08.06.24, 14:09
| reklama & PR » informacje
Marka Kaktus wraz z Okim rusza z nową kampanią
Od czerwca br. trwa nowa kampania lodów Kaktus, w ramach której marka stworzyła prawdziwie contentfriendly przestrzeń - “House of Kaktus”. Hostem i przewodnikiem po strefie będzie digitalowa postać stworzona wspólnie przez markę i rapera Okiego - Kaktus Jeżor.
13.10.22, 17:00
| reklama & PR » informacje
Let's GO! MediaMarkt z międzynarodową kampanią marketingową
Ruszyła nowa, międzynarodowa kampania MediaMarkt, która inauguruje nowy etap budowania tożsamości marki. Strategiczna orientacja na doświadczenia klienta i doradztwo osobiste ma wyrażać się poprzez hasło przewodnie kampanii „Let’s Go!”, które ma napędzać do działania.
09.12.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Trwa kampania suplementu diety wspomagającego serce Bodymax Od Serca
Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited przygotowała dla Orkla Care reklamę Bodymax Od Serca.
06.06.19, 20:00
| reklama & PR » informacje
Wielkoformatowe ilustracje Barrakuz dla Spotify w trzech miastach
W Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu pojawiły się reklamy promujące ofertę Spotify dla studentów. Autorką projektów jest polska ilustratorka Beata Śliwińska Barrakuz.
29.05.19, 14:00
PZU komunikuje bezpłatne ubezpieczenia dla dzieci na wakacje
Trwa wsparta intensywną kampanią reklamową ogólnopolska akcja „Wakacje z PZU. Bezpieczne Dziecko”, której grupą docelową są rodzice. Akcja ma na celu bezpłatne objęcie ich dzieci polisą od następstw nieszczęśliwych wypadków do końca wakacji szkolnych.
14.04.19, 18:00
| reklama & PR » informacje
Kochaj to, co kochasz. Za darmo w Spotify. Kampania Spotify w Polsce
Spotify startuje z kampanią w kanałach online i OOH, która promuje możliwość darmowego korzystania z platformy streamingowej. Motywem przewodnim jest hasło: „Kochaj to, co kochasz. Za darmo w Spotify”.
16.03.18, 16:00
| reklama & PR » informacje
Cudze chwalicie, swego nie znacie. Oranżada Hellena z kampanią reklamową
Wystartowała kampania reklamowa marki Oranżada Hellena. W sześciu rotujących spotach, można usłyszeć Kubę Wojewódzkiego, Tomasza Karolaka, Czesława Mozila, Michała Szpaka, Patrycję Markowską i Patricię Kazadi. 
21.02.18, 17:00
| reklama & PR » informacje
Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz. Grześki z kolejną kampanią reklamową
„Tyci, ale dzielny! Bo łatwo się podzielisz” to hasło nowej kampanii reklamowej marki Grześki, promującej kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i nową linię – Grześki Tyci. Działania zaplanowano od 16 lutego br. w telewizji, mediach społecznościowych i kinach.
26.10.17, 13:00
| reklama & PR » informacje
Tytus, Romek i A’Tomek w kampanii MediaMarkt
Sieć MediaMarkt wystartowała z nową kampanią wizerunkową. Główne role odegrają w niej bohaterowie kultowego komiksu „Tytus, Romek i A’Tomek”.
14.05.17, 13:00
| reklama & PR » informacje
Lekkości im nie odmówisz. Kampania reklamowa marki Grześki
Trwa kampania reklamowa Grześków, promująca kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i najnowszą propozycję marki - Grześki Gofree. 
23.03.17, 21:47
| reklama & PR » informacje
Bodymax w wiosennej kampanii
Z początkiem marca 2017 r. wystartowała kampania reklamowa marki Bodymax (portfolio Orkla Care) działającej na rynku suplementów diety w Polsce.
08.09.16, 17:00
| reklama & PR » informacje
Grześki zachęcają do obudzenia w sobie wewnętrznego dziecka
8 września br. rusza kampania reklamowa promująca wafelki marki Grześki w nowym wariancie smakowym oraz Grześki Gofree - wafle impulsowe o strukturze gofra z dwoma rodzajami kremów.
08.09.16, 10:00
| reklama & PR » informacje
Allegro pyta: Czego szukasz co roku?
Ruszyła kolejna odsłona kampanii promocyjnej serwisu Allegro pod hasłem "Czego szukasz co roku?".
23.03.16, 07:00
| reklama & PR » informacje
14 dni z Bodymax. Kampania promocyjna marki
Marka Bodymax wystartowała z nową kampanią promocyjną pod hasłem: „Podejmij wyzwanie 14 dni z Bodymax. Odzyskaj energię… albo pieniądze!”. Za zakup i planowanie mediów podczas akcji odpowiada dom mediowy UM.
02.03.16, 13:00
| reklama & PR » informacje
Marka Olej Polski w wiosennej kampanii
Ruszyły wiosenne działania wizerunkowe marki Olej Polski. „Smakowitą” kampanię telewizyjną zainicjowaną jesienią ub.r. wsparły działania w prasie. 
09.02.16, 12:00
| TV / VOD » informacje
Kampania serialu Vinyl w radiu i sieci
15 lutego br. o godz. 3.00 w nocy, równocześnie ze światowym debiutem, odbędzie się premiera nowego serialu HBO „Vinyl”. Premierę produkcji wspierać będzie kampania promocyjna w prasie, radiu i internecie. 
13.11.15, 17:00
| reklama & PR » informacje
Urodzinowa kampania oleju Mobil Delvac
Wystartowała kampania firmy ExxonMobil. Działania reklamowe związane z 90. rocznicą wprowadzenia na rynek oleju Mobil Delvac realizuje dom mediowy UM (Universal McCann).
11.10.15, 06:00
| reklama & PR » informacje
Kampania TEMPUR w TV
Marka TEMPUR, oferująca wysokiej jakości materace i poduszki, rozpoczęła jesienną komunikację w telewizji. Za kampanię odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).
05.06.15, 11:00
| internet » informacje
Nowa kampania serwisu Allegro
Ruszyła najnowsza kampania Allegro skierowana do biznesu. Działania komunikacyjne adresowane są szczególnie do firm, które nie korzystały dotychczas z tego typu sprzedaży.
22.04.15, 21:00
| reklama & PR » ludzie
Awanse w domu mediowym UM
W UM (Universal McCann) w ostatnim czasie miały miejsce dwa awanse. Karolina Barczak awansowała na Digital Project Managera, zaś Małgorzata Osiadacz objęła posadę Senior Media Plannera/Buyera.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.