24 listopada br. mija 30. rocznica śmierci Freddiego Mercury’ego. By upamiętnić talent i artystyczny dorobek artysty, Program 3 Polskiego Radia organizuje „Dzień zespołu Queen na antenie Trójki”. Z kolei Portal Polskiego Radia przygotował serwis specjalny o liderze grupy Queen.
27 listopada br., rozpoczęła się kampania „Make it Yours” kanału Eurosport, której hymnem jest przebój „I Want It All” zespołu Queen w aranżacji Londyńskiej Orkiestry Symfonicznej. Kampania zachęca fanów do przejęcia kontroli nad tym co, kiedy i gdzie chcą oglądać.
Linie Emirates rozpoczęły wartą 15 mln dolarów kampanię, która ma zachęcić do podróży liniami i promować rozbudowaną ofertę kierunków przewoźnika, w tym jego port macierzysty w Dubaju.
11 kwietnia br. rozpoczną się zdjęcia do historycznego serialu szpiegowskiego „Szpiedzy w Warszawie” - pierwszej wspólnej produkcji fabularnej TVP i BBC.
Coraz więcej firm decyduje się na wykorzystanie do budowania swojej marki wizerunku celebrytów. Nazwiska znanych z mediów gwiazd, są także używane, jako element lansowania wielu różnych przedsięwzięć - pisze w swoim artykule Maria Orkwiszewska.
W piątek, 3 lutego br. w Muzeum Sztuki Nowoczesnej przy ul. Pańskiej w Warszawie inauguruje swoją działalność Kinomuzeum – nowe, wyjątkowe warszawskie kino. Sponsorem projektu jest CANAL+.
"Gazeta Wyborcza" przygotowała album z największymi przebojami grupy w wykonaniu The Real ABBA Gold . Z "Gazetą" ukaże się też film "Mamma mia!" na DVD - broadwayowski musical z 27 piosenkami ABBY, który został przeniesiony na duży ekran.
CBeebies (kanał dla dzieci) wkrótce rozpocznie emisję nowego serialu. W listopadzie polską premierę będzie miał serial "Baby Jake". Program pokazywany będzie przez CBeebies na zasadach wyłączności.
Na rynku wydawniczym pojawił się kwartalnik "Komiks filmowy" dla chłopców w wieku 6-10 lat, których ulubionymi bohaterami są postaci znane z największych hitów filmowych wytwórni Disney PIXAR.
John Lennon, Bob Marley czy zespół Queen to bohaterowie nowej kolekcji „Rzeczpospolitej”. We wtorek 12 października br. w sprzedaży pojawi się 12-tomowy cykl „Legendy Muzyki”.
Zbliżają się 20 urodziny Radia ZET. Z tego powodu stacja przygotowała jubileuszową składankę „Greatest Hits 1”, którą można już znaleźć w sklepach muzycznych.
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.