| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
ARC Rynek i Opinia: internauci dostrzegają fałszywe promocje i komentarze w e-handlu
78 proc. polskich internautów przyznaje, że w ciągu ostatnich 30 dni kupiło coś przez internet, a 59 proc. nie spotkało się podczas swoich zakupów z żadną formą oszustwa. Mimo tego konsumenci dostrzegają problemy w postaci, np. fałszywych promocji czy komentarzy – wynika z badania ARC Rynek i Opinia.
04.02.22, 08:00
| internet » badania rynku
Mr.& Mrs. E-commerce. Różnice pomiędzy kobietami i mężczyzna w preferencjach zakupowych
Jak wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej “Mr.& Mrs. E-commerce" występują różnice pomiędzy kobietami i mężczyznami w zachowaniach i preferencjach dotyczących zakupów w sieci.
03.11.21, 08:00
| internet » e-commerce
PEPCO rozpoczyna sprzedaż przez internet
Produkty PEPCO od października br. dostępne są również w sprzedaży przez internet, na ośmiu najpopularniejszych platformach zakupowych w Polsce.
23.07.21, 09:35
| internet » e-commerce
Firma Morele szuka inwestora
Firma Morele działająca na polskim rynku e-commerce, rozpoczęła proces pozyskania nowego inwestora finansowego, który wesprze jej dalsze plany wzrostu.
04.01.21, 09:00
| prasa » informacje
Magazyn Flesz. Gwiazdy & Styl znika z rynku
Edipresse Polska zamyka magazyn Flesz. Gwiazdy & Styl i zapowiada serwis serwisu e-commerce w kategorii fashion.
23.07.20, 12:15
| internet » e-commerce
Drożdże piekarskie, grille, kosy spalinowe i Animal Crossing: New Horizons czyli zakupy na Allegro podczas pandemii
Po wybuchu pandemii, na Allegro odnotowano wzrost popytu na artykuły z kategorii „biuro i reklama”. Pandemia zintensyfikowała zapotrzebowanie również na inne towary, np. w marcu najpopularniejszym produktem były drożdże piekarskie, a w kwietniu dobrze sprzedawały się grille gazowe i węglowe oraz gra Animal Crossing.
25.12.19, 17:00
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Intermarché uruchamia usługę Drive w Kostrzynie i Trzebiatowie
Sieć supermarketów spożywczych Intermarché rozwija autorskie rozwiązanie e-commerce jakim jest Drive. Od niedawna usługa jest dostępna w dwóch nowych lokalizacjach. 
10.12.19, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Sprzedaż sezonowa – wszystko, co musisz o niej wiedzieć
Branża e-commerce stale szuka i znajduje kolejne powody, które napędzają koniunkturę sprzedaży online. Black Friday czy Cyber Monday to początek zakupowego szaleństwa, jakie towarzyszy nam w listopadzie i grudniu. Jak wykorzystać ten czas, aby zwiększyć sprzedaż i pozyskać nowych klientów? Artykuł ekspercki Ewa Ziętek-Maciejczyk z Result Media.
06.12.19, 12:00
| internet » e-commerce
Carrefour wchodzi z ofertą na Allegro
Carrefour Polska pojawi się 8 grudnia br. na Allegro z ok. 3 tys. produktów z kategorii Supermarket, Dziecko, Uroda. Klienci będą mogli kupować produkty od Carrefour przez jeden koszyk Allegro z bezpłatną dostawą Allegro Smart!: kurierem lub do sieci ok. 20 tys. punktów odbioru i automatów paczkowych w całej Polsce.
26.02.19, 18:30
| internet » e-commerce
Carrefour uruchamia w Katowicach internetowy sklep spożywczy
Od 26 lutego br., mieszkańcy Katowic mają możliwość zrobienia zakupów spożywczych w Carrefour przez Internet. Sieć uruchomiła w tym mieście swój e-sklep spożywczy z ofertą ponad 20 tys. różnych produktów spożywczych, chemii gospodarczej i kosmetyków.
24.10.18, 08:00
| internet » wywiady | internet » e-commerce
Szymon Bujalski: 20 lat temu nikt nie spodziewał się, że sklepy internetowe tak szybko podbiją rynek
Rozmowa z Szymonem Bujalskim, E-commerce Dyrektorem Empik Group, m.in. o 20. urodzinach Empik.com, o zmianach w e-handlu, o barierach rozwoju e-commerce. 
09.04.18, 11:00
| internet » e-commerce | internet » badania rynku
E-zakupy spożywcze raczej duże i planowane
Polak robi zakupy spożywcze w sieci podobnie jak w hipermarkecie – duże i planowane. Jak wynika z raportu e-Izby – “E-grocery w Polsce. Zakupy spożywcze online” – którego partnerem jest Frisco.pl, 1/3 osób, kupując żywność online, deklaruje głównie duże i planowane zakupy. 
01.03.18, 11:10
| internet » e-commerce
Westwing Home & Living uruchomił sklep internetowy
Westwing Home & Living uruchomił w Polsce kolejny kanał sprzedaży online – sklep internetowy WestwingNow.pl ze stałą ofertą.
02.01.18, 08:00
| internet » e-commerce
Gemius: opinie ważnym elementem wiarygodności e-sklepu
Opinie o sklepie internetowym to czynnik, który najmocniej wpływa na wiarygodność e-sklepów. W przypadku 50 proc. e-kupujących informacja o doświadczeniach innych internautów buduje przekonanie, że sklep jest wiarygodny - wynika z analizy firmy Gemius.
22.12.17, 17:00
| internet » e-commerce
Zakupy świąteczne 2017: średnio 190 zł Polacy wydadzą na prezenty w e-sklepach
Respondenci, którzy wzięli udział w badaniu firmy doradczej Deloitte „Zakupy świąteczne 2017” zadeklarowali, że 42 proc. budżetu przeznaczonego na prezenty pozostawią w sklepach internetowych. 
24.07.17, 15:00
| internet » e-commerce
E-handel najpopularniejszy w poniedziałki
86 proc. polskich internautów odwiedziło w czerwcu serwisy i aplikacje związane z e-handlem. Największym zainteresowaniem użytkowników sieci cieszyły się one w poniedziałki. Najpopularniejszymi serwisami e-commerce były Allegro.pl, Ceneo.pl i Aliexpress.com.
15.02.17, 12:00
| internet » e-commerce
e-Izba postuluje o wyłączenie handlu elektronicznego spod zakresu ograniczenia handlu w niedziele
Dyskusja o zakazie handlu w niedziele toczy się od września 2016 r. Zdaniem przedstawiciel e-Izby, kształt projektu - nawet po autokorekcie - wciąż jest niepokojący. I wciąż dotyczy e-sklepów.
15.12.16, 23:12
| internet » wywiady
Tomasz Kasperski: Kluby zakupowe to format, który okazał się wielkim światowym sukcesem
Czym róznią sie kluby zakupowe od zwykłego e-sklepu? Jak na tle zakupów grupowych radzą sobie kluby zakupowe? Rozmowa z Tomaszem Kasperskim, założycielem i dyrektorem zarządzającym Westwing Home & Living na Europę Środkową.
15.12.16, 22:30
| internet » e-commerce
Zakupy Świąteczne 2016: Polacy coraz chętniej kupują w sieci
Polacy coraz chętniej korzystają z Internetu podczas robienia świątecznych upominków. Respondenci w badaniu Deloitte „Zakupy Świąteczne 2016” zadeklarowali, że 37 proc. budżetu przeznaczonego na prezenty pozostawią w sklepach internetowych. 
15.12.16, 10:00
| internet » e-commerce
Aplikacje bankowe coraz popularniejsze
Dedykowane aplikacje bankowe to coraz popularniejsze rozwiązanie zapewniające konsumentom kontakt z ich bankiem. Jak wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „M-Commerce. Kupuję mobilnie 2016“ – 3/4 konsumentów kupujących mobilnie korzysta z aplikacji bankowych, robi to też co drugi konsument kupujący wielokanałowo.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.