Ruszyła kampania wizerunkowa marki Herbitussin, należącej do USP Zdrowie. Przedsięwzięcie realizowane pod hasłem "Herbitussin - sięgnij po moc natury" ma na celu wsparcie świadomości i wizerunku marki.
Ruszyła kampania reklamowa producenta ekspresów Lavazza A Modo Mio. Kampania wizerunkowa obejmuje reklamy w prasie, outdoor i spoty emitowane w telewizji.
W piątek, 5 sierpnia br. wraz z "Przeglądem Sportowym" i regionalnym "Sportem" ukaże się piłkarski Skarb Kibica poświęcony rozgrywkom polskiej I, II i III ligi w najbliższym sezonie.
POPloty (5.08.2011 r.). Jak zawsze wsadzamy kij w mrowisko. Tym razem piszemy m.in. o: kolejnej odsłonie sztuki "pijaru"; program "na żywo" w Radiu Bajka oraz o przygotowaniach do jesiennej odsłony TeFałPe.
W lipcu br. IDMnet rozpoczął współpracę na wyłączność z serwisami firmy MARKFAN (Bezobcasow.pl, Consoleo.pl i inne), obsługiwanymi wcześniej przez ARBOnetwork.
Agencja MOSQI.TO z Łodzi przygotowała przygotowała dla firmy Bayer Sp. z o.o. reklamę prasową oraz ulotkę informacyjną promujące akcję "Bądź sobą bez bólu".
KAMIS rozpoczyna intensywną kampanię reklamową linii produktów Złociste Nuggetsy. Kampania obejmie prasę dla kobiet oraz Internet, w tym portale społecznościowe.
Najnowszy numer magazynu "Manufaktura" ukazał się 24 lutego br. w nakładzie 205 tys. egzemplarzy. Nowy wydawca, AVT Korporacja, jest odpowiedzialny za obsługę redakcyjną, reklamową oraz druk tytułu.
15. lutego br., rusza pierwsza edycja plebiscytu RMF Classic - MocArty. Słuchacze stacji wybiorą swoich faworytów w czterech kategoriach: Człowiek Roku, Wydarzenie Roku, Muzyka Filmowa Roku i Produkt Roku.
7. lutego br. podczas konferencji prasowej w Warszawie została zaprezentowana nowa odsłona pierwszego na rynku polskim doustnego probiotyku, dbającego o zdrowie intymne kobiety.
Ruszyła kampania nowej linii produktów KAMIS – Danie ze smakiem. Kampania ma charakter informacyjny i wizerunkowy, a jej celem jest prezentacja nowego konceptu kulinarnego oraz wzbudzenie zainteresowania produktami KAMIS w kontekście nowoczesnych rozwiązań kulinarnych.
Mariusz Kwiecień: śpiewak operowy (baryton). Polak, który zrobił i co najważniejsze - nadal robi karierę w świecie na scenach operowych. Ekskluzywny wywiad z Mariuszem Kwietniem.
Trwa szerokozakrojona, świąteczna kampania reklamowa marki Kamis. Obejmuje telewizję, prasę, outdoor, Internet, kina 5D, salony fryzjerskie i potrwa do końca grudnia. Motywem przewodnim kampanii jest aspekt dekoracyjny przypraw Kamis.
Oferta sieci reklamy internetowej Glossy Media powiększyła się o pięć serwisów: FineLIFE.pl, Wysokieobcasy.pl, Zwierciadlo.pl, iWoman.pl i Sukcesmagazyn.pl.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.