| radio |
Fakt na podium
Najczęściej czytamy Fakt, Gazetę Wyborczą i Super Express.
| radio |
TV Puls – będzie coraz lepsza
11.12.19, 14:00
| internet » informacje
Puls Biznesu i SpotData uruchamiają serwis analityczny PB Forecast
"Puls Biznesu" i SpotData (Bonnier Business Polska) ruszają z nowym serwisem analitycznym PB Forecast składający się 
z czterech tematycznych pakietów: Makro Unia Europejska, Makro Europa Wschodnia, Opakowania oraz Branża Metalowa. 
01.03.19, 16:00
| prasa » ludzie
Tomasz Siemieniec odchodzi z Bonnier Business Polska. Grzegorz Nawacki naczelnym Pulsu Biznesu
Tomasz Siemieniec, wieloletni redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”, z końcem lutego br. odszedł z firmy. Zastąpił go Grzegorz Nawacki, dotychczasowy zastępca.
22.06.16, 07:00
| prasa » informacje
Eugeniusz Twaróg laureatem nagrody dziennikarskiej im. M. Krzaka
Eugeniusz Twaróg, dziennikarz „Pulsu Biznesu”, został uhonorowany przez Związek Banków Polskich nagrodą dziennikarską im. Mariana Krzaka. 
08.06.16, 15:00
| internet » informacje
Puls Biznesu i Bankier.pl z serwisem EURO 2016 i konkursem dla użytkowników
„Puls Biznesu” i Bankier.pl przygotowały serwis EURO 2016 i konkurs „Piłkarski guru”, w którym mogą wytypować najlepsze drużyny mistrzostw Europy i wygrać jedną z ponad 100 nagród, w tym m.in. iPhone 6s, iPad Pro i Apple Watch Sport.
18.08.15, 09:06
Łukasz Korycki zastępcą redaktora naczelnego Pulsu Biznesu
Do zespołu „Pulsu Biznesu”, na stanowisko zastępcy redaktora naczelnego odpowiedzialnego za projekty specjalne, dołączył Łukasz Korycki. 
03.07.15, 15:00
| internet » informacje
Zmiana pory wydawania cyfrowego Pulsu Biznesu
Od 1 lipca br. cyfrowe wydania dziennika „Puls Biznesu” są dostępne od godziny 22.00 w dniu poprzedzającym wydanie drukowane. Do tej pory wydania były publikowane o północy.
06.04.12, 21:08
| prasa |
Rzeczpospolita w lutym 2012 r. najchętniej cytowana
W lutym 2012 roku pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów zajęła "Rzeczpospolita". Druga pozycja należy do "Gazety Wyborczej". Na podium jest też radio RMF FM - wynika z raportu przygotowanego przez Instytut Monitorowania Mediów.
06.04.12, 20:56
| prasa |
Najbardziej opiniotwórcze media w styczniu: Rzeczpospolita na czele
Pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów stycznia 2012 roku należy do "Rzeczpospolitej". Drugą pozycję zajęła "Gazeta Wyborcza". Na podium jest też "Dziennik Gazeta Prawna", a tuż za nim: telewizja TVN24 oraz radio RMF FM - wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
07.02.12, 15:21
| prasa » ludzie
Michał Kobosko zastąpił Tomasza Lisa w tygodniku Wprost
Michał Kobosko zastąpi Tomasza Lisa na stanowisku redaktora naczelnego "Wprost". Decyzję o zmianie naczelnego podjął wydawca tygodnika, Michał M. Lisiecki - podał wprost.pl.
06.02.12, 18:49
| prasa » informacje
Najbardziej opiniotwórcze media 2011 roku: Rzeczpospolita na czele
Znamy już najbardziej opiniotwórcze medium w 2011 roku - została nim "Rzeczpospolita". Na informacje dziennika inne media powołały się ponad 9 tysięcy razy.
24.01.12, 18:47
| prasa » informacje
Najbardziej opiniotwórcze media w grudniu 2011 roku: Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza i RMF FM na podium
Instytut Monitorowania Mediów: W grudniu 2011 roku pierwsze miejsce wśród najbardziej opiniotwórczych mediów przypadło "Rzeczpospolitej". Druga pozycja należy do "Gazety Wyborczej". Na podium znalazło się też radio RMF FM, a tuż za nim: "Dziennik Gazeta Prawna" i telewizja TVN24
10.01.12, 21:42
| prasa |
Partie polityczne w mediach
Firma NEWTON Media Sp. z o.o. zbadała, jak w minonym tygodniu prasa pisała na temat pięciu partii. Przeanalizowano wszystkie publikacje, które ukazały się w dziennikach i tygodnikach ogólnopolskich.
28.12.11, 12:21
| prasa » informacje
Rzeczpospolita najchętniej cytowana w listopadzie 2011 r.
Najbardziej opiniotwórcze media w listopadzie postawiły na unikalne tematy. Zwycięzcy rankingów wyróżniali się nie tylko największą liczbą cytowań, ale również indywidualnymi zagadnieniami, które okazały się interesujące dla pozostałych mediów - wynika z badania Instytutu Monitorowania Mediów.
30.11.11, 18:27
| reklama & PR |
Nowa kampania Union Investment TFI SA
Agencja Reklamowa S4 realizuje dla Union Investment TFI SA kampanię "Nic nie jest słodsze od miodu, prócz pieniędzy", promującą produkt finansowy - subfundusz UniWIBID.
25.10.11, 17:55
| reklama & PR |
Druga odsłona jesiennej kampanii EFL
Europejski Fundusz Leasingowy rozpoczyna drugą odsłonę jesiennej kampanii reklamowej, w której promuje atrakcyjne ubezpieczenie jako wzbogacenie standardowej oferty leasingowej.
23.10.11, 14:05
| prasa |
Forbes z dodatkiem Private Banking
Najnowsze wydanie miesięcznika "Forbes" z dodatkiem specjalnym "Private Banking" jest już w sprzedaży. Dodatek "Private Banking", poświęcony bankowości prywatnej
01.10.11, 18:45
| reklama & PR |
Michał Żebrowski promuje nową ofertę ENEA
Rozpoczęła się kampania reklamowa nowej oferty biznesowej sieci ENEA. W kampanii udział weźmie ambasador marki Michał Żebrowski.
26.09.11, 18:21
| prasa |
Kampania reklamowa Pulsu Biznesu
W nowej kampanii reklamowej "Puls Biznesu" informuje o zmianach w dzienniku. Za kreację kampanii odpowiada agencja Testardo Gram.
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 26.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.