| reklama & PR » informacje
Startuje kampania sieci sklepów odzieżowych marki TXM tekstilmarket
„Nie trzeba majątku by wyglądać w porządku" – pod takim hasłem, 22 kwietnia br. ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowa sieci sklepów odzieżowych marki TXM tekstilmarket, mającej ponad 300 sklepów i istniejącej ponad 25 lat na rynku.
| reklama & PR » informacje
VAN PUR uruchamia Nasze Zmiany i startuje z kampanią marki - Razowy Kwas Chlebowy
Kampania reklamowa marki Razowy Kwas Chlebowy, która obejmie telewizję, prasę kobiecą, regionalną i branżową oraz internet, potrwa do końca roku. Jej celem jest budowanie świadomości i wizerunku marki Razowy Kwas Chlebowy. Spot reklamowy będzie wyświetlany w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. W ramach wsparcia reklamowego produktu planowany jest również szereg działań niestandardowych. Tegoroczna kampania będzie prowadzona pod hasłem „Zmień na lepsze!”. Właśnie staruje program społeczny Nasze Zmiany oraz platforma internetowa www.NaszeZmiany.pl.
| reklama & PR » informacje
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa. Firma przedstawia nowy spot reklamowy
Nawiązując do możliwości gruntu, ale także hasła kampanii „Zachowaj czystość z gruntem NKP”, firma przygotowała spot reklamowy gruntu o nowej formule SMART 5.0., którego akcja toczy się w konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec i ksiądz. Jest to nieszablonowy pomysł na promocję produktu.
| reklama & PR » informacje
Druga odsłona kampanii „3 x TAK” Sklepów KOMFORT
Rusza kolejna odsłona kampanii Po trzech rodzajach paneli przyszedł czas na trzy wykładziny. Akcję wspiera nowa odsłona kampanii reklamowej.
| reklama & PR » informacje
#15sekundwolnosci w nowej aktywacji Nestea
Marka herbat - Nestea rozpoczyna nową, letnią aktywację. #15sekundwolności to platforma digitalowa wspierająca wprowadzenie nowej butelki Nestea o pojemności 250 ml. Akcja zakłada wykorzystanie kreatywnego kontentu video i zachęca internautów do dzielenia się sposobami na swoje #15sekundwolnosci. Aktywacja marki będzie wspierana kampanią w Internecie.
07.02.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria marki Grześki. Do wygrania vouchery ze strony Wyjątkowy Prezent
1 lutego br. ruszyła loteria marki Grześki należącej do firmy Colian. Do wygrania są vouchery na oferty ze strony Wyjątkowy Prezent.
04.02.23, 10:18
| reklama & PR » informacje
Publicis Groupe z partnerami rozpoczynają globalną kampanię Working with Cancer
W ramach inicjatywy „Working with Cancer” rozpoczyna się globalna kampania, której celem jest zwrócenie uwagi na potrzebę empatii i wsparcia wobec współpracowników, u których zdiagnozowano nowotwór.
29.01.23, 09:00
| reklama & PR » informacje
Cleo twarzą kampanii serków wiejskich Almette
Piosenkarka Cleo została twarzą kampanii serków wiejskich Almette pod hasłem „Gdy przyjemność chodzi Ci po głowie!”.
25.01.23, 18:01
| reklama & PR » informacje
Czesław Mozil twarzą kampanii i konkursu marki Kozel
25 stycznia br. wystartował „Kozel Mix”. Konkurs jest elementem kampanii „Nazwij go po Cześku” marki Kozel, do której zaproszono Czesława Mozila.
20.01.23, 21:30
| reklama & PR » informacje
Michał Wójcik twarzą platformy Oferteo.pl
Michał Wójcik, jeden z członków kabaretu Ani Mru-Mru, został nową twarzą wiodącej platformy internetowej dla szerokiego spektrum usług Oferteo.pl. Komik w krótkich filmikach promujących platformę w nieporadny i humorystyczny sposób próbuje dokonać prostych napraw.
20.01.23, 20:01
| reklama & PR » informacje
Z IKEA wszystko Ci się ułoży. Nowa kampania promocyjna marki
W wiosennej kampanii promocyjnej IKEA zachęca klientów do lepszej organizacji poprzez odpowiednie poukładanie drobnych przedmiotów.
