16.12.21, 19:01
| prasa » informacje
Nowa struktura własnościowa w Gremi Media. KCI zawarło umowę z Pluralis B.V.
16 grudnia br., zapowiadana 26 listopada umowa pomiędzy KCI S.A. i Pluralis B.V., została zawarta. Pluralis B.V. stał się właścicielem 40 proc. akcji w Gremi Media S.A., wydawcy m.in. „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”.
26.11.21, 14:23
| prasa » informacje
Pluralis B.V. inwestorem w Gremi Media
26 listopada br. KCI S.A. i Pluralis B.V., strategiczny inwestor medialny z siedzibą w Amsterdamie, inwestujący w europejskie firmy sektora wysokiej jakości informacji, ogłosiły, że Pluralis B.V. kupuje 40 proc. udziałów w polskiej spółce medialnej.
16.11.21, 11:28
| prasa » informacje
Gremi Media: wyższe przychody netto ze sprzedaży w III kwartale 2021 r.
Przychody netto ze sprzedaży wyższe o ponad 5 proc., a skorygowana EBITDA o prawie 7 proc., tak grupa kapitałowa Gremi Media SA zakończyła III kwartał 2021 r. Wydawca „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” zrealizował również istotny etap inwestycji technologicznych, uruchamiając na początku września nową wersję witryny rp.pl.
03.09.21, 08:00
| prasa » informacje | internet » informacje
Portal Rzeczpospolitej w nowej odsłonie
2 września br. uruchomiono nową odsłonę portalu internetowego rp.pl. Zmianie uległ nie tylko wygląd i układ witryny, ale także cała platforma technologiczna, na której jest ona zbudowana. Tym samym zakończony został kolejny etap procesu inwestycyjnego w obszarze mediów cyfrowych wydawnictwa Gremi Media SA.
18.02.21, 13:48
| prasa » informacje | internet » informacje
Rzeczpospolita uruchamia serwis poświęcony klimatowi
„Rzeczpospolita” (Gremi Media) uruchomiła serwis klimat.rp.pl. Strona ma być uzupełnieniem dotychczasowych działań i wsparciem przy najważniejszych przedsięwzięciach proekologicznych, takich jak coroczny projekt „Walka o klimat”.
27.11.20, 13:00
| prasa » informacje
Sukces powraca na rynek w zmienionej formule
Premiera nowej, hybrydowej odsłony magazynu „Sukces”, wydawanego przez Gremi Media SA, to duża niespodzianka na polskim rynku prasy w 2020 r. 
17.11.20, 09:07
| prasa » informacje
Gremi Media: wzrósł zysk netto w pierwszych trzech kwartałach 2020
Gremi Media SA w pierwszych trzech kwartałach 2020 r. wykazała o ponad 30 proc. wyższy zysk netto niż w tym samym okresie w 2019 r. Pomimo spadku przychodów spowodowanych pandemią rośnie też rentowność wydawnictwa i jego grupy kapitałowej.
16.11.20, 08:00
| prasa » informacje
Gremi Media promuje nową ofertę prenumeraty Rzeczpospolitej
16 listopada br., „Rzeczpospolita” zaprezentowała najnowszą ofertę prenumeraty. Nowej ofercie towarzyszy kampania promocyjna. 
07.08.20, 07:00
| prasa » informacje
Rzeczpospolita podziękuje osobom i firmom, które wesprą zniszczony przez wybuch Bejrut
W związku z tragicznym wydarzeniem w Bejrucie spowodowanym wybuchem w portowej części miasta, redakcja „Rzeczpospolitej” włącza się w akcję pomocy i zbierania środków na ratunek dla Libanu.
27.07.20, 08:00
| prasa » informacje
Dekalog walki z dezinformacją. Nowa odsłona kampanii Rzeczpospolitej Odporni na dezinformację
„Rzeczpospolita” tworzy „Dekalog walki z dezinformacją”. W ramach drugiej odsłony kampanii „Odporni na dezinformację” opracowano 10 reguł ułatwiających rozpoznanie fałszywych, zmanipulowanych treści.
15.06.20, 07:00
| prasa » informacje
100 lat Rzeczpospolitej. Dziennik z wydaniem jubileuszowym na 100. urodziny
„Rzeczpospolita” obchodzi setne urodziny. 15 czerwca br. - dokładnie po 100 latach od publikacji pierwszego numeru dziennika – ukaże się wydanie jubileuszowe, przypominające najważniejsze wydarzenia z historii „Rzeczpospolitej”. 
