Od czerwca br. trwa nowa kampania lodów Kaktus, w ramach której marka stworzyła prawdziwie contentfriendly przestrzeń - “House of Kaktus”. Hostem i przewodnikiem po strefie będzie digitalowa postać stworzona wspólnie przez markę i rapera Okiego - Kaktus Jeżor.
Ruszyła nowa, międzynarodowa kampania MediaMarkt, która inauguruje nowy etap budowania tożsamości marki. Strategiczna orientacja na doświadczenia klienta i doradztwo osobiste ma wyrażać się poprzez hasło przewodnie kampanii „Let’s Go!”, które ma napędzać do działania.
W Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu pojawiły się reklamy promujące ofertę Spotify dla studentów. Autorką projektów jest polska ilustratorka Beata Śliwińska Barrakuz.
Trwa wsparta intensywną kampanią reklamową ogólnopolska akcja „Wakacje z PZU. Bezpieczne Dziecko”, której grupą docelową są rodzice. Akcja ma na celu bezpłatne objęcie ich dzieci polisą od następstw nieszczęśliwych wypadków do końca wakacji szkolnych.
Spotify startuje z kampanią w kanałach online i OOH, która promuje możliwość darmowego korzystania z platformy streamingowej. Motywem przewodnim jest hasło: „Kochaj to, co kochasz. Za darmo w Spotify”.
Wystartowała kampania reklamowa marki Oranżada Hellena. W sześciu rotujących spotach, można usłyszeć Kubę Wojewódzkiego, Tomasza Karolaka, Czesława Mozila, Michała Szpaka, Patrycję Markowską i Patricię Kazadi.
„Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” to hasło nowej kampanii reklamowej marki Grześki, promującej kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i nową linię – Grześki Tyci. Działania zaplanowano od 16 lutego br. w telewizji, mediach społecznościowych i kinach.
8 września br. rusza kampania reklamowa promująca wafelki marki Grześki w nowym wariancie smakowym oraz Grześki Gofree - wafle impulsowe o strukturze gofra z dwoma rodzajami kremów.
Marka Bodymax wystartowała z nową kampanią promocyjną pod hasłem: „Podejmij wyzwanie 14 dni z Bodymax. Odzyskaj energię… albo pieniądze!”. Za zakup i planowanie mediów podczas akcji odpowiada dom mediowy UM.
15 lutego br. o godz. 3.00 w nocy, równocześnie ze światowym debiutem, odbędzie się premiera nowego serialu HBO „Vinyl”. Premierę produkcji wspierać będzie kampania promocyjna w prasie, radiu i internecie.
Wystartowała kampania firmy ExxonMobil. Działania reklamowe związane z 90. rocznicą wprowadzenia na rynek oleju Mobil Delvac realizuje dom mediowy UM (Universal McCann).
Marka TEMPUR, oferująca wysokiej jakości materace i poduszki, rozpoczęła jesienną komunikację w telewizji. Za kampanię odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).
Ruszyła najnowsza kampania Allegro skierowana do biznesu. Działania komunikacyjne adresowane są szczególnie do firm, które nie korzystały dotychczas z tego typu sprzedaży.
W UM (Universal McCann) w ostatnim czasie miały miejsce dwa awanse. Karolina Barczak awansowała na Digital Project Managera, zaś Małgorzata Osiadacz objęła posadę Senior Media Plannera/Buyera.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.