„Wyborcza” zainicjowała trzecią edycję kampanii społecznej „Zaprojektowane po ludzku”, promującą produkty, miejsca, usługi i obiekty przyjazne człowiekowi. Partnerem projektu jest Otodom, autor raportów „Szczęśliwy dom”.
“Wyborcza” przygotowała dla swoich odbiorców szeroki wachlarz treści na temat wyborów prezydenckich w USA, które odbędą się 5 listopada br. Wydarzenia na bieżąco ze Stanów Zjednoczonych będzie relacjonował dziennikarz “Wyborczej” Maciej Czarnecki.
Redakcje “Wyborczej” i “Wysokich Obcasów” rozpoczęły projekt pod hasłem "Męskość na nowo". Akcja ma przełamywać stereotypy, otworzyć dyskusję o współczesnych aspektach męskości oraz oddać głos “nowym mężczyznom”, często pomijanym w debacie publicznej.
Od czerwca br. w strukturach spółki Wyborcza działa zespół ds. wzrostu – multidyscyplinarna grupa, która zajmuje się projektami związanymi z rozwojem treści cyfrowych wszystkich serwisów „Wyborczej”. Zespół ds. wzrostu odpowiada za projekty dotyczące treści, które są strategicznie ważne dla rozwoju i wizerunku „Wyborczej”.
Z początkiem maja br., Dorota Kruk została szefową nowo utworzonego obszaru komunikacji i PR spółki Wyborcza. Będzie odpowiadać za zbudowanie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, relacje z mediami oraz działania public relations związane z działalnością spółki Wyborcza, w tym “Gazety Wyborczej”.
Od maja br. Łukasz Grzymisławski objął kierownictwo nad redakcją dwumiesięcznika „Książki. Magazyn do czytania”, będącego częścią portfolio wydawniczego spółki Wyborcza.
„Gazeta Wyborcza” przyznała tegoroczny tytuł Człowieka Roku Agnieszce Holland. Redakcja uhonorowała reżyserkę w uznaniu dla jej artystycznych dokonań i obywatelskiej odwagi. Rozmowę i sylwetkę laureatki będzie można przeczytać w gazecie i na stronie internetowej „Wyborczej”.
W kwietniu br. nastąpiły zmiany w zespole zajmującym się sprzedażą reklam w mediach marki „Wyborcza”. Mateusz Gros objął stanowisko kierownika ds. sprzedaży agencyjnej w „Wyborczej” i Wyborcza.pl, a Wioletta Napurka – dyrektorki sprzedaży w regionie Warszawa.
Od 1 stycznia br. nową szefową redakcji lokalnych „Wyborczej” jest Paula Skalnicka. Zastąpiła Mikołaja Chrzana, który został powołany do zarządu nowo utworzonej spółki Wyborcza.
Od początku stycznia br.. Marek Wilk odpowiada za zarządzanie działem sprzedaży „Wyborczej”, którego oferta obejmuje, m.in. “Gazetę Wyborczą”, Wyborcza.pl, “Wysokie Obcasy Extra” i “Książki. Magazyn do czytania”.
Zarząd Grupy Agora podjął decyzję o składzie przyszłego zarządu spółki Wyborcza – jednej ze spółek wydzielanych jako zorganizowana część przedsiębiorstwa w ramach procesu tworzenia nowego zarządczego modelu operacyjnego firmy.
„Wyborcza” w podziękowaniu za solidarność i zaangażowanie przekazała pół tysiąca prenumerat cyfrowych dla gości restauracji Mania Smaku, która dowiozła pizzę mieszkańcom wrocławskiego Jagodna, czekającym w długiej kolejce do głosowania.
8 listopada br. odbędzie się druga edycja “Wielkiego Testu Wiedzy o Klimacie”, akcji edukacyjnej redakcji Wyborcza.pl i “Gazety Wyborczej”, skierowanej do uczniów i uczennic szkół ponadpodstawowych. Test odbędzie się w sześciu polskich miastach, a zapisy na wydarzenie trwają do 31 października br.
W ten weekend obchodzimy setną rocznicę urodzin wybitnej poetki Wisławy Szymborskiej. Z tej okazji zespół Wyborczej zaplanował szereg treści poświęconych noblistce i jej twórczości oraz wyjątkowy pokaz poezji w Krakowie. W swoich działaniach redakcja chce podkreślić, jak ważna dla literatury była i jest autorka.
W niedzielę,16 kwietnia 2023 r. Andrzej Poczobut, korespondent „Wyborczej” w Białorusi będzie obchodzić 50. urodziny. Z tej okazji zespół „Gazety Wyborczej” razem z dziennikarkami i dziennikarzami z innych redakcji przygotował specjalne nagranie wideo z życzeniami dla uwięzionego przez reżim kolegi.
"Mieszkam we Wrocławiu, żyję w Europie", "Mieszkam w Łodzi, żyję w Europie"... - Wyborcza.pl promuje swoje serwisy lokalne hasłem odnoszącym się do każdego z 33 polskich miast, w których działają redakcje "Wyborczej". Szeroka kampania wizerunkowa marki ruszyła z początkiem listopada br. i potrwa do połowy grudnia.
W sobotę i w poniedziałek, 7 i 9 sierpnia br. - w nawiązaniu do rocznicy wybuchu rewolucji na Białorusi - "Gazeta Wyborcza" będzie solidaryzować się z sąsiadami. Na pierwszej stronie dziennika w wersji tradycyjnej i na Wyborcza.pl pojawi się zmienione logo - będzie nim biało-czerwono-biała białoruska flaga.
W dniu warszawskiej Parady Równości, ruszyła kampania społeczna "Bez LGBT+ nie ma PoLski" realizowana wspólnie przez Gazeta.pl, Wyborcza.pl, „Gazetę Wyborczą”, TOK FM i tokfm.pl, stowarzyszenie Miłość Nie Wyklucza oraz agencję MullenLowe Warsaw – pomysłodawcę akcji.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.