Z okazji Dnia Dziecka Polsat Box udostępnił bez dodatkowych opłat wyjątkowe kanały z rozrywką dla najmłodszych widzów. W ramach otwartego okna, do 30 czerwca br. abonenci będa mogli oglądać nawet pięć kanałów: CBeebies, Disney Channel, Disney Junior, Disney XD, Nick Jr.
The Walt Disney Company Polska i Grupa Polsat Plus odnawiają wieloletnią umowę w zakresie dystrybucji kanałów linearnych. Zgodnie z umową, w ramach płatnych pakietów, widzowie będą mieli dostęp do pełnego portfolio kanałów należących do Disneya.
Na antenie Disney Channel pojawiła się nowa, odmieniona oprawa graficzna, a wraz z nią odświeżone logo. Zmiany mają podkreślać szeroką ofertę seriali animowanych niezmiennie uwielbianych przez dzieci i młodzież.
Od 23 kwietnia br. animacja Disney Channel „Miraculous: Biedronka i Czarny Kot” emitowana jest z tłumaczeniem na polski język migowy (PJM) w ramach nowego pasma programów dziecięcych dostępnych dla widzów z niepełnosprawnością słuchu.
Cyfrowy Polsat odkoduje dla wszystkich abonentów kanały Canal+ Sport 3 i 4 w trakcie najbliższej kolejki PKO BP Ekstraklasy. Co najmniej do końca marca potrwają także „otwarte okna” na wybrane kanały filmowe i serialowe oraz dziecięce.
W zimowej odsłonie kampanii „Rusz się z K!” marka Kubuś ponownie zachęca do aktywności najmłodszych odbiorców pod hasłem „Jak się ruszasz, pij Kubusia!”.
25 października br. na antenie Disney Channel zadebiutuje program „I ♥ Violetta”. To kolejna lokalna produkcja The Walt Disney Company Polska, która zdradzi widzom kulisy serialu „Violetta”.
21 lipca 2014 r. Disney Channel wystartuje z nową oprawą graficzną. Wszystkie propozycje programowe, spoty oraz menu będą zawierały nowe logo, nowy styl i nową paletę kolorów. Kreatywny i nowoczesny wygląd ma oddawać autentyczną radość widzów Disney Channel na całym świecie.
Na rynku wydawniczym debiutuje "Monster High". Magazyn jest adresowany do dziewczynek w wieku od 8 do 12 lat, które są fankami popularnych, acz okropnych uczniów.
TVN24 wciąż jest bezapelacyjnym liderem kanałów tematycznych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 29 lutego 2012 r.
Jedynka wciąż wygrywa na rynku telewizyjnym, ale nawet w grupie ogólnej dogania ją Polsat - wynika z danych przygotowanych przez NAM dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 6 do 12 lutego 2012 r.
Brytyjski koncern medialny A+E Networks UK powierzył On Board PR budowanie strategii komunikacji i działań public relations dla kanałów dokumentalnych HISTORY, HISTORY HD oraz Crime & Investigation Network Polsat w 2012 roku.
Najpopularniejszym kanałem tematycznym w styczniu 2012 r. pozostał wciąż TVN24 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przed Dom Sprzedaży Atmedia dla portalu medialnego mediafm.net za okres od 1 do 31 stycznia 2012 r.
Magazyn Tele Tydzień już po raz 15 ogłosił wyniki plebiscytu Telekamery Tele Tygodnia. Wśród laureatów tegorocznej edycji znaleźli się m.in.: aktor Piotr Adamczyk, juror Robert Kozyra i osobowość telewizyjna Magda Gessler.
Popularnonaukowy miesięcznik dla miłośników zwierząt „Animal Planet” poszerza portfolio czasopism Wydawnictwa Egmont. Pismo skierowane jest do dzieci w wieku 6-12 lat, ale nie tylko. Pierwszy numer pojawi się na rynku już 25 stycznia br.
Ubiegły rok nie był łaskawy dla największych stacji ogólnotematycznych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Zyskiwały za to stacje tematyczne.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.