24.01.23, 15:20
| reklama & PR » ludzie
Maciej Dulski Dyrektorem E-Commerce & Trade Marketingu w MediaMarktSaturn Polska
Do zespołu MediaMarktSaturn Polska dołączył Maciej Dulski, który z początkiem stycznia br. objął stanowisko Dyrektora E-Commerce & Trade Marketingu. Do jego zadań należy m.in. wzmocnienie sprzedaży omnichannel i poprawa doświadczeń zakupowych.
17.05.18, 11:00
| reklama & PR » informacje
Marka Saturn znika z rynku. Zastąpi ją MediaMarkt
MediaMarktSaturn Polska połączy swoje sieci handlowe. Już wkrótce MediaMarkt i Saturn będą działać tylko pod jednym, wspólnym szyldem „MediaMarkt”. 
13.06.17, 19:00
| reklama & PR » informacje
Media Saturn Holding klientem Roots PR
Agencja Roots PR od 1 czerwca br. pracuje dla marki SATURN należącej do grupy MediaMarktSaturn Polska. 
20.03.17, 11:00
| reklama & PR » informacje
Codemedia: w 2016 roku handel przeznaczył na promocję ponad jedną czwartą więcej niż rok wcześniej
Niekwestionowanym liderem branży jest Lidl, który przeznaczył na reklamę prawie 164,4 mln zł.
08.11.16, 12:00
| reklama & PR » informacje
Wojciech Mann w kampanii wizerunkowej marki Saturn
Rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa sieci sklepów Saturn przygotowana przez agencję K2. 8 listopada br. wystartowała kampania radiowa, a dzień później telewizyjna. 
14.07.16, 16:00
| reklama & PR » informacje
Saturn wyłonił agencję K2 w przetargu
Saturn zakończył postępowanie przetargowe, w którym wzięły udział cztery agencje. Zwycięzcą konkursu została agencja K2.
21.05.16, 16:00
| reklama & PR » informacje
Ogilvy & Mather i Saturn kibicują technologicznie
Ogilvy & Mather w wyniku wygranego konkursu przygotowało aktywację konsumencką dla marki Saturn i wszystkich fanów footballu. Akcja rozpoczęła się 12 maja i potrwa do połowy lipca br.
07.12.14, 12:13
| reklama & PR » informacje
Przedświąteczna kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl
Ruszyła przedświąteczna akcja promocyjna sieci Saturn realizowana we współpracy z Frisco przebiega pod hasłem - „Saturn i Frisco.pl ułatwiają zakupy”. Kampania reklamowa prowadzona w ramach przedświątecznej akcji obejmuje telewizję, radio, Internet, a także media społecznościowe i radiowęzły galerii handlowych.
10.10.14, 19:01
| reklama & PR » informacje
Saturn i Frisco.pl po raz kolejny ze wspólną kampanią
Sieci Saturn i Frisco.pl wystartowały z nową odsłoną akcji „Zapełnimy Twoją nową lodówkę”. Kampania reklamowa promująca akcję prowadzona jest w radiu, internecie oraz mediach społecznościowych w całym okresie obowiązywania promocji.
10.09.14, 14:08
| reklama & PR » informacje
Ogilvy & Mather dla marki Saturn
Agenckja Ogilvy & Mather wygrała przetarg na współpracę z Media Saturn Holding Polska. Działania O&M będą koncentrowały się na opracowaniu kompleksowej strategii komunikacyjnej oraz stałej obsłudze reklamowej.
10.07.14, 08:37
| reklama & PR » informacje
Holding Media-Saturn przedłuża współpracę z Universal McCann
Właściciel sieci marketów ze sprzętem elektronicznym Media Markt i SATURN wyłonił zwycięzcę przetargu na planowanie i zakup mediów telewizyjnych. Po raz kolejny został nim dom mediowy Universal McCann, z którym holding współpracuje od 2002 roku.
25.06.14, 11:12
| reklama & PR » informacje
Rusza przetarg na obsługę reklamową marki SATURN
Media Saturn Holding Polska ogłosił przetarg na obsługę reklamową marki Saturn, do którego zaprosił cztery agencje. Zwycięzca będzie współpracował z marką już przy najbliższej kampanii reklamowej zaplanowanej na jesień br.
16.02.13, 12:02
| biznes i technologie » sprzęt
Totalna wyprzedaż w Saturnie
Do niedzieli markowe produkty w znacznie obniżonych cenach można kupić w 17 sklepach sieci w Polsce w systemie ratalnym 0%.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Kierownik/Kierowniczka Działu Promocji

Teatr KTO | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 09.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

25.10.2024 r., Campus Google, Warszawa.semWaw#3