19.05.24, 13:09
| reklama & PR » informacje
Pils odświeża identyfikację i komunikację pod hasłem Nasz PrzePils na piwo
„Nasz PrzePils na piwo” to hasło kampanii reklamowej Lecha Pils promującej nowe opakowania piwa, prosto z Wielkopolski. Marka wprowadza na rynek butelki i puszki w nowej szacie graficznej, które mają podkreślać lokalność Pilsa.
02.03.24, 12:23
| reklama & PR » informacje
Widzimy Twoje potrzeby. Nowa odsłona kampanii wizerunkowe marki Fielmann
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla marki Fielmann nową odsłonę kampanii wizerunkowej „Widzimy Twoje potrzeby“. W jej ramach stworzono nową komunikację w kanałach digital, w tym kontynuację serii reklam pod hasłem „Za okularami“ oraz działania promocyjne.
20.11.23, 14:52
| reklama & PR » informacje
Wedel. Z przyjemnością. Świąteczna kampania marki E.Wedel
Marka E.Wedel ruszyła z bożonarodzeniową kampanią reklamową pod hasłem „Wedel. Z przyjemnością”.
08.11.23, 16:21
What the Snack?! E.Wedel promuje nowe czekolady wśród młodych odbiorców
Pod koniec lata półkach sprzedaży pojawił się Wedel Snack - seria czekolad inspirowanych ulubionymi przekąskami młodych, które zostały stworzone razem z nimi. To właśnie odbiorcy „zetki” i „alfy” zadecydowali o smaku i wyglądzie nowości.
28.06.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Kampania 0.0 Przeciwwskazań. Kompania Piwowarska wykorzystuje anamorficzną animację 3D na ekranach LED
Reklama piwa bezalkoholowego zyskała nowy wymiar dzięki trójwymiarowej animacji wyświetlanej w samym centrum Warszawy. Kompania Piwowarska postawiła na anamorficzną animację 3D na ekranach LED.
10.05.22, 11:07
| reklama & PR » informacje
Królowie promują loterię pieniężną marki Tyskie
Tyskie rusza z kampanią w której występują królowie: Kazimierz, Bolesław i Władysław. Głównym punktem kampanii jest loteria, w której konsumenci mogą wygrac gotówkę.
24.11.21, 08:00
| reklama & PR » informacje
Tyski pociąg wyruszy w Polskę już 4 grudnia
Tyski pociąg wyjedzie na tory 4 grudnia br. Marka zaprezentowała wizualizację składu. Pociąg ze specjalnym wagonem barowym zabierze ze sobą zwycięzców konkursu, który trwa do 31 listopada.
26.09.20, 21:00
| reklama & PR » informacje
Credit Agricole zachęca do oszczędzania pieniędzy i środowiska
Credit Agricole rusza z jesienną kampanią, w której zachęca do oszczędzania pieniędzy i środowiska. W spotach pojawia się Dawid Podsiadło.
21.05.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
Zenith: rośnie udział internetu w reklamie dóbr luksusowych
Udział internetu w wydatkach na reklamę dóbr luksusowych szybko rośnie, głównie za sprawą marek z branży hotelarskiej. W tym roku do internetu trafi aż 50 proc. nakładów na reklamę luksusowych hoteli, restauracji i klubów. 
04.04.18, 08:00
| radio / audio » informacje
Kayah w kampanii Meloradia
Kayah wzięła udział w rozpoczynającej się kampanii Meloradia, która obejmie telewizję, sieci kin, internet i nośniki reklamy zewnętrznej.
01.12.17, 10:00
| reklama & PR » informacje
Zenith: do 2019 r. aż 2/3 reklamy display w modelu programmatic
Udział reklamy kupowanej w modelu programmatic w globalnych wydatkach na reklamę display wzrośnie z 59 proc. w 2017 r. do 67 proc. w 2019 r. – wynika z raportu Programmatic Marketing Forecasts, opublikowanego przez agencję mediową Zenith. 
20.06.17, 18:00
| reklama & PR » informacje
Zenith: stabilny wzrost rynku reklamowego w Polsce i na świecie
Według najnowszej prognozy agencji mediowej Zenith polski rynek reklamowy urośnie w tym roku o 2,2 proc., a łączna wartość inwestycji w reklamę sięgnie na koniec roku 7,061 mld PLN netto.
08.05.17, 12:00
| reklama & PR » informacje
20 proc. globalnych budżetów reklamowych trafia do Google i Facebooka
W 2016 r. aż 20 proc. sumy globalnych budżetów reklamowych stanowiły wydatki na reklamę w Google i na Facebooku – wynika z raportu Top Thirty Global Media Owners opublikowanego przez agencję mediową Zenith. 
24.04.17, 08:00
| reklama & PR » informacje
Rynek reklamy dóbr luksusowych znów w górę
Według najnowszej prognozy agencji mediowej Zenith w 2017 roku globalne wydatki na reklamę dóbr luksusowych wzrosną o 2,9 proc.
28.03.17, 07:00
| reklama & PR » informacje
Zenith: tym roku globalne wydatki na reklamę online przewyższą wydatki na reklamę w telewizji
W 2017 r. dynamika wzrostu ryku reklamowego w Polsce sięgnie 2,5 proc. − prognozuje agencja mediowa Zenith. Tym samym na koniec roku suma inwestycji reklamowych wyniesie 7,083 mld PLN netto.
07.01.17, 13:00
| reklama & PR » informacje
Zenith kontynuuje obsługę marki Frosta
Frosta ponownie wybrała w przetargu dom mediowy Zenith do obsługi swojego budżetu mediowego. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w 2015 roku.
28.11.16, 17:00
| reklama & PR » informacje
Zenith: rynek reklamy programmatic wzrośnie o 31 proc.
W 2017 r. rynek reklamy programmatic ma wzrosnąć o 31 proc. Tym samym dynamika jego wzrostu przewyższy wzrost wszystkich innych kanałów digital − wynika z raportu „Programmatic Marketing Forecasts” opublikowanego przez agencję mediową Zenith.
12.11.16, 11:00
| internet » badania rynku
2017 r.: 75 proc. konsumpcji internetu via mobile
W 2017 r. udział mobile w konsumpcji internetu wyniesie 75 proc. – wynika z najnowszego raportu „Mobile Advertising Forecasts”, opublikowanego przez agencję mediową Zenith.
13.07.16, 17:00
| reklama & PR » informacje
#jedengest od Garniera
Pod hasłem „Wyzwanie jednego gestu”, Garnier promuje nowy Płyn Micelarny z olejkiem arganowym. Zaproszenie do podjęcia wyzwania podjęła Kat0su – pasjonatka makijażu, prowadząca popularny kanał urodowy na YouTube.
22.03.16, 11:39
| reklama & PR » informacje
ZenithOptimedia Group: 2016 kolejnym rokiem stabilnego wzrostu rynku reklamy
Według prognoz ZenithOptimedia Group, łączna wartość tegorocznych wydatków na reklamę w Polsce wzrośnie w porównaniu z ubiegłym rokiem o 3,5 proc., a na koniec roku polski rynek reklamowy osiągnie wartość 6,963 mld zł netto. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.