| reklama & PR » informacje
mBank nowym klientem Altavia Kamikaze + K2
Altavia Kamikaze + K2 wygrywa przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.
| internet » informacje
Wyniki badania Sponsoring Monitor. PKN Orlen, Adidas i Nike najbardziej znanymi sponsorami sportu
74 proc. Polaków jest zdania, że sponsoring ma korzystny wpływ na kondycję polskiego sportu, a 49 proc. badanych korzystniej ocenia firmy zaangażowane w taką działalność. Najbardziej znanymi sponsorami sportu są: PKN Orlen, Adidas i Nike – wynika z najnowszego raportu Sponsoring Monitor za 2021 rok przygotowanego przez ARC Rynek i Opinia.
14.02.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Kinga Wojciechowska-Rulka zostanie rzeczniczką prasową mBanku
1 marca br. stanowisko rzeczniczki prasowej mBanku obejmie Kinga Wojciechowska-Rulka. Pokieruje też wydziałem komunikacji korporacyjnej.
09.02.24, 09:27
| reklama & PR » informacje
mBank promuje bezpieczeństwo w sieci
Od blisko dekady mBank prowadzi coroczną kampanię edukacyjną w zakresie bezpieczeństwa w sieci. Ponownie motywem przewodnim jest kurs samoobrony w sieci.
29.01.24, 11:02
| reklama & PR » ludzie
mBank: Mateusz Żelechowski za Rafała Jakubowskiego
Rafał Jakubowski, dyrektor departamentu marketingu bankowości detalicznej odchodzi z mBanku po 10 latach pracy. 1 marca br. jego miejsce zajmie Mateusz Żelechowski, który z bankiem związany jest od 2006 r.
26.09.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
mBank. Technologia do usług. Marka wprowadza nowe pozycjonowanie marki
Ruszyła kampania wizerunkowa mBanku pod hasłem „mBank. Technologia do usług”, w której bank wprowadza nowe pozycjonowanie marki. Marka w spotach podkreśla, że w dobie wyścigu technologicznego swoje produkty i usługi tworzy tak, by były intuicyjne i proste w obsłudze.
23.08.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
mBank ponownie mecenasem festiwalu Great September
Druga edycja festiwalu showcase’owego Great September, odbędzie się we współpracy z mBankiem, mecenasem wydarzenia. W dniach 14-16 września br. w Łodzi na kilkunastu scenach zagra ponad 100 polskich wykonawców.
25.07.23, 09:34
| telewizja / VOD » informacje
FilmBox+ obejmuje patronat medialny nad Międzynarodowym Festiwalem Filmowym mBank Nowe Horyzonty
Grupa Kino Polska, w której portfolio znajduje się serwis FilmBox+, jest patronem medialnym 23. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego mBank Nowe Horyzonty. W tym czasie w serwisie FilmBox+ będzie można zobaczyć ponad 16 produkcji, które w ubiegłych latach były pokazywane na międzynarodowych festiwalach, także na Nowych Horyzontach. 
20.07.23, 10:14
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Posłuchaj Jazgotu, by uniknąć oszustwa. Kryminalny serial audio mBanku i Voice House
mBank zaprasza na „Jazgot” – kryminalny serial audio, który obnaża metody działania oszustów. Scenariusz serii napisał Łukasz Orbitowski, a jej narratorem jest Jarosław Kuźniar. To wspólne przedsięwzięcie mBanku i Voice House.
30.04.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
mBank będzie partnerem tytularnym Nowych Horyzontów
W lipcu br. po raz 23. Wrocław stanie się stolicą odważnego, autorskiego kina za sprawą kolejnej edycji Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty. mBank współpracuje z festiwalem od 2019 roku. Teraz zwiększa zakres swojego wsparcia i staje się partnerem tytularnym.
15.09.22, 17:44
| prasa » informacje
Matematyka na zielono. Kolejna edycja Festiwalu Matematyki Gazety Wyborczej i Fundacji mBanku
Rusza VIIII edycja akcji edukacyjnej „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl oraz Fundacji mBanku „Festiwal Matematyki”, która w tym roku organizowana jest pod hasłem „Matematyka na zielono”. W ramach projektu od 12 września br. na Wyborcza.pl można znaleźć cykl specjalnych publikacji, natomiast 1 października br. w Warszawie odbędą sie warsztaty i wykłady pokazujące, jak wykorzystać matematykę do podejmowania proekologicznych zmian.
02.06.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Monday obsłuży mBank
Agencja komunikacji Monday rozpoczęła współpracę z mBankiem w obszarze komunikacji na Facebooku, Instagramie oraz Twitterze.
21.05.21, 15:00
| reklama & PR » informacje
…i ogarniam. Nowa kampania mBanku tworzona wspólnie z BBDO
Pod hasłem „Mam konto, apkę, kartę i… ogarniam” rozpoczęła się kampania mBanku tworzona wspólnie z BBDO, której adresatami są młodzi.
16.09.20, 14:23
| reklama & PR » informacje
mBank promuje pierwsze konto do pracy
We wrześniu br. rozpoczęła się kampania mBanku przygotowana przez BBDO i Mindshare doceniająca pierwszą pracę nastolatka.
30.06.20, 07:00
| reklama & PR » informacje
mBank pomaga w ogarnięciu finansów młodym
W ramach platformy „Bądź bogatszy” w czerwcu br. ruszyła długofalowa kampania, w której mBank pomaga w ogarnianiu finansów. Agencja BBDO jest odpowiedzialna za koncepcję i koordynację działań.
18.06.20, 13:31
| reklama & PR » informacje
Cześć jestem Czas i pędzę. mBank w nowej kampanii BBDO
W ramach platformy mBanku „Bądź bogatszy”, w połowie czerwca br. ruszyła kampania pod tytułem „Pan Czas” opracowana przez agencję BBDO.
28.04.20, 22:51
| reklama & PR » informacje
Poczuj się pewniej w sieci. mBank promuje usługę CyberRescue
„Poczuj się pewniej w sieci” to hasło internetowej kampanii promującej bezpłatną usługę CyberRescue mBanku. To kolejne działania związane z cyberbezpieczeństwem przygotowane dla mBanku przez agencję BBDO. Kampania ruszyła w marcu br.
05.02.20, 16:00
| reklama & PR » informacje
Ludzie są niesamowici. Ufają dzikim zwierzętom i fałszywym wiadomościom. mBank wznawia edukacyjną reklamę
mBank wznawia ogólnopolską kampanię społeczną dotyczącą cyberbezpieczeństwa. Obok reklam produktów i usług wypuszcza w eter edukacyjne reklamy. Mają one ostrzegać odbiorców przed niebezpieczeństwem i wytłumaczyć, jak się chronić.
18.12.19, 18:00
| reklama & PR » informacje
Bądź bogatszy. mBank zachęca do zaskoczenia bliskich osób
Trwa świąteczna odsłona kampanii mBank „Bądź bogatszy”, w której mBank zachęca do zaskoczenia swoich bliskich wyjątkowym i oryginalnym prezentem. 
12.11.19, 16:00
| reklama & PR » informacje
#najlepiej. Kampania usługi eKonto dla Młodych marki mBank
mBank zaprezentował nową odsłonę kampanii reklamującej „eKonto dla Młodych”.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.