24.11.22, 10:38
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Gra na Maksa. Orange Polska, Sokłów, Emitel i Totalizator Sportowy wspierają mini audycję TVP na czas mundialu
W niedzielę, 20 listopada br. na antenach Telewizji Polskiej został wyemitowany pierwszy odcinek II sezonu miniaudycji komediowej „Gra na Maksa”. Serial emitowany będzie w trakcie trwania Mistrzostw Świata w piłce nożnej w TVP1, TVP2, TVP Rozrywka, TVP Kobieta oraz w TVP VOD.
09.08.21, 17:00
| reklama & PR » informacje
Tigers pracuje dla Totalizatora Sportowego
Agencja digitalowa Tigers jest jednym z podmiotów obsługujących Totalizator Sportowy w zakresie usług digital marketingu, wyłonionych w drodze przetargu.
02.07.21, 14:00
| reklama & PR » informacje
Oto jaka Loteriada. Totalizator Sportowy promuje letnią loterię
Ruszyła kampania LOTERIADY, którą dla Totalizatora Sportowego przygotowały agencje Publicis Groupe: Leo Burnett Warszawa, Starcom i Prodigious. Działania obejmują wszystkie kanały komunikacji – TV, OOH, radio, POS oraz social media. Hasłem przewodnim kampanii jest „Oto jaka Loteriada”.
25.03.21, 10:00
| reklama & PR » informacje
Leo Burnett Warszawa przedłuża współpracę z Totalizatorem Sportowym
Totalizator Sportowy ogłosił wyniki przetargu na agencje reklamowe, z którymi będzie współpracował przez kolejny rok. Na liście zwycięzców znalazła się m.in. agencja Leo Burnett Warszawa.
15.07.20, 16:21
| reklama & PR » informacje
Leo Burnett Warszawa odpowiada za kampanię tegorocznej LOTERIADY
Rozpoczęła się kampania LOTERIADY, to pierwszy projekt przygotowany przez Leo Burnett Warszawa dla Totalizatora Sportowego po wygranym przetargu. Działania obejmują wszystkie kanały komunikacji – TV, OOH, radio, POS oraz szeroko zakrojone działania w socialu. Hasłem przewodnim kampanii jest „Jak niezwykle…”. 
07.02.20, 14:53
| reklama & PR » informacje
Się gra, się ma. Totalizator Sportowy promuje grę Szybkie 600
Agencja oS3 jest odpowiedzialna za kampanię wprowadzającą nową grę losową Totalizatora Sportowego o nazwie Szybkie 600. 
21.02.19, 13:00
| reklama & PR » informacje
Totalizator Sportowy i ESL rozpoczynają współpracę
Totalizator Sportowy (właściciel marki LOTTO) nawiązał współpracę ze światowym liderem rozgrywek online - ESL Polska. W ramach współpracy marka LOTTO będzie partnerem m.in. polskiej transmisji Intel Extreme Masters Katowice 2019. 
04.07.14, 10:38
| reklama & PR » informacje
UNIQUE ONE dla Totalizatora Sportowego
"Jest lato, jest LOTERIADA" – pod takim hasłem rozpoczęła się VI edycja zabawy loteryjnej LOTTO Totalizatora Sportowego. Organizację loterii audioteksowej Totalizatora Sportowego sp. z o.o. powierzono agencji UNIQUE ONE.
28.01.14, 20:36
| prasa » informacje
Totalizator Sportowy Sponsorem Generalnym Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej
Totalizator Sportowy został sponsorem Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej Soczi 2014. Stosowną umowę w tej sprawie podpisał w Warszawie prezes zarządu Totalizatora Sportowego Wojciech Szpil, a także prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego Andrzej Kraśnicki. Akt ten poprzedzał oficjalną prezentację składu reprezentacji, którą zobaczymy podczas XXII Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Soczi. 
11.11.13, 12:29
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania wizerunkowa Totalizatora Sportowego
2 listopada br. rozpoczęła się nowa kampania wizerunkowa Totalizatora Sportowego właściciela marki LOTTO. Działania promocyjne pod hasłem „LOTTO. Gramy dla sportu i kultury” swoim zasięgiem obejmują prasę, telewizję, Internet, outdoor oraz kina.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 30.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 29.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

28.03.2023 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.