| reklama & PR » informacje
30-lecie Serka Wiejskiego – Piątnica rusza z jubileuszową kampanią promującą produkt
Serek Wiejski obchodzi w 2022 roku 30-lecie. Produkt został wprowadzony na polski rynek przez OSM Piątnica. Z okazji jubileuszu od 1 lutego do 13 marca br. prowadzona będzie kampania reklamowa w TV oraz Internecie. 
22.05.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
TymbarkuJEMY. Nowa odsłona kampanii napojów Tymbark
Ruszyła wiosenno-letnia odsłona kampanii telewizyjnej promującej napoje Tymbark. W nowym spocie marka chce podkreślić, że okazji do tymbarkowania, czyli spędzania czasu przy wspólnym posiłku, na świeżym powietrzu, jest jeszcze więcej.
21.05.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Kubuś przypomina w kampanii, że soki 100% i musy marki stanowią porcję warzyw i owoców
W najnowszej kampanii marka przypomina, że soki 100% i musy Kubuś stanowią pyszną porcję warzyw i owoców, bez dodatku cukru.
19.05.23, 09:45
| reklama & PR » informacje
Value Media przejmuje obsługę mediową marki Foxy
Dom mediowy Starcom stracił budżet marketingowy marki Foxy, który przejęło Value Media. Nowa agencja mediowa zajmie się budowaniem marki Foxy w zakresie strategii oraz planowania i zakupu mediów 360.
18.05.23, 14:30
| reklama & PR » informacje
Tymbark Just Plants. Jakieś ale? Żadnych ale! Kampania Tymbark Just Plants
Ruszyła kampania wspierająca wprowadzenie nowości przez Tymbark: napojów roślinnych Just Plants. Działania mają skupiać się na zaprezentowaniu oferty produktów oraz wskazaniu ich najważniejszych zalet: kremowości, smaku, i prostego, dobrego składu, które wyróżniają je na tle konkurencji.
10.05.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Magiczny świat różnorodności. Samsung promuje telewizor The Frame
W wiosennej kampanii promującej telewizor The Frame, marka Samsung postawiła na nowe podejście do komunikacji. Kampania została osadzona w magicznym, bajkowym świecie, po którym odbiorców oprowadza Alicja w Krainie Czarów. 
04.05.23, 20:32
| reklama & PR » informacje
Cho na Ż. Żywiec promuje nowości w spotach
Marka Żywiec promuje tegoroczne nowości w spotach emitowanych od 1 maja br. Dodatkowo firma komunikuje również zalety butelek zwrotnych.
18.04.23, 20:38
| reklama & PR » informacje
Bierz, co chcesz. Nowa kampania Desperadosa z udziałem Tymka
Marka Desperados ruszyła z kampanią „Bierz, co chcesz”, której towarzyszy największa w historii loteria. Jej mechanizm jest unikalny – uczestnicy mogą wybierać nagrody, o które chcą zagrać. Działania promuje artysta z pokolenia Gen Z – Tymek.
18.04.23, 19:28
| reklama & PR » informacje
Krzysztof Ibisz twarzą kampanii Planety Warka
Twarzą tegorocznej kampanii platformy Planeta Warka został Krzysztof Ibisz, prezenter i i dziennikarz. W pierwszym z serii spotów promuje nowy produkt – mix orzeźwiającej Warki 0.0%, lemoniady i naturalnej kofeiny, czyli Warka 0.0% Energy.
14.04.23, 14:43
| reklama & PR » informacje
Musy – to (się) wciąga. Kampania marki Tymbark
Tymbark ruszył z kampanią, w której prezentuje portfolio z kategorii musów oraz informuje o najnowszym produkcie – Musly, czyli wygodnej przekąsce zbożowo-owocowej.
09.04.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Lato przyjemności z Heineken. Marka rusza z loterią konsumencką
Heineken rusza z loterią konsumencką, który prowadzona będzie pod hasłem „Lato przyjemności z Heineken”. W puli nagród znajdują się nagrody pieniężne, a także wyjazdy od wakacje.pl.
03.04.23, 09:46
| reklama & PR » informacje
PUK PUK! Cho na Ż. Nowa kampania marki Żywiec
Żywiec zaprasza do wychodzenia do ludzi i do wspólnych spotkań – to przekaz nowej platformy Cho na Ż. Jej elementem jest też nośnik OOH pozwalający na zapraszanie znajomych w nietypowy sposób.
27.03.23, 20:31
| reklama & PR » informacje
Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową
1 marca br., marka Avon ruszyła z kampanią 360° najnowszej szminki Hydramatic.  Ambasadorką kampanii jest brytyjska beatboxerka Hamzaa, która ma ucieleśniać nowe pozycjonowanie i hasło marki - "Masz w sobie siłę! ".
22.03.23, 20:32
| reklama & PR » informacje
Krakus na Wielkanoc. Marka promuje żurek
W najnowszej kampanii Krakus przedstawia pomysły na wielkonocny żurek.
22.03.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Starcom wygrywa przetarg FoodWell
Agencje mediowa Starcom (Publicis Groupe), wygrywa przetarg mediowy i tym samym przedłuża współpracę z FoodWell – marką korporacyjną, powstałą z połączenia spółek Bakalland i Purella Superfoods.
11.03.23, 21:04
| reklama & PR » informacje
Kampania reklamowa 3D - PEUGEOT 408 na ekranach DOOH w centrum Warszawy
Do polskich salonów trafił nowy PEUGEOT 408, którego marka prezentuje w nowej kampanii 3D na ekranach DOOH w centrum Warszawy. Dzięki anamorficznej animacji 3D wydaje się, że PEUGEOT 408 wyświetlany na ekranie LED, wyjeżdża poza jego krawędzie.
08.03.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Krakowska para symbolem piw. Marka Żywiec wprowadza nową identyfikacją wizualną
Marka Żywiec odświeża szatę graficzną wszystkich swoich opakowań i tym samym powraca do żywieckiej tradycji w uwspółcześnionym wydaniu. sposób dzięki zmianom, produkty mają być lepiej widoczne na sklepowej półce, tworząc spójną wizualnie żywiecką rodzinę.
28.02.23, 09:07
| reklama & PR » informacje
Więcej warzyw jedz. Stachursky i influencerzy w kampanii sosów Łowicz
Kontynuacja kampanii „Więcej warzyw jedz” dla sosów Łowicz ma podkreślać możliwości, jakie dają produkty w oryginalny, przebojowy sposób.
11.02.23, 09:00
| biznes i technologie » informacje
Warka tworzy nową kategorię w segmencie piw bezalkoholowych na polskim rynku
Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych.
25.11.22, 20:30
| reklama & PR » informacje
Żywiec w świątecznych wzorkach w zimowej komunikacji
Na półki sklepów trafiły piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są gadżety od Pan Tu Nie Stał. 23 listopada br. w telewizji pojawiła się również zimowa odsłona reklamy Żywca.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.