Springer Polska i sieci sklepów Biedronka, który powstał w ramach akcji #NiechŻyjePlaneta.
W 22 miejscowościach w Polsce pojawiły się billboardy zachęcające do podjęcia noworocznego postanowienia o rezygnacji z kupowania jaj pochodzących z chowu klatkowego w 2022 roku. Akcja jest częścią kampanii "Jak One To Znoszą?” prowadzonej przez Stowarzyszenie Otwarte Klatki.
Marka WINIARY (Nestlè Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE opracowanie ogólnopolskiej loterii dla Majonezu Dekoracyjnego marki WINIARY w sieci sklepów Biedronka pod hasłem „Kasa bez kolejki”.
Firma Upfield organizuje dwutygodniowy konkurs z nagrodami. 15 listopada br. rozpoczął się konkurs przeznaczony dla konsumentów marki Rama. W pierwszym etapie organizowany jest specjalnie dla klientów sieci handlowej „Biedronka”.
Sieć Biedronka uruchomiła 13 nowych placówek w końcówce października. Nowe placówki zlokalizowano m.in. w Opocznie, Lubrzy, Ząbkowicach Śląskich, Pławnie, Urszulinie czy Ińsku, Gliwicach i w Warszawie.
Sieć handlowa Biedronka powierzyła działania na Facebooku krakowskiej agencji kreatywnej More Bananas. Komunikacja ma na celu zaprezentowanie sieci sklepów jako stabilnego i przyjaznego środowiska pracy.
Biedronka reklamuje kartę Moja Biedronka na Litwie i w Niemczech. Przez trzy najbliższe dni wysłannicy sieci będą zachęcać do założenia tej karty lojalnościowej w litewskich miastach: Mariampolu i Olicie. Biedronka zaprasza też do założenia karty Niemców i Litwinów przez internet.
Marka WINIARY (Nestlè Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE całościowe opracowanie akcji promocyjnej dotyczącej Majonezu dekoracyjnego Winiary w sieci sklepów Biedronka pod hasłem „Bądź przy kasie!”.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.