Szukając oszczędności, Polacy sięgają po aplikacje z gazetkami reklamowymi popularnych siecihandlowych, korzystają z promocji, a nawet rezygnują z zakupów niektórych artykułów – przyznają analitycy Spicy Mobile oraz aplikacji Moja Gazetka. Jakich produktów spożywczych może zabraknąć w tym roku w świątecznym koszyku, a które z marek pojawią się w nim na pewno?
Nowa, bezpłatna aplikacja radiowej Czwórki dostępna została udostępniona na urządzenia mobilne z systemami iOS i Android, która umożliwia użytkownikom dostęp do audycji zarówno na żywo, jak i na żądanie.
Radio ZET udostępniło nową aplikację mobilną z nowoczesną grafiką. Słuchacze mają teraz prostszy dostęp do bieżących informacji z kraju i ze świata oraz do radiowego playera.
"Bezpieczeństwo górą!" – pod takim hasłem rozpoczęła się najnowsza kampania marketingowa 360 Alior Banku. Działania w ramach kampanii 360, zaplanowane do końca br., obejmują emisję spotów w telewizji, aktywności reklamowe w serwisach VOD, internecie oraz kinach.
Kanał TVP Sport udostępnił aplikację mobilną na urządzenia z systemami iOS i Android z nowymi rozwiązaniami technologicznymi, m.in. personalizacją oraz udoskonalonym playerem. Funkcja AirPlay i Google Chromecast pozwoli przeglądać treści także na ekranach telewizorów.
Interia udostępniła nową wersję swojej flagowej aplikacji na urządzenia z system Android. Oprócz odświeżonego wyglądu i trybu ciemnego, aplikacja zyskała nową funkcjonalność „Czytaj artykuł”, która umożliwia odsłuchiwanie treści artykułów dostępny w Interii.
Polskie Radio udostępniło nową, bezpłatną aplikację mobilną „Polskie Radio” w sklepach Google Play i App Store, która umożliwia słuchanie programów na żywo, ale również i na zadanie.
Najnowsza wersja aplikacji mobilnej TOK FM została zintegrowana z Apple CarPlay, dzięki czemu od końca stycznia br. programu stacji na żywo oraz podcastów można łatwiej i bezpieczniej słuchać w samochodach posiadających ten system.
Newsy, analizy, wywiady, relacje na żywo, wideo z meczów i wyniki LIVE z blisko 80 lig z całego świata – to wszystko ma się znaleźć w aplikacji mobilnej Football LIVE stworzonej przez zespół Sport.pl. 9 sierpnia br. rozpoczyna się kampania promocyjna aplikacji.
Aplikacja „Ciasta i desery”, związana z należącym do Interii serwisem Smaker.pl, dostępna jest już dla użytkowników urządzeń mobilnych pracujących w systemie iOS.
Gazeta.pl jako pierwszy polski portal stworzył grę dedykowaną urządzeniom mobilnym - Quiz & Go, która ma pozwalać na sprawdzenie wiedzy w różnych kategoriach.
Dedykowane aplikacje bankowe to coraz popularniejsze rozwiązanie zapewniające konsumentom kontakt z ich bankiem. Jak wynika z raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „M-Commerce. Kupuję mobilnie 2016“ – 3/4 konsumentów kupujących mobilnie korzysta z aplikacji bankowych, robi to też co drugi konsument kupujący wielokanałowo.
Poznański startup z obszaru Mobile Health przygotowuje się do ekspansji na Stany Zjednoczone i państwa Europy Zachodniej. Warta ponad 2 mln zł aplikacja Dr Barbara ma być odpowiedzią na nasilającą się epidemię chorób cywilizacyjnych.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.