3 grudnia br. ruszyła kampania promocyjna „Pomiędzy” Grupy Interia, która ma prezentować portal jako miejsce, gdzie użytkownicy błyskawicznie znajdą najważniejsze informacje i wydarzenia oraz tematy ważne społecznie.
Rozpoczęła się pierwsza kampania produktowa nowej marki Polsat Box ze spotem opartym o nową identyfikację wizualną oraz hasło „Ty rządzisz” z claimem „Wybierz swoje wszystko”. Spot telewizyjny z Jackiem Braciakiem promuje ofertę sportową Polsat Box i nowy dekoder polsat box 4K.
Rozpoczął się kolejny etap kampanii rebrandingowej Grupy Polsat Plus. Tym razem każda z kluczowych marek – Plus, Polsat i Polsat Box (wcześniej Cyfrowy Polsat) – promowana jest w oddzielnym spocie prezentującym to, co dla danej marki jest najbardziej charakterystyczne.
Kinder Chocolate wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań, która prezentuje różne odsłony dziecięcych radości. Wokół akcji powstała również platforma edutainmentowa promowana pod hasłem „Radość niejedno ma imię”. Za realizację kampanii odpowiada agencja Nairobia.
Trwa kampania wizerunkowa marki Ferrero wspierana przez Vizeum, Isobar (dentsu Polska) oraz Hand Made. Tic Tac w swojej kampanii postawił, m.in. na niestandardową komunikację za pośrednictwem OOH, dodatkowo wspieraną w social mediach przez Influencerów.
Dentsu Aegis Network Polska reorganizuje zespoły Carat, Vizeum, iProspect, Amplifi, Amnet i DDS w zintegrowany pion Media&Performance. Pracami nowego pionu kieruje Rafał Wolnomiejski.
Rozpoczęła się kampania launchująca linię ekspresów do kawy marki KRUPS – Evidence One. Aktywności prowadzone są we współpracy ze Studio Rygalik. Za przebieg i realizację działań odpowiada agencja Cape Morris.
Rozpoczęła się kolejna edycja kampanii „Przerwa na wspólne czytanie”, której celem jest wspieranie idei wspólnego czytania książek przez rodziców i dzieci.
Vizeum (Grupa Dentsu) pozyskał do obsługi nową markę, dla której od lipca br. przygotowuje szereg działań z zakresu planowania mediów oraz strategii komunikacji.
Marka Bonduelle wraca na ekrany telewizorów, przypominając konsumentów, dlaczego na święta warto wybrać naturalnie słodką i chrupką Kukurydzę Złocistą oraz soczysty i delikatny Groszek tradycyjny Bonduelle.
Netia zaprezentowała nowy format reklamowy, którego pierwsza odsłona reklamuje ofertę pakietową światłowodowego internetu z TV. Nowym bohaterem marki jest błękitny pajączek.
W domu mediowym Vizeum (Dentsu Aegis Network) awansowano dwóch pracowników. Maciej Małecki objął stanowisko Business Development Directora, zaś Jakub Grzelak - Group Account Directora.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.