Agencja first aid communication team po raz kolejny realizuje działania komunikacyjne dla Living Planet Report (LPR) Fundacji WWF, raportu, w którym publikowane są wyniki monitoringu obrazujące globalne trendy populacji i gatunków dzikich zwierząt.
Co z tą wodą? Na to pytanie jednym głosem chcą odpowiedzieć WWF oraz Bluecloud Interactive w nowej kampanii CSR. Od połowy czerwca br. kwestie dotyczące suszy mają dosłownie „zalać” Interne, dzięki autorskiemu projektowi kreatywnemu Bluecloud Interactive.
Wystartowała nietypowa kampania komunikacyjna raportu „2050 Polska dla Pokoleń” Business Consulting Group przygotowanego we współpracy z organizacją WWF.
Na czas trwającego w Katowicach szczytu klimatycznego ONZ COP24, pandę w logo WWF zastąpił zmieniający się wizerunek ludzkiej twarzy - to część edukacyjnej kampanii WWF Polska przygotowanej z 2012 Agency.
Agencja K2 zaprojektowała i wdrożyła nowy serwis internetowy Fundacji WWF Polska. Strona polskiego oddziału została zbudowana w oparciu o nowoczesne standardy technologiczne, przyjazny interfejs i prostą nawigację.
Discovery we współpracy z WWF uruchamia projekt C.A.T.: "ConservingAcres For Tigers". W ramach jego trwania stacja sfinansuje powstanie na terenie Indii i Bhutanu rezerwatu dla tygrysów o powierzchni ok. 400 tys. hektarów.
Agencja kreatywna TBWA przygotowała nową kampanię dla Fundacji WWF Polska, jednej z największych na świecie organizacji działających na rzecz ochrony środowiska naturalnego. Akcja ma zachęcać do przekazywania 1% podatku na rzecz polskich dzikich zwierząt: rysia, niedźwiedzia i wilka.
Na specjalnej konferencji prasowej, TVN zaprezentował jesienną ramówkę. Oferta na nowy sezon nie obfituje w nowości, nowe formaty i zaskakujące programy. Będzie to przede wszystkim ramówka kontynuacji.
PanMedia Western umieściło w prasie najnowszą kampanię WWF. Akcja ruszyła z okazji podwójnego jubileuszu WWF – 50 lecia organizacji i 10-lecia jej istnienia w Polsce.
Motto tegorocznej edycji kampanii WWF brzmi "Godzina dla Ziemi. Spraw by trwała dłużej. Zgaś światło w sobotę, 26. marca o godz. 20.30 i pomyśl o tym, jak pomagać Ziemi na co dzień".
26. października br., startuje kampania reklamowa WWF pt. "Ryś wraca do puszczy". Celem kampanii jest edukacja społeczeństwa oraz pozyskanie funduszy, dzięki którym możliwe będzie dalsze zwiększanie populacji ginących rysi.
TVP2 i Radio ESKA ogłosiły nazwiska muzycznych gwiazd Bydgoszcz Hit Festiwal 2010. We wtorek, 3 sierpnia br., w Pałacu Prymasowski odbyło się losowanie kolejności ich występów.
Koalicja „SMS bez VAT”, zrzeszająca 21 największych organizacji charytatywnych w Polsce nie ustaje w swoich działania na rzecz zniesienia podatku VAT pobieranego od charytatywnych wiadomości testowych. Tym razem walka w tym kierunku będzie miała swoje miejsce w sądzie.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.