| internet |
Czego szukaliśmy w Internecie w 2006 roku
Najpopularniejszy Polak – Lech Kaczyński. Najpopularniejsza Polka – Dorota „Doda” Rabczewska. Wirtualna Polska i NetSprint.pl o tym, czego internauci szukali najczęściej w 2006 roku.
| kultura |
XI Europejski Festiwal Filmowy
29 maja w Łodzi rozpoczęła się już przedostatnia odsłona 11. edycji Europejskiego Festiwalu Filmowego.
02.09.23, 14:04
| reklama & PR » informacje
Pomóż dzieciom przejść trudną drogę. Rusza dwujęzyczna kampania Miasta Poznania
Poznańska agencja strategiczno-kreatywna Chapter1 przygotowała dla Miasta Poznania kampanię, której celem jest zachęcanie mieszkańców Poznania, by zostawali rodzicami zastępczym. Działania marketingowe mają także budować świadomość na temat tego, co oznacza bycie rodzicem zastępczym i czym różni się od adopcji.
01.08.19, 09:00
| reklama & PR » informacje
AMS operatorem wiat przystankowych w Poznaniu
AMS podpisał umowę z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi, na mocy której od lipca 2019 r. został operatorem reklamy na wiatach przystankowych w Poznaniu przez kolejne 10 lat.
25.02.19, 10:00
| reklama & PR » informacje
Ströer obsłuży nośniki citylight na poznańskich wiatach przystankowych
Ströer Media przejmuje obsługę 400 nośników typu citylight, znajdujących się na 124 wiatach przystankowych w Poznaniu.
21.12.17, 11:00
| reklama & PR » informacje
My Poznań 36,6. Kampania na rzecz tolerancji
„Wobec ludzi tolerancja to za mało, należy się szacunek” – pod takim hasłem trwa kampania "My Poznań 36,6". To projekt, w którym poruszany jest problem nie tyle nietolerancji i dyskryminacji, ale coraz częstszych zachowań świadczących o braku szacunku do drugiego człowieka. 
23.11.17, 11:00
| reklama & PR » informacje
Firma AMS postawiła pięć nowych wiat Warta w Poznaniu
Nowością w miejskiej infrastrukturze Poznania, która pojawiła się po remoncie torowiska tramwajowego na ul. Królowej Jadwigi, są nowoczesne, rozświetlające przestrzeń wiaty zainstalowane przez AMS.
23.06.17, 18:00
| reklama & PR » informacje
Agencja John Pitcher z kampanią dla Poznania
Agencja John Pitcher realizuje dla Urzędu Miasta Poznań kampanię promującą dbanie o czystość nad Wartą. To druga, po prowadzonej w ostatnich latach Dzielnicy Wisła, kampania agencji poruszająca problem śmiecenia nad polskimi rzekami.
30.01.17, 17:00
| prasa » badania rynku
Warszawa najbardziej medialnym miastem w Polsce. Kraków i Poznań w czołówce
Warszawa po raz kolejny została najbardziej medialnym miastem w Polsce. Tylko w IV kwartale 2016 r. zyskała promocję wartą 3 mld zł. Stolicę goni Kraków i Poznań – wynika z cyklicznego badania „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. 
10.12.16, 13:00
| kultura » informacje
Uniwersytet Ekonomiczny zapełnia ściany obrazami
Dzięki zacieśnieniu współpracy ze środowiskiem artystycznym udało się stworzyć na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu przestrzeń pod stałe ekspozycje dzieł sztuki. UE rozpoczyna nową działalność od wystawy prac Krzysztofa Musiała.
18.10.16, 19:00
| prasa » badania rynku
Warszawa, Kraków i Poznań najbardziej medialnymi miastami
Miasta wojewódzkie każdego dnia w III kwartale br. pojawiały się w 29 tys. publikacji, zyskując tym samym promocję o wartości 167,8 mln zł – wynika z cyklicznego raportu „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”.
07.10.16, 13:30
| reklama & PR » informacje
Progressivo PSV promuje Twój Stary Browar
Studio Progressivo PSV rusza z kampanią wizerunkową dla Starego Browaru w Poznaniu pod hasłem #twójstary.
13.06.16, 10:30
| radio » badania rynku
Poznań: Radio Pogoda w górę, RMF FM w dół
Radio Eska zachowało pozycję lidera na terenie Poznania - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 listopada 2015 r. do 30 kwietnia 2016 r. (Poznań).
18.12.15, 10:00
| radio » badania rynku
Poznań: Trójka w górę, VOX FM w dół
Nowym liderem na poznańskim rynku została Trójka - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 czerwca 2015 r. do 30 listopada 2015 r. (Poznań).
24.11.15, 10:00
| radio » badania rynku
Poznań: Trójka awansuje na pozycję lidera
Trójka została liderem poznańskiego rynku - wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 maja 2015 r. do 31 października 2015 r. (Poznań).
14.05.15, 13:05
| radio » badania rynku
Poznań: Eska liderem, Złote Przeboje na drugim miejscu
Eska Poznań jest nowym liderem poznańskiego rynku radiowego – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 listopada 2014 r. do 30 kwietnia 2015 r. (Poznań).
16.04.15, 14:00
| radio » badania rynku
Poznań: Eska nowym liderem
Nowym liderem poznańskiego rynku zostało Radio Eska – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 października 2014 r. do 31 marca 2015 r. (Poznań). 
12.03.15, 10:48
| radio » badania rynku
Poznań: Rock Radio w górę, RMF FM liderem
Nowym liderem w Poznaniu zostało Radio RMF FM – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 września 2014 r. do 28 lutego stycznia 2015 r. (Poznań).
18.02.15, 13:40
| radio » badania rynku
Poznań: Radio RMF FM nowym liderem
Nowym liderem w Poznaniu zostało Radio RMF FM – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 sierpnia 2014 r. do 31 stycznia 2015 r. (Poznań).
19.01.15, 13:29
| radio » badania rynku
Poznań: RMF FM i VOX FM w górę
Nowym liderem poznańskiego rynku jest RMF FM– wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 lipca 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. (Trójmiasto).
Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Galeria Sztuki w Legnicy | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 26.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.