| reklama & PR » informacje
Kampania reklamowa marki Gosia
Agencja WALK Creative przygotowała kampanię reklamową dla marki "Gosia". Celem działań prowadzonych pod hasłem: "Dbamy o dom ręka w rękę" jest promocja produktów oraz akcesoriów do przechowywania żywności i do sprzątania. 
30.11.22, 06:00
| reklama & PR » informacje
Grupa Walk zmienia identyfikację wizualną. Nowe logo bez charakterystycznego kroczącego mężczyzny
Po 10 latach od ostatniego rebrandingu grupa komunikacji marketingowej Walk zmienia identyfikację wizualną.
17.11.22, 14:00
| reklama & PR » ludzie
Piotr Sroka Dyrektorem Operacyjnym w Walk Creative
Piotr Sroka awansował na nowo utworzone stanowisko Dyrektora Operacyjnego w Walk Creative, agencji reklamowo – digitalowej, powstałej z połączenia struktur wcześniejszych spółek Walk Creative oraz Walk Digital. Sroka dotychczas pełnił funkcję Client Service Directora.
24.08.21, 14:36
| reklama & PR » informacje
Nie liczę godzin i lat. Andrzej Rybiński ze swoim przebojem w kampanii Vision Express
Agencja reklamowa WALK Creative oraz SZUT SZUT STUDIO zrealizowały wspólnie kolejną kampanię dla marki Vision Express działającej w branży optycznej.
20.07.21, 10:00
| reklama & PR » ludzie
Justyna Żychalska wraca do WALK Creative
Zaledwie po czterech miesiącach do Walk Creative powróciła Justyna Żychalska, obejmując stanowisko Design&Creative Supervisor. Podczas przerwy we współpracy z Grupą Walk była związana z inną agencją.
09.07.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
Walk Creative odświeża wizerunek Kingi Pienińskiej
Agencja Walk Creative wzięła udział w procesie odświeżenia wizerunku oraz rebrandingu głównej linii produktowej wód mineralnych Kinga Pienińska.
09.06.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
WALK Creative obsłuży spółkę PayEye
Agencja Walk Creative rozczpoczęła współpracę ze spółką PayEye, która wprowadziła pilotażowo unikalną usługę - system płatniczy oparty o biometrię tęczówki oka. Walk Creative odpowiada za obsługę komunikacyjną marki oraz produktów PayEye.
21.04.21, 07:00
| reklama & PR » informacje
Dwie kampanie Vision Express od Walk Creative i Szut Szut Studio
Ruszyły dwie nowe kampanie przygotowane przez Walk Creative oraz SZUT SZUT STUDIO dla marki Vision Express, działającej w branży optycznej. Tym razem realizacje promują okulary przeciwsłoneczne korekcyjne oraz wiosenną kampanię sprzedażową.
13.04.21, 17:00
| reklama & PR » ludzie
Sylwia Toczyłowska awansuje w WALK Creative
Z początkiem kwietnia br., Sylwia Toczyłowska objęła stanowisko Account Managera w Walk Creative (grupa marketingowa Walk).
03.03.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Wielkie Badanie Wzroku. Kampania Vision Express
Rozpoczęła się kampania marki Vision Express prowadzona pod hasłem „Wielkie Badanie Wzroku”. Agencja WALK Creative opracowała koncept kreatywny kampanii. Za produkcję spotu odpowiada SZUT SZUT STUDIO.
23.09.20, 14:56
| reklama & PR » informacje
UNIQUE ONE organizuje loterię dla sieci Centrów Handlowych Atrium
Agencja UNIQUE ONE wygrała przetarg na organizację loterii w Centrach Handlowych Atrium (Atrium Polska) na terenie całego kraju.
27.06.20, 21:05
| reklama & PR » informacje
Niezwykłe zjawiska naturalne w spotach Herbapol-Lublin
Ruszyła nowa platforma komunikacyjna Herbapol-Lublin, w ramach której przygotowano trzy spoty reklamowe. Każdy z nich ma koncentrować się na innym produkcie z portfolio ziołowych napojów funkcjonalnych i inspirowany jest innym, dedykowanym mu zjawiskiem naturalnym: wiatrem, słońcem oraz deszczem.
06.06.20, 09:00
| reklama & PR » informacje
Jak nas widzi słońce? Nowa kampania Vision Express
Agencja WALK Creative oraz SZUT SZUT STUDIO zrealizowały wspólnie kolejną kampanię reklamową dla marki Vision Express, która promuje serię okularów przeciwsłonecznych. WALK Creative opracowało strategię oraz koncept kreatywny kampanii. SZUT SZUT STUDIO odpowiada natomiast za produkcję spotów.
11.12.19, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Olga Chełchowska w drużynie Walk Creative
Olga Chełchowska dołączyła do zespołu Client Service w Walk Creative obejmując stanowisko Senior Account Managera. Z grupą Walk związana jest od ponad sześciu lat. Dotychczas pracowała w Walk PR, gdzie odpowiadała za organizację pracy zespołu produktowego.
29.08.19, 10:00
| reklama & PR » informacje
Zygmunt i Filip Chajzerowie promują Vision Express
Ruszyła kolejna odsłona kampanii promocyjnej Vision Express „Ile lat, tyle zniżki + 100 zł”. Jej twarzami zostali Zygmunt i Filip Chajzerowie. 
24.06.19, 11:00
| reklama & PR » ludzie
Maciej Stojek i Artur Koczergo dołączyli do Walk Creative
Do Walk Creative dołączyli Maciej Stojek oraz Artur Koczergo. Mają oni wspierać agencję w charakterze creative group head, a także odpowiadać za prowadzenie jednego z klientów agencji - Volkswagen Samochody Użytkowe.
18.06.19, 18:00
| reklama & PR » informacje
Jej czarne oczy. Nowy spot Vision Express
Rozpoczęła się kolejna odsłona kampanii dla Vision Express – „Wielka wyprzedaż”. Za koncepcję kreatywną nowej kampanii odpowiada agencja Walk Creative, produkcją zajął się dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO. Spotom towarzysz przebój „Jej czarne oczy” zespołu Ivan i Delfin.
04.06.19, 11:15
| reklama & PR » ludzie
Krzysztof Iwiński przechodzi z Ogilvy do Walk Creative
Krzysztof Iwiński objął stanowisko Senior Art Directora w Walk Creative. Ma być odpowiedzialny za działania z obszaru new business oraz najważniejsze projekty dla głównych Klientów agencji.
01.04.19, 12:02
| reklama & PR » ludzie
Paweł Heinze Creative Directorem w Walk Creative. Mariusz Pitera odchodzi z z agencji
Paweł Heinze z początkiem kwietnia br. objął stanowisko Creative Directora w Walk Creative. Zastąpił Mariusza Piturę, który rozstał się z agencją. Heinze będzie odpowiadał za zarządzanie i wsparcie zespołów kreatywnych.
27.02.19, 09:00
| reklama & PR » informacje
Wielkie Badanie Wzroku. Grupa Walk dla Vision Express
Ruszyła IV edycja Wielkiego Badania Wzroku, ogólnopolskiej kampanii Vision Express. Jej celem jest zwiększenie świadomości Polaków w zakresie konieczności dbania o wzrok oraz stworzenia okazji do konsultacji u specjalisty.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

28.03.2023 r., online.