| radio |
KRRiT: Inwazja sieci w walce o nowe częstotliwości
Tylko trzech lokalnych niezsieciowanych nadawców znalazło się na opublikowanych przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji listach wnioskodawców o dziesięć częstotliwości z Ogłoszeń z 30 marca br.
| internet |
Czego szukaliśmy w Internecie w 2006 roku
Najpopularniejszy Polak – Lech Kaczyński. Najpopularniejsza Polka – Dorota „Doda” Rabczewska. Wirtualna Polska i NetSprint.pl o tym, czego internauci szukali najczęściej w 2006 roku.
07.12.22, 19:00
| reklama & PR » informacje
Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich. Kampania ŠKODY
Ruszyła kampania ŠKODY, która ma zwracaćuwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje chce pokazać, że jest to dla niej priorytetem.
29.06.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
ŠKODA głównym partnerem Tour de France już 19. raz z rzędu
ŠKODA już po raz 19. z rzędu będzie wspierać Tour de France jako oficjalny partner główny. W czasie przedsięwzięcia 250 samochodów marki ma zapewnić mobilność organizatorom i kierownictwu wyścigu. ŠKODA sponsoruje także zieloną koszulkę dla najlepszego sprintera oraz już po raz 12. zaprojektowała kryształowe trofeum dla zwycięzcy.
16.01.22, 15:00
| reklama & PR » informacje
Nowa ŠKODA FABIA w kampanii Stylowa rewolucja
Pod koniec 2021 r. ruszyła kampania prezentująca nową generację modelu Škoda Fabia. „Stylowa rewolucja” to hasło kampanii, która realizowana jest przez markę ŠKODA w telewizji oraz digitalu, a także social mediach i w punktach dealerskich.
18.05.20, 15:21
| reklama & PR » informacje
ŠKODA z jubileuszową kampanią z okazji 125-lecia marki
Ruszyła kampania „ŠKODA. Wszystko, co ważne. Od 125 lat” realizowana w ramach świętowania jubileuszu firmy. Jej celem jest ukazanie aut ŠKODY jako synonimów komfortu i bezpieczeństwa oraz zakomunikowanie specjalnej oferty przygotowanej dla klientów.
10.12.19, 11:00
| reklama & PR » informacje
Co Cię napędza. Mela Koteluk i Grzegorz Turnau w kampanii samochodów elektrycznych ŠKODY
Nowa kampania ŠKODY promując pierwsze samochody elektryczne i hybrydowe w ofercie marki odbywa się pod hasłem „Co Cię napędza”. Twarzami akcji zostali artyści Mela Koteluk oraz Grzegorz Turnau. Kampania wystartowała w listopadzie i potrwa do marca 2020 r.
12.11.19, 18:00
| reklama & PR » informacje
Nowa ŠKODA Kamiq. Nowy SUV. Nowe perspektywy. Isobar wspiera komunikację nowego modelu SUV'a ŠKODY
Trwa kampania „Nowa ŠKODA Kamiq. Nowy SUV. Nowe perspektywy”, która wspiera wejście na rynek nowego SUV'a marki ŠKODA. Za realizację działań odpowiada Isobar Polska.
15.02.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
Isobar Polska promuje wyprzedaż modeli ŠKODY
Agencja Isobar (Dentsu Aegis Network Polska) odpowiada za przygotowanie kampanii 360 wspierającej wyprzedaż modeli 2018 marki ŠKODA.
11.02.19, 21:00
| reklama & PR » informacje
15-lecie współpracy z TOPR. Nowa kampania ŠKODY
1 lutego br. ruszyła część digitalowa kampanii ŠKODA 4x4, która nawiązuje do trwającej od 15 lat współpracy marki z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym.
05.10.18, 08:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Na żywo w TVN. ŠKODA z pierwszą w Polsce multichannelową reklamą na żywo
6 października br. ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce reklamę na żywo, transmitowaną za pośrednictwem kilku środków masowego przekazu w tym samym czasie. 
22.03.18, 14:00
| reklama & PR » informacje
Isobar Poland Group będzie obsługiwać kompleksowo markę Škoda
Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku. 
24.12.16, 20:00
| telewizja / VOD » informacje
Eurosport podsumowuje 2016 rok
2016 to rok, w którym Eurosport zanotował rekordowe wyniki oglądalności i potrafił zaangażować fanów jak nigdy wcześniej.
17.11.16, 16:57
| reklama & PR » informacje
Zakręcone. Serial komediowy z pierwszoplanową rolą samochodów ŠKODA
Agnieszka Więdocha, Magdalena Różczka, Katarzyna Bujakiewicz wystąpiły w nowym serialu „Zakręcone” zrealizowanym dla marki ŠKODA.
15.10.16, 14:00
| reklama & PR » informacje
Skip Ad Challenge w konkursie ŠKODA Auto Muzyka
W ramach kampanii promującej konkurs ŠKODA Auto Muzyka marka wykorzystuje format True view na Youtube.
04.07.16, 15:00
| reklama & PR » informacje
Rusza Tour de Škoda
Z okazji zbliżającego się Tour de France, Eurosport podjął współpracę ze Škoda Polska rozpoczynajac akcję pod hasłem "Tour de Škoda".
09.10.15, 03:00
| reklama & PR » informacje
Michała Kędziora w najnowszej kampanii Škody Superb
Zespół MediaCom Beyond Advertising opracował niestandardową akcję, której celem jest wyeksponowanie cech nowej Škody Superb w połączeniu z ikoną etykiety.
07.04.15, 14:25
| reklama & PR » informacje
Premiera Skody Fabia w trzech miastach
W ramach ogólnopolskiej premiery ŠKODY Fabia, trwa kampania, która ma przybliżyć nowy model Młodszej Fabii. W najbardziej ruchliwych miejscach w Warszawie, Krakowie i Poznaniu, w mobilnym salonie ŠKODY każdy może sprawdzić jak pasuje do niego Nowa Fabia w pełnym wyposażeniu. 
06.02.15, 20:50
| reklama & PR » informacje
Ledowa technologia na backlightach AMS w kampanii Škody Fabia
Backlighty z ledową technologią wchodzą na stałe do oferty AMS. Dzięki zastosowaniu dodatkowych rozwiązań technicznych w nośnikach tego typu możliwe staje się uzyskanie specjalnych efektów świetlnych.
23.06.14, 14:08
| reklama & PR » informacje
Kobiece jazdy. Wellman i Bujakiewicz w talk show dla ŠKODA Polska
Grupa Kalicińscy.com opracowała ideę kreatywną i zrealizowała talk show „Kobiece jazdy” dla ŠKODA Polska. Do współpracy zaproszono dwie gwiazdy – Dorotę Wellman i Katarzynę Bujakiewicz. Za produkcję wideo odpowiada agencja The Fog – brand content, obsługę social media i przygotowanie platformy contentowejzapewniają Kalicińscy.com. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 24.05.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

28.03.2023 r., online.