| radio |
Dzień Dziecka w RMF FM
RMF FM jest organizatorem akcji, skierowanej do dzieci i rodziców "Dziecko bezpieczne w drodze: lekcja bezpieczeństwa dla każdego maleństwa".
| reklama & PR |
Portal DlaStudenta.pl w ARBOmedia Polska
Portal DlaStudenta.pl dołączył do witryn rozrywkowych reprezentowanych przez sieć ARBOmedia Polska.
| radio |
Piotr Żaczek
| radio |
dlaczego
| reklama & PR |
Logo Mistrzostw Świata pod ochroną
Za bezprawne wykorzystywanie znaku MŚ grożą procesy i wysokie kary pieniężne.
| radio |
Współczesna młodzież: technologiczni maniacy czy technofobi
Jak Agnieszka z ekspertami harcowała
W styczniu 2008 na liście ekspertów Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej, spośród których PISF wyłania komisje oceniające projekty znalazło się co najmniej kilka osób, które są podwładnymi dyrektor Instytutu i krewnymi członków jego dotychczasowej Rady.
| radio |
Nowe stacje radiowe i telewizyjne w ofercie IMM
Cztery stacje z Bydgoszczy, cztery z Łodzi i siedem z Warszawy
06.04.12, 21:16
| reklama & PR |
InnerValue i InnerLook dla Zakładów Mięsnych Henryk Kania
W marcu br. agencje InnerValue i InnerLook rozpoczęły współpracę w zakresie Public Relations oraz Investor Relations z Zakładami Mięsnymi Henryk Kania.
06.04.12, 21:15
| reklama & PR |
Public Dialog dla Verco
W marcu br. firma Verco rozpoczęła współpracę z Public Dialog.
06.04.12, 21:15
| internet |
Digital Avenue i TRO Media kontynuują współpracę
TRO Media i Digital Avenue – notowane na GPW w Warszawie grupy medialne - postanowiły kontynuować rozpoczętą w ubiegłym roku współpracę.
06.04.12, 21:15
| radio |
Kara dla Radia Maryja za ukrytą reklamę
Jan Dworak, Przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na podstawie uchwały KRRiT podjął decyzję o nałożeniu na Warszawską Prowincję Redemptorystów - nadawcę programu Radio Maryja - kary za łamanie przepisów ustawy o radiofonii i telewizji w zakresie emisji reklamy ukrytej.
06.04.12, 21:15
| reklama & PR |
Kampania lokat w Kredyt Banku
Od kwietnia br. Kredyt Bank rozpoczyna kampanię promującą półroczną Lokatę z Premią na 6,5% w skali roku. Twarzami kampanii są Krzysztof Materna i Wojciech Mann. Do telewizji trafią dwa spoty – „Mafia” i „Siostra”.
06.04.12, 21:15
| prasa |
Green Media PR dla Burda Media Polska
Agencja Green Media PR rozpoczęła współpracę z wydawnictwem Burda Media Polska Sp. z o.o. na rzecz miesięcznika "ELLE".
06.04.12, 21:15
| reklama & PR |
Arena Media będzie obsługiwać Ubisoft
Ubisoft - producent gier komputerowych, od początku kwietnia podejmie współpracę w zakresie planowania mediów z domem mediowym Arena Media.
06.04.12, 21:14
| internet |
LinkedIn uruchomił polską wersję językową
LinkedIn, największy na świecie serwis społecznościowy dla profesjonalistów, zrzeszający 150 mln pracowników i menedżerów z małych i dużych firm, uruchomił swoją polską wersję językową.
06.04.12, 21:14
| reklama & PR |
S4 dla Hines Polska
Agencja Reklamowa S4 nawiązała współpracę z firmą Hines Polska, deweloperem działającym w Polsce w zakresie inwestycji komercyjnych i mieszkaniowych.
06.04.12, 21:13
| internet |
Logo24.pl w nowej odsłonie
Serwis Logo24.pl pojawił się w sieci w odświeżonej wersji. Na stronie można znaleźć m.in. jeszcze więcej porad ze świata mody i reportaży, a także felietony autorów bloga Make Life Harder.
06.04.12, 21:13
| reklama & PR |
Multum PR kolejny raz dla firmy Matusiewicz
Współpraca Multum PR z Matusewicz Budowa Maszyn S.J. w zakresie organizacji eventów zaowocowała podpisaniem umowy na wspólne wydawanie biuletynu wewnętrznego.
06.04.12, 21:12
| prasa |
Magazyn.they.pl – nowy tytuł w grupie czasopism o e-marketingu
Na rynku debiutuje „Magazyn.they.pl” - periodyk traktujący o zagadnieniach e-marketingu w przystępnej formie.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy