02.04.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
TV Puls i PULS 2 w ofercie platformy CDA TV
Od 28 marca br. kanały TV Puls i PULS 2, nadawane przez Telewizję Puls, dostępne są w usłudze CDA TV w ramach CDA Premium, odpowiednio na pozycjach 5 i 6.
12.07.22, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
PULS 2 świętuje dziesiąte urodziny. Stacja zapowiada serial animowany z Jeżykiem
W niedzielę, 17 lipca br. nadawany przez Telewizję Puls kanał Puls 2 będzie obchodzić 10. urodziny. Na widzów czekają nowe znakomite tytuły, niespodzianki od Puls Kids – m.in. własna produkcja dla dzieci, oraz Wielka Jubileuszowa Loteria, która rusza w połowie lipca.
21.10.21, 10:00
| telewizja / VOD » informacje
Puls 2 w jakości HD w ofercie platform satelitarnych
21 października br. kanał PULS 2, należący do Grupy Telewizja Puls, pojawi się w jakości HD w ofercie wszystkich platform satelitarnych, tj. CANAL+, Polsat Box i Orange TV.
02.08.21, 07:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Mediacore nowym domem mediowym Telewizji Puls
Telewizja Puls, nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów TV Puls i PULS 2, podpisała umowę z domem mediowym Mediacore, który będzie odpowiadać za obsługę reklamową Telewizji Puls.
30.06.21, 15:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 bezapelacyjnym liderem dzięki Euro 2020
Dzięki Euro 2020, TVP1 utrzymuje rekordowe od dawna udziały w rynku - wynika z danych Nielsen Audience Measurement za okres od 21 do 27 czerwca 2021 r. przygotowanych dla portalmedialny.pl.
02.12.20, 07:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Media przejmuje sprzedaż czasu reklamowego TV Puls
Telewizja Puls oraz Polsat Media podpisały umowę o współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego.
09.09.20, 07:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 liderem dzięki piłce i muzyce
Kanały stopniowo wprowadzają jesienną ramówkę. W pierwszym tygodniu Polacy najchętniej wybierali TVP1 - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 31 sierpnia do 6 września 2020 r. 
30.07.20, 15:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: Jedynka niepokonana, Fakty ogrywają konkurencję
Najpopularniejszym kanałem pozostaje telewizyjna Jedynka. Widzowie wciąż dużo czasu poświęcają na oglądanie kanałów informacyjnych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 20 do 26 lipca 2020 r.
16.03.20, 21:00
| telewizja / VOD » informacje
Puls Kids w miejsce Junior TV w Puls 2
9 marca br. na kanale PULS 2 wystartowało nowe rodzinne pasmo „Puls Kids”. Przewodnikiem dzieci po bajkowym świecie pasma „Puls Kids” został stworzony przez Telewizję Puls Brand Hero – animowany Jeżyk.
30.01.20, 13:50
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 liderem, Teleexpress hitem tygodnia
Najchętniej oglądanym kanałem w ubiegłym tygodniu była Jedynka, a największą widownię zgromadził „Teleexpress” - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 20 do 26 stycznia 2019 r. 
24.11.19, 13:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Czerwone Noski zachęcają do wspierania mieszkańców domów pomocy społecznej
Trwa akcja społeczna Fundacji TV Puls „Pod Dębem” i Fundacji Czerwone Noski. Organizacje zachęcają do wspierania inicjatywy na rzecz starszych mieszkańców domów pomocy społecznej. 
10.09.19, 08:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 liderem w grupie 4+, TVN w grupie komercyjnej
Kanał TVP1 był najchętniej oglądany w grupie 4+, a TVN w targecie komercyjnym - wynika z danych telemetrycznych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 2 do 8 września 2019 r. 
19.08.19, 10:00
| telewizja / VOD » seriale
Jesienna oferta animacji kanału PULS 2
PULS 2 jesienią przygotował dużą ofertę seriali animowanych. Wśród tytułów nowości z premierą w telewizji ogólnodostępnej znajdą się takie tytuły jak: „Miraculous. Biedronka i Czarny kot”, „Mustang. Duch wolności”, „Moonzy”, „Bing”, czy po raz pierwszy w polskiej TV serial „Dzieciak rządzi: Znowu w grze” i najnowszy sezon serii „Przytul mnie”. 
22.03.19, 16:00
| telewizja / VOD » informacje
Kabaretowe gogle i boks. Nowy oryginalny format w PULS2
Kabaret pod Wyrwigroszem wcieli się w 17 barwnych i skrajnie różnych postaci, które oglądają w telewizji skecze i na bieżąco je komentują. Program rozrywkowy „Kabaretowe gogle i boks” pojawi się w PULS 2 od kwietnia br. 
11.12.18, 12:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Listopad 2018 r. w TV: miłość, rolnicy i narciarstwo. TVN absolutnym liderem
W listopadzie br. liderem w najważniejszych grupach docelowych był kanał TVN. Na ekranach rządziła niepodzielnie miłość, a także narciarstwo i rolnicy – wynika z raportu Nielsen Audience Measurement przygotowanego dla portalmedialny.pl za okres od 1 do 30 listopada 2018 r. 
02.05.18, 16:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Ranking stacji TV w kwietniu 2018 r.: Polsat liderem, duży wzrost TV Puls i TTV
Polsat pozostaje najchętniej oglądanym kanałem w grupie 4+, a TVN w targecie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Mesurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 1 do 30 kwietnia 2018 r. 
12.03.18, 16:10
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: Polsat liderem w grupie 4+, TVN w grupie komercyjnej
W ubiegłym tygodniu najchętniej oglądaną stacją był Polsat - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 5 do 11 marca 2018 r.
05.03.18, 15:15
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: Polsat liderem, dobry start serialu Za marzenia
W ubiegłym tygodniu największą widownię zgromadził Polsat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 26 lutego do 4 marca 2018 r.
22.01.18, 18:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 liderem, bardzo dobry wynik TVP ABC
W ubiegłym tygodniu najpopularniejszą stacją w targecie 4+ była Jedynka, a w grupie komercyjnej Polsat - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 15 do 21 stycznia 2018 r.
25.07.17, 16:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Puls 2 z rekordową niedzielą
Niedziela 23 lipca br., okazała się rekordowa dla kanału PULS 2, który odnotował najwyższą w historii oglądalność na poziomie 3,45 proc. udziału w grupie komercyjnej (dane: NAM).
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 18.10.24

Rozwiązanie konkursu.

do 18.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.10.24

Do zdobycia jeden album.

Polecamy
Konferencje

Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.