IAB istnieje na polskim rynku interaktywnym, technologicznym i reklamowym od 2000 roku. Wśród członków znajdują się m.in. największe portale internetowe, sieci reklamowe, domy mediowe i agencje interaktywne. Do jego grona dołączyło RWE.
RWE Polska S.A, należąca do jednej z największych firm energetycznych w Europie, rozpoczyna współpracę z agencją On Board, będącą częścią Grupy On Board Think Kong.
RWE Polska rozpoczyna kampanię targetowaną lokalnie do czterech miast. Przechodnie będą mogli ogrzać się w nich w chłodniejsze dni, napić gorącej czekolady, doładować telefon oraz poznać firmę RWE Polska.
RWE Polska zainstalowała w centrum handlowym Złote Tarasy trzy ławki umożliwiające bezpłatne doładowanie akcesoriów elektronicznych wyposażonych w port micro USB.
Wyniki analizy przygotowanej przez ekspertów Equinox Polska poświęconej firmom z branży energetycznej oraz temu co dzieje sie w tej kategorii w ujęciu wydatków reklamowych. Najwięksi dostawcy energii zwiększyło budżety mediowe o kilkadziesiąt procent.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.