Trwa kampania reklamowa towarzystwa ubezpieczeń Compensa. W radiu i telewizji emitowane są spoty podkreślające ofertę firmy w zakresie ubezpieczeń majątkowych i na życie.
Motywem przewodnim kampanii Union Investment TFI jest do połowy ostrzyżona owca, wyrażająca swoje zdegustowanie koniecznością płacenia fiskusowi, becząc „Podatki są beeeee!”
15 maja br. rozpocznie się nowa kampania telewizyjna marki Książęce. Podczas kampanii będą emitowane dwa spoty reklamowe, jeden poświęcony trzem podstawowym wariantom Kolekcji, a drugi wariantowi limitowanemu – Jasnemu Ryżowemu. Filmy promowane będą także w Internecie - na profilu marki na Facebooku oraz w kampanii VOD.
Monika Bieda awansowała na stanowisko PR & New Business Directora w agencji S4. Z firmą związana jest od 6 lat, wcześniej zajmowała stanowisko PR Managera.
Kamil Janikowski awansował w strukturach S4, obejmując stanowisko account managera. Do zespołu agencji dołączyły Katarzyna Kurowska – PR specialist oraz Magdalena Filipowska – junior copywriter.
Agencja Reklamowa S4 przygotowała dla Union Investment TFI SA kampanię "Jest wiele funduszy dłużnych, ale tylko jeden tak aktywny - UniObligacje Aktywny”.
Agencja Reklamowa S4 realizuje dla Union Investment TFI SA kampanię "Nic nie jest słodsze od miodu, prócz pieniędzy", promującą produkt finansowy - subfundusz UniWIBID.
Rozpoczęła się kolejna odsłona jesiennej kampanii promocyjnej, zrealizowanej przez Agencję Reklamową S4 dla Hondy. Tym razem przebiega ona pod hasłem „Koalicja korzyści”.
Turner Broadcasting zlecił produkcję pierwszego serialu live-action dla Cartoonito – brytyjskiej marki telewizyjnej dla przedszkolaków, którą od 5 września br. nadawca stopniowo wprowadza w Europie, na Bliskim Wschodzie i Afryce.
Do działu strategii Agencji Reklamowej S4 dołączył Łukasz Skotnicki, który objął w nim stanowisko strategic plannera. Swoje wcześniejsze doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w Tesco Polska oraz agencji Heureka.
Agencja Reklamowa S4 rozpoczęła współpracę z siecią Aptek Dbam o Zdrowie. Jej efektem jest wypracowanie platformy komunikacyjnej na rok 2011, w tym m.in. opracowanie kampanii produktowo-wizerunkowej.
Rozpoczęła się kolejna kampania reklamowa przygotowana przez Agencję Reklamową S4 dla Honda Poland Sp. z o.o. Akcja "Pokazowy model", która ma na celu promocję Hondy Civic 5D, objęła regionalną prasę oraz stacje radiowe.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.