16.05.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
Najlepsze zaczyna się od uśmiechu. Trwa kampania reklamowa Volkswagena ID. Buzz
Pod hasłem „Najlepsze zaczyna się od uśmiechu”, ruszyła kolejna odsłona działań reklamowych towarzyszących wprowadzeniu na polski rynek modelu Volkswagen ID. Buzz.
17.03.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
Scholz & Friends Warszawa zmienia nazwę na Freundschaft, a Grupa S/F na Grupę Freundschaft
Grupa S/F przeprowadza rebranding swojej marki głównej oraz agencji wchodzących w jej skład. Nowej nazwie towarzyszy zmiana na poziomie struktury oraz identyfikacji marek grupy.
08.02.21, 16:00
| reklama & PR » informacje
1001 powodów, by wpaść do ALDI. Klub Komediowy w nowej kampanii ALDI
Kampania marketingowa sieci ALDI rusza pod hasłem „1001 powodów, by wpaść do ALDI”. Akcja ruszyła 8 lutego br., a jej celem jest przypomnienie konsumentom najważniejszych atutów marki. Powody wskazywane przez sieć w nieoczywisty i zabawny sposób weryfikować mają członkowie Klubu Komediowego na kanale YouTube sieci.
21.12.20, 11:30
| reklama & PR » informacje
Scholz & Friends Warszawa będzie kontynuować współpracę z marką Książęce
Agencja Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) będzie pracować z Kompanią Piwowarską w 2021 r. Działania agencji dotyczą marki Książęce. 
14.12.20, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Piotr Chromiński dołącza do Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)
Piotr Chromiński dołączył do agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) i objął stanowisko Account Directora. Tym samym pokieruje jednym z głównych zespołów agencji, obsługującym marki z portfolio Grupy Cyfrowy Polsat: Plus, Plush i smartDOM. 
22.11.20, 17:00
| reklama & PR » informacje
Mamy święta i mamy siebie. ALDI rusza z pierwszą kampanią bożonarodzeniową
ALDI rozpoczyna pierwszą w Polsce kampanią świąteczną skierowaną do rodzin. Jej motywem przewodnim są zabawne opowieści mam o przedświątecznych perypetiach i niespodziewanych sytuacjach, w których rozwiązaniu pomaga właśnie ALDI. 
10.10.20, 09:00
| reklama & PR » informacje
Olga Frycz twarzą kampanii Brita. Lubię ją
12 października br. marka Brita rozpocznie kampanię reklamową, opartą o hasło “Brita. Lubię ją.” Twarzą kampanii jest Olga Frycz. Za przygotowanie nowej platformy komunikacyjnej odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F.
17.09.20, 13:55
| reklama & PR » ludzie
Monika Kamińska i Karolina Czarnota w zespole kreacji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)
Monika Kamińska i Karolina Czarnota dołączyły do zespołu kreacji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Swoim doświadczeniem będą wspierać obsługę stałego klienta agencji - Polkomtela.
24.07.20, 12:55
| reklama & PR » informacje
Wybierz instalację ESOLEO i płać mniej za prąd. Kampania Grupy Polsat promująca ofertę instalacji fotowoltaicznych
Rozpoczęła się kampania promująca uruchomienie przez Grupę Polsat oferty instalacji fotowoltaicznych ESOLEO, która ma na celu uświadomienie korzyści z posiadania własnej instalacji fotowoltaicznej.
07.03.20, 18:37
Książęce odświeża wizerunek
W pierwszej połowie marca br. premierę będzie miał spot reklamowy w ramach nowej platformy komunikacyjnej marki Książęce a na rynku pojawią się odświeżone opakowania piw.
21.02.20, 14:00
| reklama & PR » informacje
VMLY&R i Scholz & Friends Group będą bliżej współpracować
VMLY&R i Scholz & Friends Group zawarły strategiczne partnerstwo. Współpraca pomiędzy dwiema spółkami Grupy WPP ma umożliwić zwiększenie obecności w Europie i skalowanie oferty dla międzynarodowych klientów.
10.02.20, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Monika Kostecka awansuje w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)
Monika Kostecka, dotychczas Account Supervisor, awansowała na stanowisko Account Directora w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).
27.01.20, 12:00
| reklama & PR » ludzie
Krzysztof Miazek przechodzi do Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)
Do działu strategii agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) dołączył Krzysztof Miazek, który  dotychczas jako strateg związany był z Walk Creative oraz The & Partnership.
09.12.19, 10:00
| reklama & PR » informacje
Maja Bohosiewicz, Olga Frycz, Laura Ogrodowczyk, SuperStyler i Zabawkowicz testują produkty ALDI
ALDI rozszerza kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu br. pod hasłem „RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI”. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
11.10.19, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Magdalena Korczak awansuje w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)
Magdalena Korczak, dotychczas Account Director, awansowała na stanowisko Client Service Directora w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F).
03.10.19, 11:00
| internet » informacje
Szef i Reszta. Pracuj.pl promuje aplikację mobilną
Pracuj.pl rozpoczyna kolejne działania reklamowe w ramach platformy „Szef i Reszta”, kierowanymi do specjalistów szukających lepszej pracy. Kampania rozpoczęła się na początku października br. 
06.09.19, 15:00
| reklama & PR » informacje
ALDI wita paczkami pasażerów na lotnisku Katowice-Pyrzowice
Nietypową akcję dla pasażerów Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice – Pyrzowice przygotowała sieć ALDI.
06.08.19, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Marcin Rychlik i Ewa Juszczuk w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)
Do agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) dołączył team kreatywny, Ewa Juszczuk objęła stanowisko senior art directora, a Marcina Rychlik, senior copywritera. 
29.07.19, 08:00
| reklama & PR » ludzie
Łukasz Filak Art Directorem w Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)
Do agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) dołączył Łukasz Filak i objął stanowisko Art Directora.
22.07.19, 10:00
| reklama & PR » ludzie
Wojciech Kaszuba w zespole Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F)
Do agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F) dołączył Wojciech Kaszuba i objął stanowisko New Business Managera.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 13.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.