Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w odpowiedzi na wniosek sieci handlowych Auchan Polska i Intermarché, wydał zgodę na koncentrację i utworzenie długotrwałego sojuszu zakupowego. W wyniku tej decyzji obie firmy powołają do życia nowy podmiot, którego zadaniem będzie reprezentowanie obu sieci w rozmowach z kontrahentami.
Sieci handlowe Auchan Polska i Intermarché nawiązały współpracę partnerską, której celem jest utworzenie długoterminowego sojuszu zakupowego na polskim rynku. Wyrazem zawartego porozumienia jest podpisany list intencyjny, w którym obie sieci uzgodniły zamiar powołania wspólnych struktur zakupowych na najbliższych 10 lat.
23 sierpnia br. ruszyła kampania wizerunkowa sieci Auchan – „Przepisy Auchan”. Za kreację odpowiada agencja Havas Engage Warsaw. Kampania obejmie: TV, POS i Internet.
Auchan Direct rozpoczął kampanię reklamową w warszawskim metrze. Spot reklamowy emitowany na ponad siedmiuset ekranach LCD zachęca pasażerów do pierwszych świątecznych zakupów online.
Agencja Partner ASM sfinalizowała przejmowanie obsługi firmy Rolnik w zakresie merchandisingu w sieciach handlu nowoczesnego i od początku czerwca rusza z pełnymi działaniami dla tego klienta, w skali ogólnopolskiej.
12. maja 2011 r. przed wybranymi hipermarketami sieci Carrefour stanęły 7 metrowe, podświetlane nośniki pneumatyczne w kształcie promocyjnych opakowań Nestle Musli.
1 września br. ruszyła kampania reklamowa CH Wola Park, która jest realizowana w związku z przypadającym we wrześniu jubileuszem siódmych urodzin tego warszawskiego centrum.
Sieć sklepów Komfort wprowadziła na rynek pierwszy numer magazynu „Twój Komfort” poświęconego wnętrzom i roli, jaką w ich projektowaniu odgrywają podłogi.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.