| reklama & PR » informacje
Red8 (Dentsu Polska) z kreacją do drugiej edycji akcji „Wygrywamy zaczyna się od Wy”
Red8, agencja reklamowa z grupy dentsu Polska już drugi raz została wybrana do przygotowania kampanii promującej akcję społeczną LOTTO „Wygrywamy zaczyna się od Wy”Ambasadorem akcji po raz kolejny został Robert Lewandowski, jedna z największych gwiazd polskiego sportu.
01.06.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Lidl Polska wraz z Anną i Robertem Lewandowskimi zadbają o zdrowie Polaków
29 maja br. Lidl Polska ruszył z nową kampanią "Zadbajmy o siebie!". Sieć wspólnie z Anną i Robertem Lewandowskimi zachęca do budowania zdrowych nawyków.
06.03.23, 21:30
| telewizja / VOD » informacje
Premiera polskiego filmu dokumentalnego Lewandowski - Nieznany na platformie Prime Video
„Lewandowski – Nieznany” to intymny wgląd w życie i karierę jednego z najlepszych piłkarzy świata, Roberta Lewandowskiego. Dokument pojawi się w Polsce 31 marca br. w serwisie Prime Video.
31.08.22, 15:30
| reklama & PR » informacje
Szkoły Pełne Talentów. Akcja Lidl Polska z udziałem Anny i Roberta Lewandowskich
Wraz z rozpoczęciem roku szkolnego, Lidl Polska rusza z akcją – „Szkoły Pełne Talentów”. W ciągu najbliższych miesięcy sieć przekaże szkołom w całym kraju wysokiej jakości sprzęt i wyposażenie. Ambasadorami akcji zostali Robert i Anna Lewandowscy.
22.08.22, 14:31
| telewizja / VOD » badania rynku
Rekordowa oglądalność meczu LaLiga z udziałem Roberta Lewandowskiego w Eleven Sports 1
Niedzielny hit (21 sierpnia 2022 r.), LaLiga Santander Real Sociedad – FC Barcelona oglądało w Eleven Sports 1 średnio 513 190 widzów (AMR Total Individuals 4+, dane: Nielsen).
01.12.21, 13:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Duża widownia transmisji Gali Złotej Piłki na antenach TVP
W poniedziałek, 29 listopada br., 3,5 mln widzów według NAM obejrzało w momencie najwyższej oglądalności w TVP1 i TVP Sport transmisję „Gali Złotej Piłki”.  
09.11.21, 19:05
| reklama & PR » informacje
Lewandowski, Musiał, Roznerski, Gessler i Krupińska promują nowe produkty Huawei
Huawei rozpoczyna kampanie marketingowe nowych produktów wprowadzanych do sprzedaży: laptopa MateBook 14s, smartwatcha Watch GT 3 i słuchawek FreeBuds Lipstick. W kampanii dwóch pierwszych produktów występuje ambasador marki Robert Lewandowski. Komunikację nowych urządzeń Huawei wspierać będą także influencerzy. 
31.10.21, 09:00
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski w kampanii promującej smartfon Huawei nova 9
Huawei rusza z kampanią marketingową 360 stopni promującą najnowszy smartfon w portfolio marki – Huawei nova 9. Od 1 listopada br. w telewizji emitowany będzie spot reklamowy z udziałem Roberta Lewandowskiego, ambasadora marki.
26.07.21, 11:00
| telewizja / VOD » informacje
Dokument o Robercie Lewandowskim dla Amazon Prime Video wyprodukuje Papaya Films
Pierwszy film dokumentalny o piłkarzu - Robercie Lewandowskim, powstaje dla Amazon Prime Video. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Papaya Films.
07.07.21, 11:59
| reklama & PR » informacje
Marka Levann klientem Grow Now
Grow Now (Group One) wprowadza markę Anny i Roberta Lewandowskich Levann na polskie i zagraniczne marketplace’y, takie jak: Amazon, Kaufaland, eBay i Allegro. Współpraca obejmuje przygotowanie i wdrożenie pełnego modelu biznesowego.
23.11.20, 12:00
| reklama & PR » informacje
Flagowe produkty Huawei i sklep AppGallery bohaterami w kampaniach marketingowych
Huawei rozpoczyna kampanię promującą flagowe produkty z różnych kategorii oraz należący do marki sklep z aplikacjami AppGallery.
16.10.20, 17:37
| telewizja / VOD |
Sprzedaż słuchawek Huawei FreeBuds Pro wspiera kampania marketingowa
Rozpoczęła się sprzedaż słuchawek Huawei FreeBuds Pro . Ruszyła także kampania promujący nowy produkt w portfolio marki.
04.09.20, 18:30
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski promuje Happy Fridays od T-Mobile
T-Mobile rozpoczyna kolejną kampanię z udziałem Roberta Lewandowskiego, w której ambasador promuje bezpłatne gigabajty dostępne w ramach cotygodniowej akcji "Happy Fridays". 
24.08.20, 08:00
| reklama & PR » informacje
Robert Lewandowski w kampanii T-Mobile promuje 5G i jakość sieci operatora
Po dołączeniu Roberta Lewandowskiego do zespołu T-Mobile w roli ambasadora, piłkarz debiutuje w kampanii operatora o sieci 5G. Motywem przewodnim spotów z udziałem sportowca ma być jakość, która ma być kluczowa zarówno dla T-Mobile, jak i dla piłkarza. 
23.08.20, 21:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Półfinał Ligi Mistrzów z Robertem Lewandowskim z dużą widownią
Rozegrany w środę, 19 sierpnia br. półfinałowy mecz Ligi Mistrzów przyciągnął dużą widownię przed TVP1.
13.08.20, 15:00
Robert Lewandowski ambasadorem T-Mobile Polska
T-Mobile Polska rozpoczyna współpracę z nowym ambasadorem marki, którym został Robert Lewandowski, kapitan Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej oraz napastnik Bayernu Monachium.
03.02.20, 14:00
| telewizja / VOD » seriale
Kosmiczny wykop. Robert Lewandowski bohaterem kreskówki TVN
„Kosmiczny wykop” to pierwsza kreskówka z udziałem światowej gwiazdy sportu – Roberta Lewandowskiego. Pierwszy sezon, składający się 26 odcinków, trafi na antenę TVN, Siódemki oraz do oferty Playera we wrześniu br.
07.12.19, 17:00
| reklama & PR » informacje
The most powerful story is you. Kampania Huawei z udziałem Roberta Lewandowskiego
Na przełomie listopada i grudnia br., rozpoczęła się kampania regionalna dla Huawei pod hasłem „The most powerful story is you”. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.
03.12.19, 11:00
| reklama & PR » informacje
Anna i Robert Lewandowscy promują Huawei FreeBuds 3, Watch GT 2 i smartfony z serii P30
Rozpoczęła się świąteczna odsłona kampanii marketingowej Huawei, w której Anna i Robert Lewandowscy chcą inspirować Polaków do wyboru prezentów z portfolio marki. Kampania obejmuje promocję słuchawek bezprzewodowych Huawei FreeBuds 3, najnowszego w ofercie marki smartwatcha – Watch GT 2, a także serię smartfonów P30.
28.11.19, 14:00
| reklama & PR » informacje
To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo. Anna i Robert Lewandowscy w kampanii Huawei
Huawei rozpoczyna wielowymiarową kampanią marketingową, która ma łączyć w sobie elementy kampanii wizerunkowej i produktowej.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.