26.01.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
#ZnamTeNumery. Kolejni partnerzy kampanii społecznej Telewizji Puls
Trwa ogólnopolska kampania społeczna #ZnamTeNumery, zainicjowana w październiku 2023 r. przez Telewizję Puls, Komendę Główną Policji, ekipę serialu „Lombard. Życie pod zastaw” i Fundację TV Puls „Pod Dębem”.
12.12.23, 13:02
| telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje
Puls Kids. Czas na przygodę. Premiera czasopisma z brand hero pasma Puls Kids
Na rynku prasowym pojawił się nowy cykliczny magazyn „Puls Kids. Czas na przygodę”. Głównym bohaterem magazynu jest Jeżyk Puls Kids – Brand Hero pasma Puls Kids na kanale Puls 2. Pismo wydaje Burda Media, przy partnerstwie z Telewizją Puls, nadawcą kanału Puls 2.
18.04.23, 13:07
| telewizja / VOD » informacje
PULS 2 w ofercie platformy Pilot WP. Umowa z Telewizją Puls
Od 17 kwietnia br. kanał PULS 2, obok kanału TV Puls, można oglądać na platformie Pilot WP. Oba kanały należą do Telewizji Puls.
06.04.22, 08:00
| telewizja / VOD » informacje
TV Puls wyemituje charytatywny blok reklamowy wspierający seniorów – ukraińskich uchodźców
W Poniedziałek Wielkanocny, 18 kwietnia br. TV Puls wyemituje charytatywny blok reklamowy #TvPulsSeniorom, z którego wpływy zostaną przekazane Fundacji TV Puls „Pod Dębem”, działającej na rzecz poprawy jakości życia Seniorów w Polsce.
09.03.22, 19:14
| telewizja / VOD » seriale
Prawdziwe motywy w wiosennej ramówce TV Puls
Trwają zdjęcia na planie nowego paradokumentalnego serialu kryminalnego „Prawdziwe motywy”. To pierwszy wspólny projekt Telewizji Puls i Constantin Entertainment Polska. Premiera serialu odbędzie się 4 kwietnia br. Kolejne odcinki emitowane będą codziennie od poniedziałku do piątku, o godz. 16.00 w TV Puls.
22.11.21, 19:10
| telewizja / VOD » seriale
Telewizja Puls zapowiada kolejny sezon serialu Rodzinny interes
Telewizja Puls i Outset Films rozpoczęły zdjęcia na planie do kolejnego sezonu serialu „Rodzinny interes”.
02.08.21, 07:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Mediacore nowym domem mediowym Telewizji Puls
Telewizja Puls, nadawca dwóch ogólnopolskich kanałów TV Puls i PULS 2, podpisała umowę z domem mediowym Mediacore, który będzie odpowiadać za obsługę reklamową Telewizji Puls.
27.07.21, 13:30
| telewizja / VOD » seriale
Trzeci zlot fanów serialu Lombard. Życie pod zastaw odbędzie się w Mrągowie
Telewizja Puls organizuje zlot fanów serialu „Lombard. Życie pod zastaw”, który odbędzie się w sobotę 31 lipca w Mrągowskim Centrum Kultury.
30.06.21, 15:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 bezapelacyjnym liderem dzięki Euro 2020
Dzięki Euro 2020, TVP1 utrzymuje rekordowe od dawna udziały w rynku - wynika z danych Nielsen Audience Measurement za okres od 21 do 27 czerwca 2021 r. przygotowanych dla portalmedialny.pl.
12.03.21, 09:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Finał Telekamer z dużym zainteresowaniem widzów
W środę, 10 marca br. o 20:00 TV Puls wyemitowała finał i wręczenie 24. Telekamer „Tele Tygodnia” 2021.
23.02.21, 14:02
| telewizja / VOD » informacje
Bez niespodzianek czyli wiosna w TV Puls i PULS 2
W piątek, 26 lutego br. startuje wiosenna ramówka TV Puls i PULS 2. Oferta antenowa składa się głównie ze sprawdzonych programów i formatów.
12.12.20, 20:49
| telewizja / VOD » informacje
#PulsSeniorom. TV Puls wyemituje charytatywny blok reklamowy
TV Puls wyemituje charytatywny blok reklamowy #PulsSeniorom w wigilię o godz. 18:00 przed filmem Roberta Zemeckisa „Opowieść wigilijna”.
02.12.20, 07:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Media przejmuje sprzedaż czasu reklamowego TV Puls
Telewizja Puls oraz Polsat Media podpisały umowę o współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego.
09.09.20, 07:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 liderem dzięki piłce i muzyce
Kanały stopniowo wprowadzają jesienną ramówkę. W pierwszym tygodniu Polacy najchętniej wybierali TVP1 - wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 31 sierpnia do 6 września 2020 r. 
30.07.20, 15:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: Jedynka niepokonana, Fakty ogrywają konkurencję
Najpopularniejszym kanałem pozostaje telewizyjna Jedynka. Widzowie wciąż dużo czasu poświęcają na oglądanie kanałów informacyjnych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 20 do 26 lipca 2020 r.
06.02.20, 10:00
| telewizja / VOD » seriale
Reporterzy. Z życia wzięte od 2 marca w TV Puls
2 marca o godz. 17:00 TV Puls rozpocznie emisję nowego własnego serialu „Reporterzy. Z życia wzięte”. W główne role wcielają się Tadeusz Chudecki (m.in. „Polityka” Patryka Vegi) oraz – jako czarny charakter - Piotr Cyrwus (m.in. serial „Klan”). To kolejny, obok serialu „Lombard. Życie pod zastaw”, wspólny projekt Telewizji Puls i Studia A.
30.01.20, 13:50
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 liderem, Teleexpress hitem tygodnia
Najchętniej oglądanym kanałem w ubiegłym tygodniu była Jedynka, a największą widownię zgromadził „Teleexpress” - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 20 do 26 stycznia 2019 r. 
10.09.19, 08:00
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: TVP1 liderem w grupie 4+, TVN w grupie komercyjnej
Kanał TVP1 był najchętniej oglądany w grupie 4+, a TVN w targecie komercyjnym - wynika z danych telemetrycznych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.pl za okres od 2 do 8 września 2019 r. 
13.05.19, 12:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: Polsat liderem w grupie ogólnej, TVN powraca na pierwsze miejsce w targecie komercyjnym
Liderem w grupie ogólnej pozostał Polsat, ale w grupie komercyjnej pierwsze miejsce odzyskał kanał TVN - wynika zdanych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 6 do 12 maja 2019 r. 
16.04.19, 14:28
| telewizja / VOD » badania rynku
Tydzień w TV: Polsat liderem, dobry wynik TVN24. M jak miłość absolutnym numerem jeden
Polsat pozostaje liderem w dwóch grupach docelowych - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalmedialny.pl za okres od 8 do 14 kwietnia 2019 r. 
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.03.24

Do zdobycia jeden zestaw.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.