| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV
tv
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV
xxx
04.08.22, 07:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Grupa TVN Warner Bros. Discovery z największym udziałem w grupie komercyjnej w lipcu 2022 r.
W lipcu br. najchętniej oglądany w grupie komercyjnej był kanał TVN. Wśród grup medialnych największy udział w rynku osiągnął TVN Warner Bros. Discovery.
28.07.22, 08:40
| telewizja / VOD » ludzie
Lidia Kazen dyrektorem kanału TVN. Bogdan Czaja i Jarosław Potasz awansują
TVN Warner Bros. Discovery zmienia strukturę pionu programowego. Bogdan Czaja awansuje na stanowisko Group Vice President Programming & Operations, a Jarosław Potasz na fukncję Group Vice President Studios & Productions. Lidia Kazen obejmie funkcję Dyrektor Kanału TVN.
31.12.21, 02:00
| telewizja / VOD » informacje
Sylwestrowa noc w TV
Sylwestrowa noc zbliża się wielkimi krokami. Stacje TV przygotowały dla swoich widzów wiele atrakcji oraz propozycji filmowych. Począwszy od sylwestrowych koncertów, kończąc na komediach romantycznych.
12.07.21, 11:00
| telewizja / VOD » informacje
Marek Suski: TVN przesadza z reakcją. Poseł w wywiadzie rozwija skrót TVN
Marek Suski (PiS) przedstawiciel wnioskodawców, którzy złożyli projekt ustawy zmian w przepisach dotyczących funkcjonowania rynku telewizyjnego i radiowego, w różnych wywiadach i wypowiedziach odniósł się do najważniejszych założeń dokumentu.
08.07.21, 19:22
| telewizja / VOD » informacje
TVN: Nie ugniemy się pod żadnymi naciskami
Zarząd Spółki TVN w związku z projektem ustawy zgłoszonym przez grupę posłów, wydał specjalne oświadczenie.
30.06.21, 15:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 bezapelacyjnym liderem dzięki Euro 2020
Dzięki Euro 2020, TVP1 utrzymuje rekordowe od dawna udziały w rynku - wynika z danych Nielsen Audience Measurement za okres od 21 do 27 czerwca 2021 r. przygotowanych dla portalmedialny.pl.
21.04.21, 13:15
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVN7 z większym udział w grupie komercyjnej niż TVP1
Najchętniej oglądaną stacją w ubiegłym tygodniu była Jedynka. Jednak w grupie komercyjnej TVN7 „przeskoczył” pierwszy program TVP - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 12 do 18 kwietnia 2021 r.
25.11.20, 14:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: miliony Polaków wybiera miłość, informacje i skoki narciarskie
Liderem rynku w grupie ogólnej pozostaje TVP1, wciąż świetne wyniki notuje TVN24 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 16 do 22 listopada 2020 r. 
04.10.20, 16:19
| telewizja / VOD » seriale
BrzydUla. Premierowe odcinki produkcji od 5 października w Siódemce
Minęło 11 lat od emisji "BrzydUli". Po długiej przerwie serial wraca z nowymi odcinkami do stacji TVN7 i TVN oraz serwisu Player.pl.
26.08.20, 18:16
| telewizja / VOD » informacje
Jesienna oferta TVN Discovery Polska. Sporo nowości w TVN i TVN Style
TVN Discovery Polska zaprezentowało ofertę programową na nadchodzący sezon. Na antenie głównej stacji - TVN pojawią się kontynuacje programów i osiem nowych formatów. TVN7, TTV oraz Player rozpoczynają jesień ze zróżnicowaną ramówką. Nowa ramówka Grupy startuje 31 sierpnia br.
19.08.20, 10:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 pozostaje liderem, Liga Mistrzów hitem tygodnia
Najpopularniejszym kanałem pozostaje TVP1 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 10 do 16 sierpnia 2020 r.
30.07.20, 15:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: Jedynka niepokonana, Fakty ogrywają konkurencję
Najpopularniejszym kanałem pozostaje telewizyjna Jedynka. Widzowie wciąż dużo czasu poświęcają na oglądanie kanałów informacyjnych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 20 do 26 lipca 2020 r.
21.07.20, 07:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 w dalszym ciągu liderem, Fakty z największą widownią
Najchętniej oglądanym kanałem pozostaje TVP1, a programem „Fakty” (TVN) - wynika z raportu Nielsen Audience Measurement przygotowanego dla portalmedialny.pl za okres od 13 do 19 lipca 2020 r.
15.07.20, 11:55
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: duże zainteresowanie informacją i publicystyką
W ubiegłym tygodniu rekordowym zainteresowaniem cieszyły się kanały informacyjne - wynika z danych Nielsen Audience Measurement za okres od 6 do 12 lipca 2020 r. dla portalmedialny.pl.
08.07.20, 07:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: Fakty niepokonane, TVP1 z największą widownią
Najchętniej oglądanym programem w ubiegłym tygodniu były „Fakty”, a kanałem TVP1 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 29 czerwca do 5 lipca 2020 r.
08.02.20, 21:41
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 pozostaje liderem, dobry wynik Fokus TV
TVP1 pozostaje liderem w targecie 4+. Dobry wynik osiągnęły w ubiegłym tygodniu, m.in. takie programy jak „Fakty” i „Sanatorium miłości” - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 27 stycznia do 2 lutego 2020 r.
03.02.20, 14:00
| telewizja / VOD » seriale
Kosmiczny wykop. Robert Lewandowski bohaterem kreskówki TVN
„Kosmiczny wykop” to pierwsza kreskówka z udziałem światowej gwiazdy sportu – Roberta Lewandowskiego. Pierwszy sezon, składający się 26 odcinków, trafi na antenę TVN, Siódemki oraz do oferty Playera we wrześniu br.
30.01.20, 13:50
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 liderem, Teleexpress hitem tygodnia
Najchętniej oglądanym kanałem w ubiegłym tygodniu była Jedynka, a największą widownię zgromadził „Teleexpress” - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 20 do 26 stycznia 2019 r. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Grafik – Dział Imprez i Promocji

Ośrodek Kultury Kraków-Nowa Huta | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.