15.07.22, 10:09
| internet » e-commerce
Butik Janki zakupowa uruchamia innowacyjną platformę zakupową
Centrum Janki handlowe zaoferowało klientom i najemcom innowacyjne narzędzie e-commerce. Nowy koncept umożliwia zakupy online ubrań i dodatków z butików Centrum Janki, wyselekcjonowanych i promowanych w ramach działań advocacy marketing. Jak podkreśla Centrum, platforma zakupowa „Butik Janki” to holistyczny omnichannelowy projekt, łączący funkcje sprzedażowe, promocyjne i wizerunkowe, który dostarcza pozytywnych doświadczeń zarówno w przestrzeni online, jak i offline centrum handlowego.
18.02.21, 07:00
| biznes i technologie » informacje
Debiut dziesięciu i upadek pięciu zagranicznych marek w Polsce w 2020 r.
Zeszły rok zahamował część ekspansji na rynku nieruchomości handlowych, ale mimo to w Polsce swoje salony po raz pierwszy otwarło dziesięć marek zagranicznych. Wśród nich była długo wyczekiwana irlandzka sieciówka Primark, rosyjski dyskont Mere i ukraińska kawiarnia Pesto Cafe.
14.12.20, 08:00
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
E-klienci zwracają coraz częściej uwagę na sposób dostawy
Rozwój zakupów przez Internet powoduje wzrost znaczenia sposobu dostawy jako czynnika wpływającego na wybór konkretnego miejsca zakupu - wynika z badania ”Covidowe zakupy świąteczne” przeprowadzonego przez IQS.
29.04.20, 12:44
Zakupy online w czasie pandemii
Pandemia koronowirusa Covid-19 doprowadziła do zaburzenia światowej gospodarki. Wiele jej sektorów nie podniesie się wcale lub będzie dochodzić do siebie przez wiele lat. Nieco inaczej jest ze sprzedażą internetową. Sklepy online deklarują, że nie odczuły negatywnych skutków w tym trudnym okresie.
11.02.20, 21:00
| internet » e-commerce
Carrefour informuje klientów o dokładnej godzinie doręczenia zakupów
Carrefour, jako pierwszy dostawca e-grocery w Polsce, rozpoczął informowanie klientów poprzez smsy o dokładnej godzinie doręczenia zamówionych produktów.
30.12.19, 09:08
Co to jest e-commerce? Charakterystyka branży handlu elektronicznego
Rynek e-commerce w Polsce i na świecie z roku na rok rośnie w siłę. Przybywa konsumentów, którzy kupują w internecie. Jeśli mamy dobry pomysł na biznes, warto rozważyć dołączenie do grona osób zajmujących się handlem elektronicznym. Poznaj charakterystykę branży e-commerce i dowiedz się, jak skutecznie w niej działać!
06.11.19, 08:00
| internet » e-commerce
Polski Monitor Opinii: 1/3 badanych robi zakupy w sieci min. raz w miesiącu
30 proc. badanych przynajmniej raz w miesiącu robi zakupy przez Internet, a aż 46 proc. deklaruje chęć robienia tego częściej przy niższych cenach produktów niż w sklepach stacjonarnych - wynika z drugiego raportu wchodzącego w skład cyklu badań opinii publicznej w projekcie POLSKI MONITOR OPINII.
27.08.19, 16:00
| internet » e-commerce
Usługa Drive Intermarché uruchomiona w Gryfinie
Intermarché rozwija usługę Drive – tym razem sieć wprowadziła ją do sklepu w Gryfinie. Do końca roku to rozwiązanie z zakresu e-commerce będzie dostępne w czterech kolejnych placówkach sieci.
07.05.19, 08:00
| reklama & PR » informacje
Przesyłki od Zalando do odbioru w ponad 5 tys. sklepów
Od 6 maja br. funkcjonuje ponad 5 tys. punktów stacjonarnych umożliwiających odbiór zamówień z Zalando, również z opcją płatności “za pobraniem”. Tak zwane “Pick Up Points” zlokalizowane są w wybranych sklepach sieci Żabka i Freshmarket. 
