Tylko trzech lokalnych niezsieciowanych nadawców znalazło się na opublikowanych przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji listach wnioskodawców o dziesięć częstotliwości z Ogłoszeń z 30 marca br.
Najpopularniejszy Polak – Lech Kaczyński. Najpopularniejsza Polka – Dorota „Doda” Rabczewska. Wirtualna Polska i NetSprint.pl o tym, czego internauci szukali najczęściej w 2006 roku.
Marka Škoda wspiera pracę ratowników Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego od 20 lat. W ramach tego jubileuszu od 11 sierpnia do 30 września br. trwa kampania „Odkryj najtrudniejszy szlak z ratownikami TOPR”.
Škoda po raz kolejny została partnerem mobilnej sceny Radia 357. Wystąpią na niej młode zespoły i artyści. Tegoroczna mobilna scena ma zaskakiwać nie tylko line-up’em, ale także wyglądem uwzględniającym nową identyfikację wizualną Škody.
Dentsu Creative ponownie została wybrana na partnera strategiczno-kreatywnego marki Škoda. Agencja będzie odpowiedzialna za całościową obsługę Škoda w zakresie działań ATL oraz social mediów na polskim rynku.
Ruszyła kampania ŠKODY, która ma zwracaćuwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje chce pokazać, że jest to dla niej priorytetem.
ŠKODA już po raz 19. z rzędu będzie wspierać Tour de France jako oficjalny partner główny. W czasie przedsięwzięcia 250 samochodów marki ma zapewnić mobilność organizatorom i kierownictwu wyścigu. ŠKODA sponsoruje także zieloną koszulkę dla najlepszego sprintera oraz już po raz 12. zaprojektowała kryształowe trofeum dla zwycięzcy.
Pod koniec 2021 r. ruszyła kampania prezentująca nową generację modelu Škoda Fabia. „Stylowa rewolucja” to hasło kampanii, która realizowana jest przez markę ŠKODA w telewizji oraz digitalu, a także social mediach i w punktach dealerskich.
Ruszyła kampania „ŠKODA. Wszystko, co ważne. Od 125 lat” realizowana w ramach świętowania jubileuszu firmy. Jej celem jest ukazanie aut ŠKODY jako synonimów komfortu i bezpieczeństwa oraz zakomunikowanie specjalnej oferty przygotowanej dla klientów.
Nowa kampania ŠKODY promując pierwsze samochody elektryczne i hybrydowe w ofercie marki odbywa się pod hasłem „Co Cię napędza”. Twarzami akcji zostali artyści Mela Koteluk oraz Grzegorz Turnau. Kampania wystartowała w listopadzie i potrwa do marca 2020 r.
Trwa kampania „Nowa ŠKODA Kamiq. Nowy SUV. Nowe perspektywy”, która wspiera wejście na rynek nowego SUV'a marki ŠKODA. Za realizację działań odpowiada Isobar Polska.
1 lutego br. ruszyła część digitalowa kampanii ŠKODA 4x4, która nawiązuje do trwającej od 15 lat współpracy marki z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym.
6 października br. ŠKODA zaprezentuje pierwszą w Polsce reklamę na żywo, transmitowaną za pośrednictwem kilku środków masowego przekazu w tym samym czasie.
Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) będzie odpowiedzialna za wszystkie działania strategiczno-kreatywne oraz całą komunikację marki Škoda na polskim rynku.
Zespół MediaCom Beyond Advertising opracował niestandardową akcję, której celem jest wyeksponowanie cech nowej Škody Superb w połączeniu z ikoną etykiety.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.