08.08.23, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Czwórka i Szóstka z nowymi logotypami
Dwa kanały telewizyjne Grupy Polsat Plus – Czwórka (TV4) i Szóstka (TV6), odświeżają logo i oprawę. To kolejny etap procesu harmonizacji komunikacji całej Grupy, rozpoczętego w 2021 r.
30.06.21, 15:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 bezapelacyjnym liderem dzięki Euro 2020
Dzięki Euro 2020, TVP1 utrzymuje rekordowe od dawna udziały w rynku - wynika z danych Nielsen Audience Measurement za okres od 21 do 27 czerwca 2021 r. przygotowanych dla portalmedialny.pl.
22.09.20, 12:13
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: M jak miłość z największą widownią, Polsat liderem
„M jak miłość” w nowym sezonie powraca na szczyt najchętniej oglądanych produkcji - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 31 sierpnia do 6 września 2020 r. 
14.01.19, 13:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 liderem, dobry wynik TVN24 i TVP ABC
Liderem rynku pozostaje kanał TVP1. Ubiegły tydzień to dobre wyniki m.in. TVN24 i TVP ABC - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 7 do 13 stycznia 2019 r.
02.05.18, 16:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Ranking stacji TV w kwietniu 2018 r.: Polsat liderem, duży wzrost TV Puls i TTV
Polsat pozostaje najchętniej oglądanym kanałem w grupie 4+, a TVN w targecie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Mesurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 1 do 30 kwietnia 2018 r. 
24.04.18, 12:12
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: rekordowy niski wynik TVP1 w targecie komercyjnym
W ubiegłym tygodniu najpopularniejszą stacją TV w Polsce był Polsat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 16 do 22 kwietnia 2018 r.
30.05.17, 20:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Szóste urodziny Szóstki
Szóstka, obchodząca 30 maja br. swoje sześciolecie, szósty rok nadawania kończy z kolejnym rekordowym wynikiem. 
23.05.17, 10:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: Polsat wciąż najchętniej oglądany, dobry wynik TVN7
W ubiegłym tygodniu najpopularniejszym kanałem w grupie ogólnej był Polsat, a w grupie komercyjnej TVN - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 15 do 21 maja 2017 r.
17.05.17, 12:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień przed TV: Miłość, muzyka i rewolucje
W ubiegłym tygodniu najchętniej oglądanym kanałem w grupie 4+ był Polsat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl (za okres od 8 do 14 maja 2017 r.).
08.03.17, 12:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Szóstka wyprzedziła TV Puls w grupie komercyjnej
W poniedziałek, 6 marca br., Szóstka – z udziałami w rynku wynoszącymi 2,03 proc. w grupie komercyjnej – wyprzedziła TV Puls (dane: NAM).
14.02.17, 10:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Raport TV: TVP1 liderem, świetny debiut Milionerów
W ubiegłym tygodniu najchętniej oglądanym kanałem była Jedynka, ale sukcesywnie zmniejsza się jej przewaga nad Polsatem - wynika z raportu Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 6 do 12 lutego br.
03.01.17, 11:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Ranking stacji TV w 2016 r.: Polsat liderem, duże spadki TVP1 i TVP2
Liderem rynku TV w 2016 r. został Polsat. Jedynka spadła na drugie miejsce w zestawieniu, a stacja TVN obroniła trzecią lokatę - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl.
05.04.16, 12:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Rynek TV w marcu 2016 r.: Jedynka liderem, cztery główne stacje tracą
Liderem rynku w marcu br. w grupie ogólnej była Jedynka, a w grupie komercyjnej stacja TVN – wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl (dane za okres od 1 do 31 marca 2016 r.).
02.03.16, 11:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Ranking stacji TV w lutym 2016 r.: TVP1 liderem w grupie 4+, TVN w grupie komercyjnej
Jedynka utrzymała pozycję lidera w grupie 4+, a w grupie komercyjnej na pozycję lidera wysunęła się stacja TVN - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 1 lutego do 29 lutego br.
29.02.16, 07:00
| telewizja / VOD » informacje
Wiosna w Szóstce
W wiosennej ramówce Szóstki znajdzie się m.in. premiera dokumentalnej serii „Podwodni łowcy”, nowy sezon programu „Wszystko o psach”, popularny serial „Nieśmiertelny”, kolejne odcinki takich serii jak „CSI: Kryminalne zagadki Nowego Jorku” i „CSI: Kryminalne zagadki Miami” oraz liczne propozycje filmowe.
02.02.16, 11:10
| telewizja / VOD » badania rynku
Styczeń 2016 r. w TV: TVP1 liderem w targecie ogólnym, Polsat w komercyjnym
W styczniu 2016 r. liderem w grupie ogólnotematycznej pozostała Jedynka, a w targecie komercyjnym Polsat – wynika z raportu Nielsen Audience Measurement (dane od 1 do 31 stycznia 2016 r.). 
05.01.16, 15:16
| telewizja / VOD » badania rynku
Szóstka i Czwórka z rekordowymi udziałami w 2015 r.
Miniony rok był rekordowy dla Szóstki i jednym z najlepszych wyników w historii Czwórki. Oba kanały w ostatnich latach sukcesywnie podnoszą swoje udziały w rynku (dane: NAM).
05.01.16, 10:56
| telewizja / VOD » badania rynku
Ranking stacji TV w grudniu 2015 r.: TVP1 liderem w grupie ogólnej. Stacje informacyjne chętniej oglądane
Jedynka pozostaje najchętniej oglądanym kanałem w Polsce - wynika z danych Nielsen Audience Measurement.
02.12.15, 11:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Ranking stacji TV w listopadzie 2015 r.: TVP1 w górę, TVN w dół
Pierwsze miejsce wśród najchętniej oglądanych kanałów odzyskała w listopadzie br. Jedynka - wynika z danych Nielsen Audience Measurement obejmujących okres od 1 do 30 listopada 2015 r.
13.11.15, 13:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Szóstka ze świetnym wynikiem
Rekordowe udziały, sięgające 2,8 proc. w grupie komercyjnej, odnotowała Szóstka we wtorek, 10 listopada br. Był to najwyższy wynik w historii stacji.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

27.02.2024 r., godz. 15.00, online.