20.11.23, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Grupa Kino Polska po III kwartałach 2023 r.: wzrost przychodów i zysku netto. Lepsza kondycja Zoom TV
Grupa Kino Polska po trzech kwartałach br. zanotowała 214,7 mln zł przychodu. Firma Po dziewięciu miesiącach kanały Grupy Kino Polska w Polsce osiągnęły łącznie 2,56 proc. udziału w oglądalności widowni komercyjnej.
15.10.23, 13:00
| telewizja / VOD » seriale
To nie ze mną. II sezon serialu Stopklatki od 1 listopada
Premiera II sezonu serialu „To nie ze mną” odbędzie się na antenie Stopklatki 1 listopada br. o 20:00. Stacja w kolejne środy będzie emitować dwa nowe odcinki.
23.08.23, 12:30
| telewizja / VOD » seriale
To nie ze mną. Będzie II sezon serialu Stopklatki. W obsadzie pojawi się Tomasz Karolak
Ruszyły zdjęcia do II sezonu serialu „To nie ze mną” (Stopklatka). Do obsady dołącza Tomasz Karolak, który w małym miasteczku ma wywołać wielkie zamieszanie. Serial zagości ponownie na antenie stacji jeszcze w tym roku.
25.04.23, 10:43
| telewizja / VOD » informacje
Grupa Kino Polska w 2022 r.: większe przychody o 11 proc.
W 2022 r. Grupa Kino Polska odnotowała przychody na poziomie 284,8 mln zł (+10,8 proc. r/r), przy wzroście wpływów zarówno z emisji, jak i z reklam.
17.04.23, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Rafał Zawierucha twarzą kampanii kanału Stopklatka
Kanał filmowo-serialowy Stopklatka, (Grupa Kino Polska) rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową, której twarzą został aktor Rafał Zawierucha. Kampania opiera się na komunikacji pasm filmowych: “Głośne hity”, “Niedziela na luzie”, “Pogromcy poniedziałków” i “Straszne piątki”.
03.10.22, 16:30
| telewizja / VOD » seriale
Stopklatka rozpoczyna kampanię reklamową serialu To nie ze mną
Stopklatka (Grupa Kino Polska) ruszyła z kampanią promocyjną, swojej pierwszej oryginalnej produkcji Premiera serialu „To nie ze mną” odbędzie się 16 października br. w Stopklatce.
25.08.22, 08:15
| telewizja / VOD » informacje
Grupa Kino Polska: w I poł. 2022 r. przychody wzrosły do 139,3 mln zł
W I poł. 2022 r. Grupa Kino Polska odnotowała przychody na poziomie 139,3 mln zł (+17,1 proc. r/r), przy wzroście wpływów zarówno z emisji, jak i z reklam.
20.07.22, 15:00
| telewizja / VOD » seriale
To nie ze mną. Pierwszy fabularny serial Stopklatki jeszcze w tym roku
Ruszyły zdjęcia do nowego serialu „To nie ze mną”. To pierwsza, oryginalna produkcja fabularna Stopklatki, która zadebiutuje na antenie stacji w tym roku.
23.11.21, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
Kanały Stopklatka i Zoom TV zadebiutowały w ofercie FilmBox+
Kanały naziemne Stopklatka i Zoom TV dołączyły do oferty platformy wideo na żądanie FilmBox+. Stacje można je oglądać na żywo przez 24 godziny na dobę w aplikacji lub na stronie internetowej.
20.08.21, 12:42
| telewizja / VOD » informacje
Grupa Kino Polska TV: przychody w I półroczu 2021 r. wzrosły o ponad 20 proc.
Grupa Kino Polska TV SA opublikowała skonsolidowane wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2021 r. Przychody Grupy wzrosły o 20,5 proc. r/r – do 119,0 mln zł, zaś zysk netto wzrósł o 106,9 proc. r/r – do 19,3 mln zł.
20.07.21, 11:03
| telewizja / VOD » badania rynku
Rekordowa niedziela dla Stopklatki i Grupy Kino Polska TV
W niedzielę, 18 lipca br., kanał Stopklatka osiągnął aż 2,74 proc. udziału w oglądalności widowni komercyjnej, notując najlepszy wynik dzienny w swojej historii (dane: NAM).
06.05.21, 17:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Rekordowe udziały Stopklatki
W ubiegłym tygodniu kanał filmowy Stopklatka osiągnął rekordowy udział w grupie komercyjnej od początku nadawania.
26.08.20, 11:14
| telewizja / VOD » informacje
Stopklatka szuka polskiego Rexa
Z okazji nadchodzącej premiery serialu „Hudson i Rex”, 24 sierpnia br. Stopklatka uruchomiła konkurs „Szukamy polskiego Rexa”. Na zwycięzców czekają nagrody, a dodatkowo każde zgłoszenie to złotówka przekazana od Stopklatki dla Zakątka Weteranów.
21.07.20, 07:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 w dalszym ciągu liderem, Fakty z największą widownią
Najchętniej oglądanym kanałem pozostaje TVP1, a programem „Fakty” (TVN) - wynika z raportu Nielsen Audience Measurement przygotowanego dla portalmedialny.pl za okres od 13 do 19 lipca 2020 r.
08.07.20, 07:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: Fakty niepokonane, TVP1 z największą widownią
Najchętniej oglądanym programem w ubiegłym tygodniu były „Fakty”, a kanałem TVP1 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 29 czerwca do 5 lipca 2020 r.
19.05.20, 23:03
| telewizja / VOD » badania rynku
Stopklatka z nowym rekordem dziennym
W niedzielę, 17 maja br., Stopklatka osiągnęła 2,4 proc. udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49, dane: NAM), notując najlepszy wynik dzienny w swojej historii.
07.05.20, 14:12
| telewizja / VOD » badania rynku
Duży wzrost Stopklatki w kwietniu 2020 r.
W kwietniu br., Stopklatka osiągnęła 1,05 proc. udziału w oglądalności widowni komercyjnej (SHR%, All 16-49, dane: NAM), co oznacza 26,5 proc. wzrost kanału w porównaniu z kwietniem 2019 r.
03.02.20, 09:00
| telewizja / VOD » informacje
Stopklatka SA zanotowała zysk netto w 2019 r.
Stopklatka SA, spółka z Grupy Kino Polska TV, w całym 2019 r. wypracowała zysk netto w wysokości 0,9 mln zł wobec straty na poziomie 3,3 mln zł rok wcześniej.
30.01.20, 19:00
| telewizja / VOD » seriale
III sezon serialu Narcos premierowo w Stopklatce
Stopklatka wyemituje premierę III sezonu serialu „Narcos” 1 lutego br. , w sobotę o godz. 22:00. 
23.12.19, 09:00
| telewizja / VOD » informacje
Stopklatka TV zmienia się w Stopklatkę
Kanał filmowo-serialowy Stopklatka zmienił oprawę audiowizualną i logotyp, a także dotychczasową nazwę, rezygnując z fragmentu „TV”. Oprawa zadebiutuje 20 grudnia br. razem ze świąteczną ramówką Stopklatki.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.03.24

Do zdobycia jeden zestaw.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.