Spadek rzędu niemal pól punktu procentowego zanotował „Tele Tydzień”. To największy spadek wśród czołowych tytułów, które znalazły się w zestawieniu Polskie Badanie Czytelnictwa (fala II-VII 2011).
Agencja Smart Media rozpoczęła stałą współpracę z ogólnopolskim tygodnikiem "Angora". Celem działań promocyjnych będzie zmiana wizerunku pisma z magazynu przedruków na magazyn społeczno-gospodarczy.
BOŚ Bank rusza z nową kampanią reklamową skierowaną do sektora Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Spoty radiowe, reklamy w prasie i Internecie będą promować ofertę finansową dla firm, która powstała we współpracy z ponad kilkuset przedsiębiorstwami.
Lider opozycji, Jarosław Kaczyński, najczęściej występuje na okładkach tygodników opiniotwórczych. Wyraźnie wyprzedza zarówno prezydenta, jak i premiera – wynika z kwartalnego raportu PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.
Już 10 kwietnia br. podczas gali finałowej Festwialu Humoru i Satyry „Humorfest”, który odbędzie się we Wrocławiu poznamy laureata konkursu „Rysownik Roku 2009”.
„Fakt”, „Tyle Tydzień”, „Przyjaciółka”, „Twój Styl” i „Komputer Świat Twój Niezbędnik” – tak przedstawia się czołówka pism, po które najchętniej sięgaliśmy w drugiej połowie 2009 roku. Badanie przeprowadzono na zlecenie Spółki Polskie Badania Czytelnictwa, przez instytut MillwardBrown SMG/KRC.
Dariusz Knapik, dziennikarz "Pomorskiej" został laureatem tegorocznej nagrody im. red. Piotra Różyckiego dla dziennikarzy prasy regionalnej i lokalnej za najlepszy tekst zamieszczony w roku 2008 na łamach Tygodnika "Angora".
W maju największy, 15-procentowy skok sprzedaży wśród tygodników społeczno-politycznych odnotował w porównaniu z majem 2006 roku "Wprost" - poinformowała "Rzeczpospolita".
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.