14.11.21, 09:00
| biznes i technologie » informacje
Nie całe Tesco znika z Polski. Tesco Technology rozwija działalność w Polsce
Szyld Tesco zniknął z polskich sklepów wraz z końcem października br. Jednak to tylko część biznesu międzynarodowego giganta nad Wisłą. Od 2016 r. w Krakowie funkcjonuje polski oddział Tesco Technology. Do końca 2022 r. oddział w Polsce planuje powiększyć zespół o 100 inżynierów.
18.10.21, 19:00
| biznes i technologie » informacje
Paczkomat InPost w 500 lokalizacjach przy sklepach Tesco w Wielkiej Brytanii
InPost sfinalizował umowę partnerską z Tesco w Wielkiej Brytanii. Do końca listopada br. Paczkomaty InPost zostaną ustawione przy sieci 500 wielkoformatowych sklepów Tesco w Wielkiej Brytanii.
05.02.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Milka. Cała Polska Sercem z Naszymi. Trwają akcje promocyjne w sieciach Carrefour i Tesco
W ramach trwającej kampanii „Milka. Cała Polska Sercem z naszymi” marka zachęca fanów zimowych sportów do udziału w akcjach konsumenckich, realizowanych m.in. w sieciach sklepów Carrefour i Tesco.
07.10.20, 09:18
| reklama & PR » informacje
Maskotki Disneya do zdobycia w akcji lojalnościowej Tesco
8 października br. w sklepach Tesco rozpocznie się akcja lojalnościowa, w ramach której klienci będą mogli wymieniać naklejki otrzymane za zakupy na pluszowe maskotki kultowych bohaterów kreskówek Disneya. Akcja wspierana jest kampanią reklamową.
18.06.20, 09:40
| biznes i technologie » informacje
Tesco znika z polskiego rynku. Netto przejmuje sklepy i magazyny
Salling Group, spółka macierzysta Netto Polska, porozumiała się z Tesco Polska w sprawie przejęcia całości działalności spółki – w tym jej sklepów oraz magazynów.
17.02.20, 18:25
| reklama & PR » informacje
Adam Małysz gościem w krakowskim Tesco w ramach kampanii Milka. Sercem z Naszymi
18 lutego br., w krakowskim Tesco odbędzie się wydarzenie, będące elementem kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”.! W roli gościa specjalnego pojawi się na nim Adam Małysz. Na konsumentów będą czekać słodkie upominki oraz strefa z grą VR pozwalająca na oddawanie skoków narciarskich w wirtualnej rzeczywistości.
09.02.19, 19:00
| reklama & PR » informacje
Skocz po Milka do Tesco. Konkurs konsumencki marki Milka
W ramach trwającej kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”, marka Milka przygotowała konkurs skierowany do konsumentów. Do wygrania są plecaki wypełnione słodyczami oraz rodzinny wyjazd na Finał Pucharu Świata w Planicy.
14.01.18, 10:00
| biznes i technologie » informacje
H&M nowym najemcą w Pasażach Tesco
W ostatnim kwartale 2017 r., do najemców Pasaży Tesco dołączyła jedna z największych firm odzieżowych na świecie – H&M.
16.11.17, 16:00
| reklama & PR » informacje
Magicznych Świąt. Najmłodsi eksperci testują zabawki w Tesco
Tesco zaprezentowało świąteczną kampanię reklamową. Poza znanym z minionego sezonu motywem „Magicznych Świąt” w spotach sieci pojawią jej najmłodsi klienci, którzy samodzielnie wybierają propozycje na świąteczne prezenty.
30.03.17, 21:30
| reklama & PR » informacje
Wielkanocna kampania promocyjna Pasaży Tesco
Z okazji zbliżających się Świąt, Pasaże Tesco przygotowały specjalne venty z gwiazdami. Akcję będzie wspierać kampania reklamowa. Działania mają stanowić element strategii mającej na celu budowanie wizerunku pasaży handlowych należących do Tesco Polska. 
