Do zespołu MediaMarktSaturn Polska dołączył Maciej Dulski, który z początkiem stycznia br. objął stanowisko Dyrektora E-Commerce & Trade Marketingu. Do jego zadań należy m.in. wzmocnienie sprzedaży omnichannel i poprawa doświadczeń zakupowych.
Rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa sieci sklepów Saturn przygotowana przez agencję K2. 8 listopada br. wystartowała kampania radiowa, a dzień później telewizyjna.
Ogilvy & Mather w wyniku wygranego konkursu przygotowało aktywację konsumencką dla marki Saturn i wszystkich fanów footballu. Akcja rozpoczęła się 12 maja i potrwa do połowy lipca br.
Ruszyła przedświąteczna akcja promocyjna sieci Saturn realizowana we współpracy z Frisco przebiega pod hasłem - „Saturn i Frisco.pl ułatwiają zakupy”. Kampania reklamowa prowadzona w ramach przedświątecznej akcji obejmuje telewizję, radio, Internet, a także media społecznościowe i radiowęzły galerii handlowych.
Sieci Saturn i Frisco.pl wystartowały z nową odsłoną akcji „Zapełnimy Twoją nową lodówkę”. Kampania reklamowa promująca akcję prowadzona jest w radiu, internecie oraz mediach społecznościowych w całym okresie obowiązywania promocji.
Agenckja Ogilvy & Mather wygrała przetarg na współpracę z Media Saturn Holding Polska. Działania O&M będą koncentrowały się na opracowaniu kompleksowej strategii komunikacyjnej oraz stałej obsłudze reklamowej.
Właściciel sieci marketów ze sprzętem elektronicznym Media Markt i SATURN wyłonił zwycięzcę przetargu na planowanie i zakup mediów telewizyjnych. Po raz kolejny został nim dom mediowy Universal McCann, z którym holding współpracuje od 2002 roku.
Media Saturn Holding Polska ogłosił przetarg na obsługę reklamową marki Saturn, do którego zaprosił cztery agencje. Zwycięzca będzie współpracował z marką już przy najbliższej kampanii reklamowej zaplanowanej na jesień br.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.