Porównywarka Ceneo.pl zmieniła swój wygląd. Układ elementów na poszczególnych stronach został wyraźnie odświeżony. Serwis odchodzi też od logo z charakterystyczną "metką".
Rozmowa z Marcinem Łachajczykiem, CEO Ceneo.pl, m.in. o zakupach w e-sklepach, przeszkodach w rozwoju polskiego e-commerce, a także o odświeżonym serwisie CeneoLokalnie.pl.
Marka odzieżowa C&A rozpoczęła współpracę z serwisem Ceneo.pl. Efektem porozumienia jest obecność ponad 13 tys. produktów z kolekcji C&A w pasażu handlowym Ceneo Moda.
Ostatnie posunięcia Google wprowadziły sporo zamieszania w polskim internecie. Skąpiec, Ceneo, Nokaut, a nawet Tesco praktycznie przestały istnieć w tej wyszukiwarce, co odbiło się na rodzimym rynku e-commerce.
Wyszukiwarka Google w ciągu kilku ostatnich dni nałożyła na wiele polskich witryn, w tym m.in. na porównywarki produktów i serwisy z materiałami video filtr skutkujący wymazaniem ich z wyników wyszukiwania. W środowisku branżowym zawrzało.
Serwis Ceneo.pl przeprowadził w listopadzie ankietę wśród swoich użytkowników, pytania dotyczyły przedświątecznych wydatków. Wyniki pokazują, że większość osób nie odczuwa kryzysu – 39,9% ankietowanych wyda na święta podobną kwotę jak w zeszłym roku, a 27,6% zadeklarowało, że wyda więcej.
Od listopada br. użytkownicy porównywarki Ceneo.pl mogą dokonywać zakupów bezpośrednio na stronie serwisu. To pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce zaproponowane przez porównywarkę cen.
Samoregulujący spis norm, wskazujący czym może kierować się internetowy przedsiębiorca, został opracowany przez praktyków e-commerce z myślą o bezpieczeństwie kupujących.
GG Network, producent popularnego komunikatora Gadu-Gadu oraz Grupa Allegro, operator platformy e-commerce łączą siły w zakresie sprzedaży reklam w Internecie.
Ruszyła kampania reklamowa polskiej porównywarki internetowej Ceneo. To pierwsze działania marki zakrojone na tak szeroką skalę, mające na celu zwiększenie rozpoznawalności.
Pomimo raportów z maja 2009 (Megapanel PBI/Gemius) i pojawiających się głosów na temat stagnacji w e-commerce, prognozy dla rynku europejskiego na przyszły rok są obiecujące - pisze w artykule Katarzyna Młynarczyk (SmartPR).
Porównywarka cen Ceneo.pl zmieniła swoje oblicze. Nowy layout to efekt współpracy pracowników serwisu z Zespołem Usability i Projektów Graficznych Allegro.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.