W Bydgoszczy najchętniej słuchaną stacją radiowa pozostaje RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 stycznia 2024 r. do 30 czerwca 2023 r. (Bydgoszcz).
Radio RMF FM umocniło pozycję lidera w Bydgoszczy i bije rekordy popularności - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lutego 2023 r. do 31 lipca 2023 r. (Bydgoszcz).
Liderem bydgoskiego rynku radiowego pozostaje Radio RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 sierpnia 2018 r. do 31 stycznia 2019 r. (Bydgoszcz).
Radio RMF FM umocniło pozycję lidera w Białymstoku – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 czerwca 2017 r. do 30 listopada 2017 r. (Bydgoszcz).
Liderem bydgoskiego rynku pozostaje Radio RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 sierpnia 2016 r. do 31 stycznia 2017 r. (Bydgoszcz).
Liderem krakowskiego rynku radiowego pozostaje RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 kwietnia 2016 r. do 30 września 2016 r. (Kraków).
Liderem bydgoskiego rynku radiowego pozostaje Radio RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 listopada 2015 r. do 30 kwietnia 2016 r. (Bydgoszcz).
Liderem bydgoskiego rynku pozostaje Radio RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 maja 2015 r. do 31 października 2015 r. (Bydgoszcz).
Liderem bydgoskiego rynku pozostaje Radio RMF FM – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 września 2014 r. do 28 lutego stycznia 2015 r. (Bydgoszcz).
Liderem bydgoskiego rynku pozostaje Radio RMF FM – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lipca 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. (Bydgoszcz).
Liderem bydgoskiego rynku radiowego pozostaje Radio RMF FM – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 czerwca 2014 r. do 30 listopada 2014 r. (Bydgoszcz).
Pozycję lidera na bydgoskim rynku radiowym umocniło Radio RMF FM – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 maja 2014 r. do 31 października 2014 r. (Bydgoszcz).
Pozycję lidera w Bydgoszczy umocniło Radio RMF FM – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 kwietnia 2014 r. do 30 września 2014 r. (Bydgoszcz).
Radio RMF FM umocniło się na pozycji lidera w Bydgoszczy - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 marca 2014 r. do 31 sierpnia 2014 r. (Bydgoszcz).
Radio RMF FM pozostaje liderem w Bydgoszczy - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lutego 2014 r. do 31 lipca 2014 r. (Bydgoszcz).
Pozycję zdecydowanego lidera na bydgoskim rynku radiowym utrzymało Radio RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 stycznia 2014 r. do 30 czerwca 2014 r. (Bydgoszcz).
Pozycję lidera w Bydgoszczy umocniło się Radio RMF FM - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 września 2013 r. do 28 lutego 2014 r. (Bydgoszcz).
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.