Rafał Mohr, aktor filmowy i teatralny, a od niedawna również uczestnik programu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, został jednym z ambasadorów kampanii społecznej „HIVokryzja. Wyleczmy się”.
Kampania „Początek przemocy” Fundacji Feminoteka, która wystartowała 25 listopada 2024 roku, porusza temat przemocy seksualnej, koncentrując się na pierwszych momentach, w których przekraczana jest granica agresji. We współpracy z agencją Kierunek Kreatywny, celem kampanii jest pokazanie, jak rozpoznać te wczesne sygnały i jak pomóc ofiarom.
Kampania społeczna „Gdzie jesteś?”, założona przez Agnieszkę i Daniela Dymińskich, wprowadza generator plakatów, który ułatwia rodzinom zaginionych osób przygotowanie profesjonalnych plakatów informacyjnych. Po wprowadzeniu postulatów zmian prawnych i powołaniu Parlamentarnego Zespołu ds. zaginięć, twórcy kampanii oferują narzędzie wspierające poszukiwania bliskich.
Hannibal Lecter stał się inspiracją do mrocznej kampanii przygotowanej przez Lifetube dla Fundacji DKMS, wspierającej dawców szpiku. W projekt zaangażowali się młodzi influencerzy, w tym aktor Maciek Musiałowski oraz tiktokerka HaaiPaaapi.
Do serwisów cyfrowych trafiła EP-ka zawierająca „Do They Know It’s Christmas? – 2024 Ultimate Mix” wraz z nowym klipem. „Band Aid Compilation”, bo tak nazywa się wydawnictwo, będzie dostępne również w formatach fizycznych, na 1CD i 12-calowym winylu. Premiera odbędzie się 29 listopada br.
Martyna Wojciechowska, Angelika Szymańska, Karolina Witaszek, Agata Młynarska oraz Łukasz Gikiewicz wzięli udział w kampanii społecznej #NieDajSięWymazać, realizowanej przez Wojewodę Mazowieckiego we współpracy z Mazowieckim Kuratorem Oświaty, Fundacją UNAWEZA i projektem MŁODE GŁOWY, przy wsparciu agencji oLIVE media.
Kampania charytatywna „Po powodzi” – zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez agencje należące do Publicis Groupe ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi.
Wystartowała kampania społeczna #zrobsobiedobrze, której organizatorami są Chillizet i marka biżuteryjna Oplotka. Potrwa do końca października br. Jej celem jest edukacja w zakresie profilaktyki dotyczącej raka piersi.
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO wystartował 21 marca br. i zaangażował łącznie 45 agencji PR na kilku kontynentach.
Startuje akcja społeczna “Wysokich Obcasów” pod hasłem “Silna jak dziewczynka”, która ma na celu wzmocnienie wiary i pewności siebie dziewczynek zarówno w codziennym życiu, jak i w dążeniach do osiągania swoich celów i marzeń.
Maczfit wspólnie z Fundacją Herosi ruszył z kampanią „Podaruj pomoc NA CAŁY RAK”, której celem jest zwrócenie uwagi na potrzebę systematycznego wspierania dzieci chorych na nowotwór.
Rozpoczęła się IV edycja akcji charytatywnej „Napisz list” organizowanej przez Wirtualną Polskę we współpracy z Fundacją Cancer Fighters. W jej ramach każda osoba może napisać list i dodać otuchy małym Wojownikom, którzy mierzą się z chorobą nowotworową.
Marka Hochland aktywnie angażuje się w inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności. W ramach wsparcia Programu Pajacyk Polskiej Akcji Humanitarnej nie tylko funduje posiłki dla dzieci, ale również organizuje warsztaty, podczas których uczy młodych ludzi samodzielności w kuchni.
Marka Jeżyki realizuje kampanię edukacyjną w celu podnoszenia świadomości o potrzebach jeży oraz popularyzacji właściwych zachowań względem tego gatunku. Międzynarodowy Dzień Jeża obchodzony jest 10 listopada. Partnerem merytorycznym akcji marki jest Fundacją Primum.
W kraju, w którym coraz głośniej i odważniej mówi się o równości i tolerancji, wciąż istnieją grupy etniczne traktowane stereotypowo i krzywdząco. Do tej grupy należą m.in. Romowie. Agencja Publicis Worldwide Poland postanowiła rozpocząć społeczną dyskusję na ten temat i oddaje głos Romom w przestrzeni miejskiej.
Firma Carlsberg Polska ruszyła z nową odsłoną programu społeczno-edukacyjnego promującego odpowiedzialną konsumpcję alkoholu „Trzeźwo myślę”. Działania wspiera marka piwa Carlsberg.
Ruszyła w Polsce akcja Yves Saint Laurent Beauty mająca na celu podnoszenie świadomości problemu przemocy niefizycznej w związkach intymnych. Za realizację kampanii w Polsce odpowiadały agencje Cape Morris, Wavemaker oraz Enyo. Partnerem strategicznym została organizacja NGO – SEXEDPL.
Agencja kreatywna Lotna na zlecenie Wielkiej Koalicji za Równością i Wyborem stworzyła kampanię społeczną, która ma zwracać uwagę na problemy związane z prawami kobiet w Polsce.
W związku z okresem rozliczeń podatkowych, Fundacja Happy Kids rozpoczęła kampanię na YouTube i Facebooku, zachęcającą do wsparcia Rodzinnych Domów Dziecka, które mają pod swoją opieką. W materiałach promocyjnych można usłyszeć głos aktorów – Magdaleny Boczarskiej i Piotra Adamczyka.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.