24.01.23, 15:20
| reklama & PR » ludzie
Maciej Dulski Dyrektorem E-Commerce & Trade Marketingu w MediaMarktSaturn Polska
Do zespołu MediaMarktSaturn Polska dołączył Maciej Dulski, który z początkiem stycznia br. objął stanowisko Dyrektora E-Commerce & Trade Marketingu. Do jego zadań należy m.in. wzmocnienie sprzedaży omnichannel i poprawa doświadczeń zakupowych.
17.05.18, 11:00
| reklama & PR » informacje
Marka Saturn znika z rynku. Zastąpi ją MediaMarkt
MediaMarktSaturn Polska połączy swoje sieci handlowe. Już wkrótce MediaMarkt i Saturn będą działać tylko pod jednym, wspólnym szyldem „MediaMarkt”. 
13.06.17, 19:00
| reklama & PR » informacje
Media Saturn Holding klientem Roots PR
Agencja Roots PR od 1 czerwca br. pracuje dla marki SATURN należącej do grupy MediaMarktSaturn Polska. 
20.03.17, 11:00
| reklama & PR » informacje
Codemedia: w 2016 roku handel przeznaczył na promocję ponad jedną czwartą więcej niż rok wcześniej
Niekwestionowanym liderem branży jest Lidl, który przeznaczył na reklamę prawie 164,4 mln zł.
08.11.16, 12:00
| reklama & PR » informacje
Wojciech Mann w kampanii wizerunkowej marki Saturn
Rusza ogólnopolska kampania wizerunkowa sieci sklepów Saturn przygotowana przez agencję K2. 8 listopada br. wystartowała kampania radiowa, a dzień później telewizyjna. 
14.07.16, 16:00
| reklama & PR » informacje
Saturn wyłonił agencję K2 w przetargu
Saturn zakończył postępowanie przetargowe, w którym wzięły udział cztery agencje. Zwycięzcą konkursu została agencja K2.
21.05.16, 16:00
| reklama & PR » informacje
Ogilvy & Mather i Saturn kibicują technologicznie
Ogilvy & Mather w wyniku wygranego konkursu przygotowało aktywację konsumencką dla marki Saturn i wszystkich fanów footballu. Akcja rozpoczęła się 12 maja i potrwa do połowy lipca br.
07.12.14, 12:13
| reklama & PR » informacje
Przedświąteczna kampania reklamowa sieci Saturn i Frisco.pl
Ruszyła przedświąteczna akcja promocyjna sieci Saturn realizowana we współpracy z Frisco przebiega pod hasłem - „Saturn i Frisco.pl ułatwiają zakupy”. Kampania reklamowa prowadzona w ramach przedświątecznej akcji obejmuje telewizję, radio, Internet, a także media społecznościowe i radiowęzły galerii handlowych.
10.10.14, 19:01
| reklama & PR » informacje
Saturn i Frisco.pl po raz kolejny ze wspólną kampanią
Sieci Saturn i Frisco.pl wystartowały z nową odsłoną akcji „Zapełnimy Twoją nową lodówkę”. Kampania reklamowa promująca akcję prowadzona jest w radiu, internecie oraz mediach społecznościowych w całym okresie obowiązywania promocji.
10.09.14, 14:08
| reklama & PR » informacje
Ogilvy & Mather dla marki Saturn
Agenckja Ogilvy & Mather wygrała przetarg na współpracę z Media Saturn Holding Polska. Działania O&M będą koncentrowały się na opracowaniu kompleksowej strategii komunikacyjnej oraz stałej obsłudze reklamowej.
10.07.14, 08:37
| reklama & PR » informacje
Holding Media-Saturn przedłuża współpracę z Universal McCann
Właściciel sieci marketów ze sprzętem elektronicznym Media Markt i SATURN wyłonił zwycięzcę przetargu na planowanie i zakup mediów telewizyjnych. Po raz kolejny został nim dom mediowy Universal McCann, z którym holding współpracuje od 2002 roku.
25.06.14, 11:12
| reklama & PR » informacje
Rusza przetarg na obsługę reklamową marki SATURN
Media Saturn Holding Polska ogłosił przetarg na obsługę reklamową marki Saturn, do którego zaprosił cztery agencje. Zwycięzca będzie współpracował z marką już przy najbliższej kampanii reklamowej zaplanowanej na jesień br.
16.02.13, 12:02
| biznes i technologie » sprzęt
Totalna wyprzedaż w Saturnie
Do niedzieli markowe produkty w znacznie obniżonych cenach można kupić w 17 sklepach sieci w Polsce w systemie ratalnym 0%.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 29.06.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.