10.05.21, 14:01
| reklama & PR » informacje
Sunday daje moc! Tomasz Karolak w kampanii wizerunkowej Sunday Polska
Firma Sunday Polska działająca na rynku instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła, rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem: „Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca.” z udziałem Tomasza Karolaka. Komunikacja 360° zaplanowana jest na 17 tygodni i obejmie, m.in. spoty telewizyjne, kampanię w prasie, Internecie oraz na platformach VOD.
18.02.21, 15:00
| telewizja / VOD » seriale
Polsat ruszył z produkcją nowego serialu komediowego Kuchnia
Rozpoczęły się zdjęcia do nowej produkcji Telewizji Polsat – serialu komediowego „Kuchnia”. W rolach głównych występują: Tomasz Karolak, Maria Dębska, Marta Żmuda-Trzebiatowska i Eryk Lubos oraz Patryka Cebulskiego.
30.09.20, 09:24
| internet » informacje
Kędzierski, Karolak i Zamachowski w kolejnym sezonie Rodzaj męski
Onet rusza z emisja nowych odcinków programu „Rodzaj męski” z Piotrem Kędzierskim, Tomaszem Karolakiem i Zbigniewem Zamachowskim.
12.05.20, 16:30
| internet » informacje
Rodzaj męski. Nowy format Onetu o mężczyznach
„Rodzaj męski” to nowość w ofercie programowej wideo Onetu. Program, w którym stałymi gośćmi będą Zbigniew Zamachowski, Tomasz Karolak oraz Piotr Kędzierski, będzie emitowany w Onecie w każdą środę od 13 maja br. o godz. 20.00. 
05.02.20, 21:46
| reklama & PR » informacje
Tomasz Karolak I Katarzyna Zielińska w kampanii burgerów Maestro w McDonald’s
5 lutego br. wystartowała niestandardowa kampania promująca powracającą do oferty linię burgerów Maestro, w której Tomasz Karolak wraz z McDonald’s wkręca aktorkę – Katarzynę Zielińską.
13.11.17, 11:00
| reklama & PR » informacje
Gwiazdy serialu Rodzinka.pl w świątecznej kampanii AVON
Każdego roku z okazji Świąt Bożego Narodzenia marka AVON zaprasza do współpracy znaną rodzinę, która promuje świąteczną ofertę z katalogu marki. W tym roku AVON postawił na współpracę z serialową rodzinką. 
21.12.15, 12:00
| telewizja / VOD » informacje
Jazdy Karolaka w Discovery Channel
Discovery Channel wprowadza w styczniu 2016 r. na antenę nową polską produkcję. „Jazdy Karola” („Petrol Head with Tomasz Karolak”) zadebiutują 20 stycznia o godz. 22.00.
12.03.14, 09:50
| telewizja / VOD » badania rynku
Serial Baron24 ze słabym debiutem
Nowy serial "Baron24" zadebiutował w TVP2 w piątek 7 marca br. Pierwsze dwa odcinki obejrzało tylko 1,77 mln widzów -  wynika z badania przygotowanego dla portalmedialny.pl przez Nielsen Audience Measurement. 
25.04.13, 01:10
| internet » informacje
E-commerce: 30 proc. klientów chce darmowej wysyłki
Blisko trzy czwarte klientów sklepów internetowych uważa, że bezpłatna przesyłka jest dla nich decydującym czynnikiem o wyborze miejsca zakupów. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.