06.04.12, 21:16
| radio / audio |
Radio Zet ogłasza konkurs na oficjalny przebój Reprezentacji Polski w piłce nożnej
Radio ZET, Polski Związek Piłki Nożnej, Telewizja Polska Program 1 oraz Stołeczna Estrada ogłaszają konkurs na oficjalny przebój Reprezentacji Polski w piłce nożnej podczas zbliżających się mistrzostw UEFA EURO 2012.
06.04.12, 21:11
| reklama & PR |
#InGdansk – nowa kampania social media dla Gdańska
Ruszyła nowa kampania Gdańska w mediach społecznościowych, skierowana do zagranicznych turystów.
28.01.12, 18:23
| reklama & PR » informacje
Agencja Prelite dla EURO Poznań 2012
Agencja Prelite wygrała konkurs na obsługę public relations spółki EURO Poznań 2012 w kontekście oficjalnej Strefy Kibica UEFA EURO 2012TM w Poznaniu.
18.01.12, 21:17
| reklama & PR |
EM LAB po raz kolejny dla Hyundai Motor Poland
Agencja EM LAB kontynuuje współpracę z Hyundai Motor Poland, jednym z partnerów UEFA EURO 2012.
10.01.12, 20:35
| TV / VOD » informacje
Studio TVP Sport na dachu fabryki E.Wedel
Telewizja Polska oraz marka  Wedel postanowiły podjąć współpracę przy projekcie UEFA EURO 2012TM i wspólnie uruchomić studio telewizyjne na  budynku tej warszawskiej fabryki słodyczy.
29.09.11, 19:54
| reklama & PR |
Awanse w Ciszewski Public Relations
W zespole agencji Ciszewski Public Relations trzy osoby objęły wyższe stanowiska. Renata Toczyska-Seliga będzie pełnić funkcję Account Directora, natomiast Małgorzata Pietrucha oraz Paweł Rabantek awansowali na stanowisko Junior Account Manager.
26.05.11, 20:52
| reklama & PR |
Euro RSCG 4D zrealizuje aktywację Coca-Cola wokół UEFA Euro 2012
Spośród sześciu agencji z Polski i zagranicy, które przystąpiły do przetargu, Coca-Cola Poland Services wybrała Euro RSCG 4D jako podmiot odpowiedzialny za opracowanie koncepcji i realizację aktywacji BTL dla marki Coca-Cola wokół UEFA Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie.
20.04.11, 19:12
| reklama & PR |
Robert Lewandowski twarzą marki Coca-Cola
Znany piłkarz wesprze działania marki związane z futbolem.
18.01.11, 18:05
| reklama & PR |
Polish Sport Promotion rozwija działalność
Na bazie agencji Polish Sport Promotion powstała PSP Spółka z o.o., której działalność marketingowa i promocyjna rozszerzona została o projekty nie związane z branżą sportową.
18.11.10, 20:15
| TV / VOD |
5,1 mln widzów meczu Polska – Wybrzeże Kości Słoniowej
Ponad 5,1 milionów widzów śledziło w czasie najwyżej oglądalności towarzyski mecz piłkarski Polska – Wybrzeże Kości Słoniowej na trzech antenach Telewizji Polskiej – TVP 1, TVP SPORT i TVP HD.
04.02.10, 22:43
| reklama & PR » wywiady
Katarzyna Ratajczyk: Komunikowanie i tworzenie wizerunku miasta to nie tylko reklama
Rozmowa z Katarzyną Ratajczyk - Dyrektorem Biura Promocji Miasta, Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy na temat wizerunku stolicy kreowanego przez Urząd.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.02.25

Do zdobycia jedna gra planszowa.

do 22.02.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 20.02.25

Do zdobycia jedna książka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.