30.11.16, 18:00
| reklama & PR » informacje
Rusza świąteczna kampania promocyjna Pasaży Tesco
W grudniu br., tradycyjnie Pasaże Tesco przygotują świąteczne atrakcje dla klientów. W wybranych lokalizacjach, odwiedzający spotkają się z gwiazdami oraz Świętym Mikołajem, a w 52 Pasażach w całej Polsce odbędzie się akcja rabatowa. 
21.07.16, 18:00
| reklama & PR » informacje
Wakacyjny Festiwal Atrakcji. Rusza letnia kampania Pasaży Tesco
23 lipca br. ruszy Wakacyjny Festiwal Atrakcji na parkingach Pasaży Tesco. Impreza odbędzie się w sześciu lokalizacjach w Polsce. 
17.08.15, 10:00
| reklama & PR » informacje
Rekordowe wydatki reklamowe sieci handlowych, w social mediach nastrój piknikowy. Analiza IMM
W II kwartale 2015 roku działające w Polsce sieci handlowe wydały na promocję ponad 308 mln zł – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów. To o około 24 mln więcej, niż kwartał wcześniej, a w porównaniu do analogicznego okresu rok temu, budżety wzrosły o 36 mln zł.
16.06.15, 11:00
| reklama & PR » informacje
Wydatki reklamowe sieci handlowych: raport IMM
Działające w Polsce sieci handlowe wydały na promocję prawie 284 mln zł – wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów (IMM) za I kwartał 2015 r.
14.04.15, 23:00
| reklama & PR » informacje
Garden of Words ponownie z Pasażami Tesco
Agencja Garden of Words kontynuuje współpracę z Pasażami Tesco. W zakresie kompetencji agencji znajduje się m.in. przygotowanie oraz koordynacja wydarzeń i akcji specjalnych kierowanych do klientów pasaży handlowych Tesco.
13.03.15, 15:23
| reklama & PR » informacje
Tesco z nową kampanią wędlin tradycyjnych i regionalnych
Bohaterami nowej kampanii informacyjnej hipermarketów Tesco są wędliny - świeże, tradycyjne, naturalne. Sieć sklepów zachęca do zapoznania się z szerokim asortymentem wyrobów tradycyjnych i regionalnych, oferując klientom możliwość skosztowania produktów.
17.02.15, 18:12
| reklama & PR » case study
Case study: kampania Smaczna Strona Tesco
Tesco zwiększyło wysokiej jakości ruch i liczbę wejść na „Smaczną Stronę” z przepisami dzięki internetowej kampanii reklamowej wykorzystującej bannery retargetowane na podstawie przeglądanych przepisów portali kucharskich. Kampania została zrealizowana przy współpracy agencji Tylko FMCG i Bidlab.
20.01.15, 21:09
| reklama & PR » informacje
Tesco promuje markę Value
We wrześniu 2014 r. Tesco wprowadziło na półki sklepów ponad 300 produktów marki Value w nowej odsłonie. Obecnie firma promuje markę w spotach telewizyjnych.
07.12.14, 15:48
| kultura » książki
Tesco wydało kolejną książkę we współpracy z Robertem Makłowiczem
„Smak łowi Makłowicz. Świat od przystawki do deseru” to druga książka z autorskimi przepisami znanego krytyka kulinarnego i podróżnika Roberta Makłowicza. Wydawnictwo dostępne jest wyłącznie w sklepach Tesco.
05.12.14, 14:13
| reklama & PR » informacje
Świąteczna kampania promocyjna Pasaży Tesco
Przed Świętami Bożego Narodzenia Pasaże Tesco postawiły na akcje promocyjne, eventy specjalne oraz działania wizerunkowe, które mają zachęcić klientów do skorzystania z oferty sklepów zlokalizowanych w Pasażach Tesco. Działania te są częścią kampanii budującej świadomość marki wśród obecnych i przyszłych klientów.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy