| reklama & PR » informacje
Rafał Mohr ambasadorem kampanii HIVokryzja. Wyleczmy się
Rafał Mohr, aktor filmowy i teatralny, a od niedawna również uczestnik programu „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, został jednym z ambasadorów kampanii społecznej „HIVokryzja. Wyleczmy się”. 
15.11.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Dzielimy się tym, co dobre. Hochland Polska organizuje warsztaty kulinarne w szkołach
Marka Hochland aktywnie angażuje się w inicjatywy z zakresu społecznej odpowiedzialności. W ramach wsparcia Programu Pajacyk Polskiej Akcji Humanitarnej nie tylko funduje posiłki dla dzieci, ale również organizuje warsztaty, podczas których uczy młodych ludzi samodzielności w kuchni.
10.11.23, 07:45
| reklama & PR » informacje
Po jeżu nie jeżdżę. Jeżyki wspierają jeże
Marka Jeżyki realizuje kampanię edukacyjną w celu podnoszenia świadomości o potrzebach jeży oraz popularyzacji właściwych zachowań względem tego gatunku. Międzynarodowy Dzień Jeża obchodzony jest 10 listopada. Partnerem merytorycznym akcji marki jest Fundacją Primum.
02.11.23, 20:01
| reklama & PR » informacje
#StopRomofobii. Romowie apelują przed siedzibami Google, Mety i Netflixa
W kraju, w którym coraz głośniej i odważniej mówi się o równości i tolerancji, wciąż istnieją grupy etniczne traktowane stereotypowo i krzywdząco. Do tej grupy należą m.in. Romowie. Agencja Publicis Worldwide Poland postanowiła rozpocząć społeczną dyskusję na ten temat i oddaje głos Romom w przestrzeni miejskiej.
25.10.23, 19:21
| reklama & PR » informacje
Nowa edycja programu Trzeźwo myślę. Organizowanego przez Carlsberg Polska
Firma Carlsberg Polska ruszyła z nową odsłoną programu społeczno-edukacyjnego promującego odpowiedzialną konsumpcję alkoholu „Trzeźwo myślę”. Działania wspiera marka piwa Carlsberg.
24.10.23, 21:19
| reklama & PR » informacje
Miłość to nie Przemoc. Yves Saint Laurent Beauty rusza z międzynarodową kampanią na polskim rynku
Ruszyła w Polsce akcja Yves Saint Laurent Beauty mająca na celu podnoszenie świadomości problemu przemocy niefizycznej w związkach intymnych. Za realizację kampanii w Polsce odpowiadały agencje Cape Morris, Wavemaker oraz Enyo. Partnerem strategicznym została organizacja NGO – SEXEDPL.
18.09.23, 17:04
| reklama & PR » informacje
Bierze Cię WK_RW? Agencja Lotna autorem kampanii społecznej Wielkiej Koalicji za Równością i Wyborem
Agencja kreatywna Lotna na zlecenie Wielkiej Koalicji za Równością i Wyborem stworzyła kampanię społeczną, która ma zwracać uwagę na problemy związane z prawami kobiet w Polsce.
31.03.23, 20:25
| reklama & PR » informacje
Każdy zasługuje na słuchacza. Kampania zachęcająca osoby w kryzysie emocjonalnym do rozmów o problemach
Havas Warsaw rozpoczyna akcję, w której zachęca osoby będące w kryzysie emocjonalnym, aby otworzyły się i porozmawiały z kimś o swoich problemach.
26.03.23, 13:19
| reklama & PR » informacje
Piotr Adamczyk i Magdalena Boczarska w kampanii reklamowej 1,5 proc. Fundacji Happy Kids
W związku z okresem rozliczeń podatkowych, Fundacja Happy Kids rozpoczęła kampanię na YouTube i Facebooku, zachęcającą do wsparcia Rodzinnych Domów Dziecka, które mają pod swoją opieką. W materiałach promocyjnych można usłyszeć głos aktorów – Magdaleny Boczarskiej i Piotra Adamczyka.
08.03.23, 10:28
| internet » informacje
Okres w moim życiu. Gazeta.pl rusza z akcją społeczną
„Okres w moim życiu” to kampania społeczna Gazeta.pl i inicjatywy TakDlaPodpasek.pl, realizowana wspólnie z Okresową Koalicją i Kulczyk Foundation. Celem akcji jest normalizacja tematu menstruacji oraz zaapelowanie o wprowadzenie do polskich szkół darmowych środków higieny osobistej i edukacji menstruacyjnej. 