14.01.23, 22:13
| reklama & PR » informacje
Akcja Anty-Inflacja. Carrefour wspiera klientów w czasach inflacji i rusza z nową kampanią
Rozpoczęła się najnowsza kampania Carrefoura promująca specjalne oferty, które w czasie inflacji mają być wsparciem dla klientów hipermarketu. Koncept strategiczny, idea kreatywna oraz materiały do kampanii zostały przygotowane przez agencję Saatchi & Saatchi.
12.01.23, 06:00
| reklama & PR » informacje
We hack the system, you fly for less. Kiwi.com z pierwszą w historii marki kampanią TV
Czeska firma traveltech Kiwi.com, której technologia umożliwia wyszukanie najtańszych opcji podróżowania, rozpoczęła pierwszą w swojej historii kampanię wizerunkową, zatytułowaną „We hack the system, you fly for less”. Kampania w polskich mediach TV będzie dostępna przez osiem tygodni.
11.01.23, 20:45
| reklama & PR » informacje
Mobile Vikings świętuje sto tysięcy użytkowników z nową kampanią wizerunkową
Niezależny społecznościowy operator komórkowy – Mobile Vikings – przekracza symboliczne 100 tys. użytkowników. Z tej okazji powstała specjalna kampania wizerunkowa.
02.01.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
WeNet z nową odsłoną kampanii telewizyjnej dla MŚP. W spotach reklamowych ponownie wystąpił Robert Korzeniowski
2 stycznia br. rozpoczęła się kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii wizerunkowej marki WeNet pod hasłem „WeNet to Doradca Internetowy, która doradzi i pomoże rosnąć mojej firmie w Internecie”. W spotach reklamowych ponownie występuje Robert Korzeniowski, wielokrotny mistrz olimpijski w chodzie sportowym.
28.12.22, 16:45
| reklama & PR » informacje
Influencerki agencji Spotlight twarzami napoju Partino w sieci Biedronka
Na półki sklepów sieci Biedronka trafiły Partino, czyli nowe bezalkoholowe gazowane napoje, których twarzami zostały influencerki Agencji Spotlight, która odpowiada za przygotowanie kampanii reklamowej.
13.05.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
Promocje od pierwszej sztuki. Kampania reklamowa ALDI
Dewizą najnowszej kampanii reklamowej ALDI jest możliwie najniższa cena promocyjna już przy zakupie pierwszej sztuki dowolnego produktu z grupy artykułów spożywczych. 
10.04.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Kampania reklamowa Formalnie Prudential, a dla Ciebie Pru
Prudential Polska zmienia swoją markę na Pru i tym samym rozpoczyna nowy etap swojej działalności oraz zacieśnia współpracę z Grupą M&G, do której należy. Ubezpieczyciel startuje z nową kampanią reklamową, „Formalnie Prudential, a dla Ciebie Pru”. Filmy reklamowe Prudential emitowane są od 23 marca br.
03.04.22, 16:00
| reklama & PR » informacje
25 lat lodów Grand. Marcelina Zawadzka w nowej kampanii
Lody Grand obchodzą w tym roku 25-lecie istnienia na rynku. W związku z jubileuszem lodów premium marki Koral, 1 kwietnia br. wystartowała specjalnie przygotowana, szeroko zakrojona kampania reklamowa "25 lat lodów Grand". Jej twarzą będzie Marcelina Zawadzka.
22.03.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
100% smaku, 0% cukru – Mirinda Free i 7UP Free trafiły do sprzedaży
PepsiCo stawia na rozwój segmentu napojów bezcukrowych i wprowadza do sprzedaży nowe warianty Mirinda Free i 7UP Free, pod hasłem „100% smaku, 0% cukru”. Tym samym Polska jest pierwszym rynkiem na świecie, na którym wprowadzono wariant Mirinda Free. Nowym produktom na dalszym etapie towarzyszyć będzie kampania marketingowa.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji

Muzeum Sztuki w Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Animator Kultury w obszarze czytelnictwa

Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 20.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 14.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.