Dwa kanały telewizyjne Grupy Polsat Plus – Czwórka (TV4) i Szóstka (TV6), odświeżają logo i oprawę. To kolejny etap procesu harmonizacji komunikacji całej Grupy, rozpoczętego w 2021 r.
Dzięki Euro 2020, TVP1 utrzymuje rekordowe od dawna udziały w rynku - wynika z danych Nielsen Audience Measurement za okres od 21 do 27 czerwca 2021 r. przygotowanych dla portalmedialny.pl.
„M jak miłość” w nowym sezonie powraca na szczyt najchętniej oglądanych produkcji - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 31 sierpnia do 6 września 2020 r.
Liderem rynku pozostaje kanał TVP1. Ubiegły tydzień to dobre wyniki m.in. TVN24 i TVP ABC - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 7 do 13 stycznia 2019 r.
Polsat pozostaje najchętniej oglądanym kanałem w grupie 4+, a TVN w targecie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Mesurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 1 do 30 kwietnia 2018 r.
W ubiegłym tygodniu najpopularniejszą stacją TV w Polsce był Polsat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 16 do 22 kwietnia 2018 r.
W ubiegłym tygodniu najpopularniejszym kanałem w grupie ogólnej był Polsat, a w grupie komercyjnej TVN - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 15 do 21 maja 2017 r.
W ubiegłym tygodniu najchętniej oglądanym kanałem w grupie 4+ był Polsat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl (za okres od 8 do 14 maja 2017 r.).
W ubiegłym tygodniu najchętniej oglądanym kanałem była Jedynka, ale sukcesywnie zmniejsza się jej przewaga nad Polsatem - wynika z raportu Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 6 do 12 lutego br.
Liderem rynku TV w 2016 r. został Polsat. Jedynka spadła na drugie miejsce w zestawieniu, a stacja TVN obroniła trzecią lokatę - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl.
Liderem rynku w marcu br. w grupie ogólnej była Jedynka, a w grupie komercyjnej stacja TVN – wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl (dane za okres od 1 do 31 marca 2016 r.).
Jedynka utrzymała pozycję lidera w grupie 4+, a w grupie komercyjnej na pozycję lidera wysunęła się stacja TVN - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 1 lutego do 29 lutego br.
W wiosennej ramówce Szóstki znajdzie się m.in. premiera dokumentalnej serii „Podwodni łowcy”, nowy sezon programu „Wszystko o psach”, popularny serial „Nieśmiertelny”, kolejne odcinki takich serii jak „CSI: Kryminalne zagadki Nowego Jorku” i „CSI: Kryminalne zagadki Miami” oraz liczne propozycje filmowe.
W styczniu 2016 r. liderem w grupie ogólnotematycznej pozostała Jedynka, a w targecie komercyjnym Polsat – wynika z raportu Nielsen Audience Measurement (dane od 1 do 31 stycznia 2016 r.).
Miniony rok był rekordowy dla Szóstki i jednym z najlepszych wyników w historii Czwórki. Oba kanały w ostatnich latach sukcesywnie podnoszą swoje udziały w rynku (dane: NAM).
Pierwsze miejsce wśród najchętniej oglądanych kanałów odzyskała w listopadzie br. Jedynka - wynika z danych Nielsen Audience Measurement obejmujących okres od 1 do 30 listopada 2015 r.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.