11.03.20, 15:00
| reklama & PR » informacje
Książęce zabiera widzów do stolicy bluesa
Marka Książęce odświeża wizerunek. 9 marca br. marka rozpoczęła emisję spotu reklamowego, za którego koncepcję i kreację odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). 
14.12.19, 21:08
| reklama & PR » informacje
Captain Jack z zimową aktywacją
Rozpoczyna się zimowa aktywacja mark Captain Jack. Promocję wesprze kampania ATL, BTL oraz działania w digitalu i social mediach z udziałem topowych influencerów.
21.05.18, 08:00
| reklama & PR » informacje
Zenith: rośnie udział internetu w reklamie dóbr luksusowych
Udział internetu w wydatkach na reklamę dóbr luksusowych szybko rośnie, głównie za sprawą marek z branży hotelarskiej. W tym roku do internetu trafi aż 50 proc. nakładów na reklamę luksusowych hoteli, restauracji i klubów. 
05.04.18, 18:00
| reklama & PR » informacje
Maszyny odsłaniają swoje wnętrza w nowej kampanii PGE od K2
K2 realizuje kolejne działania dla swojego klienta – firmy PGE. Nowa kampania ma wspierać komunikację produktową i wizerunkową koncernu jako największej polskiej grupy energetycznej, która nieustannie dba o to, by jej klientom nigdy nie zabrakło energii. 
15.11.17, 17:00
| reklama & PR » informacje
Queisser Pharma klientem Zenith
Queisser Pharma, właściciel marek Doppelherz i Protefix, rozstrzygnął przetarg na obsługę budżetu mediowego. Zwycięzcą przetargu jest Zenith.
24.04.17, 08:00
| reklama & PR » informacje
Rynek reklamy dóbr luksusowych znów w górę
Według najnowszej prognozy agencji mediowej Zenith w 2017 roku globalne wydatki na reklamę dóbr luksusowych wzrosną o 2,9 proc.
07.01.17, 13:00
| reklama & PR » informacje
Zenith kontynuuje obsługę marki Frosta
Frosta ponownie wybrała w przetargu dom mediowy Zenith do obsługi swojego budżetu mediowego. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w 2015 roku.
28.11.16, 17:00
| reklama & PR » informacje
Zenith: rynek reklamy programmatic wzrośnie o 31 proc.
W 2017 r. rynek reklamy programmatic ma wzrosnąć o 31 proc. Tym samym dynamika jego wzrostu przewyższy wzrost wszystkich innych kanałów digital − wynika z raportu „Programmatic Marketing Forecasts” opublikowanego przez agencję mediową Zenith.
12.11.16, 11:00
| internet » badania rynku
2017 r.: 75 proc. konsumpcji internetu via mobile
W 2017 r. udział mobile w konsumpcji internetu wyniesie 75 proc. – wynika z najnowszego raportu „Mobile Advertising Forecasts”, opublikowanego przez agencję mediową Zenith.
26.07.16, 18:00
| reklama & PR » informacje
Włoscy ambasadorzy promują Galbani
Marka Galbani, producent włoskich serów, zaprosiła do udziału w swojej najnowszej kampanii Włochów mieszkających w Polsce.
13.07.16, 17:00
| reklama & PR » informacje
#jedengest od Garniera
Pod hasłem „Wyzwanie jednego gestu”, Garnier promuje nowy Płyn Micelarny z olejkiem arganowym. Zaproszenie do podjęcia wyzwania podjęła Kat0su – pasjonatka makijażu, prowadząca popularny kanał urodowy na YouTube.
03.06.16, 17:00
| reklama & PR » informacje
OBI z mobilną kampanią OOH
MobiJety, reklamowe samochody 6x3 m należące do Jet Line, po raz drugi tej wiosny realizują kampanię promującą sieć marketów budowlanych OBI. Tym razem akcja odbywa się w trzech regionach Polski: okolicach Suwałk, Płocka i Krakowa. 
22.03.16, 11:39
| reklama & PR » informacje
ZenithOptimedia Group: 2016 kolejnym rokiem stabilnego wzrostu rynku reklamy
Według prognoz ZenithOptimedia Group, łączna wartość tegorocznych wydatków na reklamę w Polsce wzrośnie w porównaniu z ubiegłym rokiem o 3,5 proc., a na koniec roku polski rynek reklamowy osiągnie wartość 6,963 mld zł netto. 
17.02.16, 22:13
| reklama & PR » informacje
Agata Majecka dołączyła do zarządu ZenithOptimedia Group
Agata Majecka, Chief Digital Officer w ZenithOptimedia Group, dołączyła do zarządu firmy.
29.01.16, 18:00
| reklama & PR » informacje
ZenithOptimedia Group zwycięzcą YouTube Challenge
Kampanię ZenithOptimedia Group dla Electrolux okrzyknięto najbardziej innowacyjną i efektywną kampanią na YouTube.
12.10.15, 16:00
| reklama & PR » ludzie
Aleksandra Pająk awansuje w ZenithOptimedia Group
Aleksandra Pająk awansowała na stanowisko Account Directora w domu mediowym ZenithOptimedia Group. 
02.10.15, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Gajda w Newcast
Mateusz Gajda objął stanowisko Branded Content Managera w Newcast, agencji branded content będącej częścią ZenithOptimedia Group.
16.09.15, 08:00
| reklama & PR » artykuły
Mobile trzecim co do wielkości medium w 2016 roku
Według najnowszych prognoz ZenithOptimedia już w przyszłym roku wartość globalnych wydatków na reklamę w urządzeniach mobilnych przewyższy sumę wydatków na reklamę w dziennikach. 
13.08.15, 11:00
| telewizja / VOD » informacje
INEA współpracuje z ZenithOptimedia Group. Wkrótce kampania reklamowa
INEA, największy w Wielkopolsce alternatywny operator multimedialny i jedna z czterech największych sieci kablowych w kraju, wybrała ZenithOptimedia Group do obsługi swojego budżetu mediowego.
03.08.15, 18:00
| telewizja / VOD » badania rynku
ZenithOptimedia i Newcast: Mobile napędza konsumpcję video online
Średnia ilość czasu, jaki ludzie spędzą dziennie oglądając video online, wzrośnie w 2015 roku o 23,3 proc., a w 2016 roku o kolejne 19,8 proc. − wynika z najnowszego raportu Online Video Forecasts przygotowanego przez ZenithOptimedia i Newcast − należącą do ZenithOptimedia Group globalną sieć agencji branded content.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Miasta Łodzi | Łódź

Przejdź do oferty

Referent ds. mediów

Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.