05.02.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Będę mieć oczy szeroko otwarte. Komisja Europejska z kampanią mającą na celu zwiększenie świadomości praw ofiar przemocy
Każdego roku, co czwarta osoba w Europie pada ofiarą przestępstwa. Kampania „Będę mieć oczy szeroko otwarte” nawołuje do konfrontacji z sytuacją przemocy w Polsce. Skierowana jest do wszystkich osób z otoczenia ofiar przemocy i apeluje, aby nie odwracać od nich wzroku, a także aby udzielać im pomocy i wsparcia.
27.01.23, 14:17
| reklama & PR » informacje
Wszyscy jesteśmy seksualni. Nowa kampania społeczna fundacji SEXEDPL
Fundacja SEXEDPL wystartowała z kampanią społeczną, która ma informować, edukować i zachęcać osoby z niepełnosprawnością do korzystania ze wsparcia w zakresie swojej seksualności. Mówi w niej o tym, że seksualność jest częścią nas wszystkich - niezależnie od stopnia sprawności.
02.01.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
Zbieram na włosy. Rak'n'Roll wspierany przez przyjaciół stworzył kolejną kampanię fundraisingową
Trwa kampania „Zbieram na włosy” realizowana przez Fundację Rak’n’Roll. Jej celem jest zbiórka pieniędzy na peruki z włosów syntetycznych dla podopiecznych organizacji, którzy tracą włosy w leczeniu onkologicznym. Fundacji zależy również na zwiększeniu świadomości społecznej w zakresie występowania i konsekwencji zjawiska.
19.12.22, 14:00
| internet » informacje
#OddajmyJejGłos. Akcja Onet, K2 Create oraz Amnesty International zwracającą uwagę na sytuację kobiet w Katarze
Onet wraz z agencją K2 Create i Amnesty International Polska przeprowadził akcję społeczną, której celem jest zwrócenie uwagi na sytuację kobiet w Katarze. Równolegle z tym, co dzieje się aktualnie na boiskach podczas mundialu, organizatorzy akcji chcą zwrócić uwagę na prawa kobiet w Katarze.
18.10.22, 10:08
ILE WAŻY ŚW. MIKOŁAJ? 2022
VIII edycja ogólnopolskiego konkursu charytatywnego dla uczniów placówek oświatowych.
13.10.22, 18:30
| reklama & PR » informacje
Temat profilaktyki onkologicznej na ekranach Digital OOH należących do AMS
W październiku br. realizowana jest kampania wspólnie przez AMS i Onkofundację Alivia, w ramach której w największych miastach Polski emitowanych jest 3 mln treści poświęconych profilaktyce onkologicznej.
17.07.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
POLećmy ze wsparciem. Marka POL i Polska Akcja Humanitarna organizują pomoc psychologiczną dla dzieci
Pod hasłem “POLećmy ze wsparciem” trwa kampania organizowana przez producenta papieru POL, MM Kwidzyn, we współpracy z Polską Akcją Humanitarną. Jej celem jest budowanie świadomości nowej, rozszerzonej odsłony programu Pajacyk i finansowanie pomocy psychologicznej dla dzieci i młodzieży w wieku 6-18 lat.
21.06.22, 09:21
| reklama & PR » informacje
Trzeźwo myślę. VI edycja programu społeczno-edukacyjnego Carlsberg Polska
First Aid Communication będzie odpowiedzialny za realizację i komunikację VI edycji ogólnopolskiego programu społeczno-edukacyjnego „Trzeźwo myślę” dla Carlsberg Polska.
12.06.22, 17:40
| reklama & PR » informacje
Niezapominajka. Trwa kampania społeczna Fundacji Świętego Mikołaja
Przed Dniem Dziecka Fundacja Świętego Mikołaja wysłała tysiące nasion niezapominajek do swoich darczyńców. Tym akcentem rozpoczęła się kolejna edycja kampanii "Niezapominajka", która ma przypominać, że wiele dzieci potrzebuje regularnego, stałego wsparcia, by móc się rozwijać.
09.05.22, 18:35
| internet » informacje
Rusza nowa odsłona akcji WP Kobieta #JestemWszechmocna
Redakcja serwisu WP Kobieta przygotowała II edycję akcji #JestemWszechmocna, której celem jest pokazanie siły, jaka tkwi w kobietach i pomoc w jej odnalezieniu. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 28.12.23

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

do 26.12.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 25.12.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.