31.07.18, 08:00
E-konsumenci najczęściej wybierają odzież i akcesoria
Według raportu „E-commerce w Polsce 2018. Gemius dla e-Commerce Polska”, ubrania i dodatki to w e-sklepach najchętniej wybierane produkty. Jak pokazują badania, odzież i akcesoria w sieci kupuje 64 proc. badanych. Polacy sięgają do e-sklepów również po książki, płyty i filmy (54 proc.) oraz bilety do kina i teatru (51 proc.).
22.05.18, 13:28
| internet » e-commerce
Nazwa.pl bez oferty sklepów internetowych
Największy w Polsce rejestrator domen i dostawca usług hostingowych wycofuje z oferty sklepy internetowe.
05.05.18, 12:00
| internet » e-commerce
Polska jest w początkowej fazie wzrostu e-commerce
Całkowita sprzedaż online w Polsce stanowi obecnie około 6 proc. Nie oznacza to jednak, że e-commerce nie wpływa na decyzje zakupowe Polaków w offline – jest wręcz przeciwnie.
16.03.18, 08:00
| internet » e-commerce
WP zwiększa udziały w spółce Domodi
Grupa Kapitałowa Wirtualna Polska Holding nabyła kolejne 35 proc. udziałów w spółce Domodi. Wartość transakcji przekroczyła 85 mln zł.
05.02.18, 20:00
| internet » e-commerce
Kobiety częściej niż mężczyźni kupują produkty spożywcze przez Internet
Co siódmy internauta regularnie kupuje produkty spożywcze w sieci. Częściej kobiety niż mężczyźni - wynika z raportu e-Izby i Frisco.pl – supermarketu online zatytułowanego „E-grocery w Polsce – zakupy spożywcze online”. Polacy elektronicznie najczęściej kupują napoje, pieczywo, owoce i warzywa.
27.12.17, 15:00
| internet » badania rynku
Gemius: Polacy sprawdzamy leki w sieci, ale kupuja tradycyjnie
Choć już co trzeci e-konsument kupuje farmaceutyki w sieci, to są one nadal jednymi z produktów najbardziej podatnych na efekt ROPO. Blisko połowa konsumentów kupuje leki w tradycyjnych aptekach po uprzednim sprawdzeniu informacji w internecie - wynika z analizy firmy Gemius.
23.12.17, 15:00
| internet » e-commerce
Gemius: które produkty najbardziej kuszą e-konsumentów? (raport)
W internecie Polacy najchętniej kupują ubrania, książki i AGD. Jednak przed zakupem sprzętu elektronicznego lubią sprawdzić go najpierw w tradycyjnych sklepach. W związku ze zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia Gemius przyjrzał się zakupowym zwyczajom Polaków.
22.12.17, 17:00
| internet » e-commerce
Zakupy świąteczne 2017: średnio 190 zł Polacy wydadzą na prezenty w e-sklepach
Respondenci, którzy wzięli udział w badaniu firmy doradczej Deloitte „Zakupy świąteczne 2017” zadeklarowali, że 42 proc. budżetu przeznaczonego na prezenty pozostawią w sklepach internetowych. 
21.12.17, 12:00
| internet » e-commerce
E-handel: szybkie przelewy motywują do e-zakupów
Za najbardziej atrakcyjną formę opłacania e-zakupów uznawane są szybkie przelewy przez dedykowane do tego serwisy płatności - wynika z raportu „E-commerce w Polsce 2017. Gemius dla e-Commerce Polska”.
20.12.17, 11:00
| internet » e-commerce | internet » badania rynku
Gemius: listopad pod hasłem e-handlu i plotek online
W listopadzie sprzedawcy świętują Black Friday – zakupowe szaleństwo związane z tym dniem znalazło swoje odbicie w branży e-commerce. W czarny piątek liczba odsłon w tych serwisach wyniosła 248,9 mln i przewyższała o 82 mln średnią dzienną w listopadzie.
12.12.17, 08:00
| internet » e-commerce
Gemius: w e-commerce większy ruch po świętach
Rok temu serwisy e-commerce największe oblężenie przeżywały nie przed świętami, ale tuż po nich – 27, 28 i 29 grudnia. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.