04.05.20, 12:08
| prasa » informacje
Odporni na dezinformację. Rzeczpospolita w kampanii walczy z fake newsami
Rozprzestrzeniają się jak wirus, a nieumiejętność odróżnienia ich od sprawdzonych informacji to problem społeczny, który zwiększył swoje nasilenie w czasie epidemii koronawirusa. Najnowsza kampania „Rzeczpospolitej” „Odporni na dezinformację” ma na celu zwiększyć społeczną odporność na fake newsy.
29.01.19, 19:00
| telewizja / VOD » badania rynku | prasa » badania rynku
IMM: stacja TVN24 najczęściej cytowana w 2018 roku
TVN24 zwyciężył w rankingu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce”, obejmującym cały rok 2018. Informacje dziennikarzy TVN24 cytowane były łącznie ponad 25,5 tysiąca razy – w prasie, radio, telewizji i w portalach internetowych. Na podium znalazły się też RMF FM (25,3 tys. cytowań) oraz „Rzeczpospolita” (niemal 24 tys. cytowań). 
10.12.18, 10:10
| prasa » informacje
Rzeczpospolita ogranicza dostawę dziennika do punktów Ruchu
Wydawca „Rzeczpsopolitej” ogranicza dostawę dziennika do Ruchu. To już kolejny tytuł, który ogranicza współpracę z firmą kolporterską.
30.11.18, 08:00
| prasa » informacje | internet » informacje
Onet.pl najbardziej opiniotwórczym w październiku 2018 r. Wirtualna Polska i Rzeczpospolita także na podium
W rankingu najczęściej cytowanych mediów w październiku 2018 r. pierwsze miejsce ponownie zajął portal Onet.pl, wyprzedzając Wirtualną Polskę – wynika z raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” przygotowanego przez IMM. 
23.11.18, 15:15
| prasa » informacje
Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita i Do Rzeczy partnerami cyklu debat o niepodległości w Muzeum Narodowym w Warszawie
W czasie trwania wystawy „Krzycząc: Polska! Niepodległa 1918” Muzeum Narodowe w Warszawie staje się przestrzenią celebrowania stulecia odzyskania niepodległości i organizuje cykl rozmów na ten temat. Do udziału w wydarzeniu MNW zaprosiło redakcje mediów ogólnopolskich.
19.10.18, 08:00
| prasa » badania rynku
Wrzesień 2018 r. Onet.pl najbardziej opiniotwórczym medium. Na podium również Wirtualna Polska i TVN24
W rankingu najczęściej cytowanych mediów za wrzesień 2018 r. pierwsze miejsce zajął portal Onet.pl, wyprzedzając Wirtualną Polskę – wynika z raportu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” przygotowanego przez IMM. 
14.06.18, 13:00
| prasa » dodatki do gazet
Rzecz na Lato. Rzeczpospolita uruchamia wakacyjny dodatek
„Rzecz na Lato” – to tytuł nowego, cotygodniowego dodatku „Rzeczpospolitej”, którego pierwszy numer ukazał się 13 czerwca br. W każdą środę, czytelnicy będą mogli przeczytać m.in. o podróżach, zdrowym odżywianiu się, wydarzeniach kulturalnych w różnych częściach kraju i gadżetach. 
28.05.18, 12:00
| prasa » badania rynku
IMM: TVN liderem wśród opiniotwórczych mediów w kwietniu 2018 r.
W kwietniu br. pierwsze miejsce w rankingu zajął TVN, a drugie i trzecie miejsce przypadło kolejno – TVN24 i RMF FM – wynika z najnowszego raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media”. Największą uwagę dziennikarzy przykuł protest rodziców osób niepełnosprawnych.
27.03.18, 13:10
| prasa » badania rynku
IMM: RMF FM najczęściej cytowanym medium w lutym 2018 r.
W lutym br. najczęściej cytowano Radio RMF FM, a drugie i trzecie miejsce przypadło kolejno TVN24 i „Rzeczpospolitej” – wynika z najnowszego raportu IMM „Najbardziej opiniotwórcze media”. W minionym miesiącu gorącym tematem, który przykuł największą uwagę dziennikarzy, była sprawa nowelizacji ustawy o IPN.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.